Citat:
Uporabnik darjan pravi:
ksz...
navadni vs charcoal filter? V čem so prednosti? Razen pač to, da je navadni kar fajn cenejši?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej ima ogljen filter enake lastnosti, kot navaden, plus da filtrira še dodatno?
Torej ni razloga, da ne bi imeli ogljenih filtrov, oz nimajo slabosti ?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kateri filtri pa so kao najboljši? Mann je za kaj?
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Nič ga ni menjal, ker je filter že star 10 mesecev!
In če noče spet vreči stran 20 EUR, naj to pove, človek božji, pa bom naložil na dolgo in široko zakaj:
nekateri avti imajo malo nesrečno skonstruiran zajem zraka za klimo in so izjemno občutljivi na zabit mikrofilter (ali pa je mikrofilter na takšnem mestu, da se zelo hitro zabaše). V takšnem primeru je za mikrofilter najhujša jesen, ko z dreves leti vse sorte delcev, ki niso majhni in filter dobesedno zamašijo. Zato sem tudi črno na belem napisal, da v tem primeru treba mikrofilter zamenjati tik pred zimo, ko z dreves ne leti nič več. Vsako leto.
Po drugi strani pa obstajajo avti, kjer mikrofiltra "ni treba" menjati niti vsakih 5 let, pa se pri rošenju šip (in pretoku zraka) to nič kaj dosti ne pozna.
Vprašal sem ga tudi, za kateri avto gre, pa ni odgovora, tako da se mi sanja ne, če je v tem hec ali ne.
Filter sem zamenjal pred cca 10k kilometrov, kar pomeni v mojem primeru pred dobrimi 3 meseci, torej že sredi zime ko nič ne cveti in ne pada iz dreves....razen snega in ledenih štikel
Filter je lociran tik pod desnim brisalcem in je dobro zaprt zatesnjen pred zunanjimi vplivi
Glede avta je pa res težko pogledat v "mojo garažo"...Ok, gre se za Lancio Lybro 2004 letnik.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kul, potem sem pravega naročil, s prve, na pamet, upam, da se res izkaže
Potem bi, v teoriji, če se recimo vozim za starim golfim, ki kadi ko lokomotiva, ta filter zmogel odstraniti vse trde delce in bi v kabino prišel le sveži luft? Ali kje je meja?
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
ksz...
navadni vs charcoal filter? V čem so prednosti? Razen pač to, da je navadni kar fajn cenejši?
Ogljeni filter filtrira svinjarijo iz zraka, v prepustnosti zraka naj ne bi bilo pomembnejše razlike.
Simon: OK. Stanje nivoja hladilne tekočine se tudi ne spreminja? Šipe si očistil od znotraj?
Potem se loti odvoda kondenza iz klime, če je ta zamašen....
Citat:
Uporabnik komar89 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Nič ga ni menjal, ker je filter že star 10 mesecev!
In če noče spet vreči stran 20 EUR, naj to pove, človek božji, pa bom naložil na dolgo in široko zakaj:
nekateri avti imajo malo nesrečno skonstruiran zajem zraka za klimo in so izjemno občutljivi na zabit mikrofilter (ali pa je mikrofilter na takšnem mestu, da se zelo hitro zabaše). V takšnem primeru je za mikrofilter najhujša jesen, ko z dreves leti vse sorte delcev, ki niso majhni in filter dobesedno zamašijo. Zato sem tudi črno na belem napisal, da v tem primeru treba mikrofilter zamenjati tik pred zimo, ko z dreves ne leti nič več. Vsako leto.
Po drugi strani pa obstajajo avti, kjer mikrofiltra "ni treba" menjati niti vsakih 5 let, pa se pri rošenju šip (in pretoku zraka) to nič kaj dosti ne pozna.
Vprašal sem ga tudi, za kateri avto gre, pa ni odgovora, tako da se mi sanja ne, če je v tem hec ali ne.
Filter sem zamenjal pred cca 10k kilometrov, kar pomeni v mojem primeru pred dobrimi 3 meseci, torej že sredi zime ko nič ne cveti in ne pada iz dreves....razen snega in ledenih štikel
Filter je lociran tik pod desnim brisalcem in je dobro zaprt zatesnjen pred zunanjimi vplivi
Glede avta je pa res težko pogledat v "mojo garažo"...Ok, gre se za Lancio Lybro 2004 letnik.
Ker imaš italijana, preveri tudi možnost, puščanja strehe. Sem imel alfo 156 in se mi je voda nabirala (bazen globok cirka 5cm
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
wow, cant wait
Kako pa je potem s življenjsko dobo tega oglja? Ali se pač uporablja nos, ko enkrat zavohaš, da je začel prepuščat smrad, je potrebno menjat?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
wow, cant wait
Kako pa je potem s življenjsko dobo tega oglja? Ali se pač uporablja nos, ko enkrat zavohaš, da je začel prepuščat smrad, je potrebno menjat?