Pri Mitsubishiju se po 300 urah delovanja (vsaj boljši modeli) prižge lučka da je potrebno očistiti (in ne menjati) fitre. Vzameš jih dol, zmočiš pod tušem, prebrišeš s krpo na katero prej špricenš še malo šampona za roke, spet vse skupaj splahneš, malo otreš (posušiš) s krpo/brisaæo ter natakneš nazaj. Predno zapreš loputo še resetiraš utripanje lučke (pritisneš gumb) in imaš na naslednjih 300 ur oz 14 dni.
Menjat nimaš pa kaj.
Če imaš še ogleni filter tam bori bolj previden in ga ne čisti - očisti zgolj mrežico nad njim, če imaš ionizator vse skupaj mirne duše operi, ker je le malo filtra (zaščite) nad kosom kovine.
Sami filtri pa imajo vsekakor svoj namen - ščitijo 'satovje' pred prahom...kar bi na dolgi rok privedlo do zamašitve oz. zmanjšanja učinka gretja/hlajenja. Torej morajo biti na klimi, kakor jih je potrebno tudi čistiti, ker če jih ne, spet , zaradi manjšega pretoka zraka, zmanjšuješ učinek gretja/hlajenja.