Že nekje 3 leta imam probleme s "klenkanjem" motorja. Saj vem, dizli ne klenkajo, a ne vem kako bi drugače opisal ta zvok. Pač nafta zgori prehitro/prepozno in potem malce zaropota mašina. Vedno, ko se to pojavi, mora avto stat že par ur, ali čez noč, prisotno je zgolj nekaj prvih kilometrov, potem pa je normalno.
Zakaj traja problem že tako dolgo, ker me je prvo hotel lokalni majster nategnit, češ da rabim 4 nove injektorje + nov turbo, šele drugo leto sem ugotovil, da je bila kriva ena počena cevka (takrat sem tudi imel simptome slabih pospeškov). Cevka se je menjala, klenkanje pa ostaja. Nato sem se zadeve lotil sam, preveril kako je s spuščanjem injektorjev in dva zamenjal, čeprav sta bila še vedno v "tovarniških mejah", klenkanje ostaja. Nekako sem se nato na zadevo navadil, ker pač je od tega minilo že toliko km in ker zadeva ni vedno slabša...pa sem rekel jebeštrga, in pustil tako.
Prejšnji teden pa grem slučajno tankat na Petrol. Nikoli ne tankam na Petrolu, ker so vsi vedno govorili, kako slabo gorivo je tam. Vedno tankma na MOLu (btw, enkrat sem tudi tankal na Shellu, ker bi naj bilo njihovo gorivo iber top shit, razlike ni bilo). In začuda, klenkanja več ni bilo. Seveda sem se hotel prepričati o tem in včeraj spet tankat na MOLu in klenkanje se je danes zjutraj vrnilo.
Zavedam se, da pri "klenkaju" veliko pomeni gorivo, kajta slabša imajo verjetno drugo temperaturo izgorevanja, ampak a je možno, da dejansko mojemu motorju bolj ustreza slabšo gorivo? Edino, če je Petrolovo postalo top shit v zadnjem času? Saj bi šel tankat kakšno INO na hrvaško, da bi preveril tezo s slabšim gorivom, pa ne upam, da ne bi zjebal filter
PS, motor je ford TDCi 2.0 2005 letnik, po števcu 197.000km
Zakaj traja problem že tako dolgo, ker me je prvo hotel lokalni majster nategnit, češ da rabim 4 nove injektorje + nov turbo, šele drugo leto sem ugotovil, da je bila kriva ena počena cevka (takrat sem tudi imel simptome slabih pospeškov). Cevka se je menjala, klenkanje pa ostaja. Nato sem se zadeve lotil sam, preveril kako je s spuščanjem injektorjev in dva zamenjal, čeprav sta bila še vedno v "tovarniških mejah", klenkanje ostaja. Nekako sem se nato na zadevo navadil, ker pač je od tega minilo že toliko km in ker zadeva ni vedno slabša...pa sem rekel jebeštrga, in pustil tako.
Prejšnji teden pa grem slučajno tankat na Petrol. Nikoli ne tankam na Petrolu, ker so vsi vedno govorili, kako slabo gorivo je tam. Vedno tankma na MOLu (btw, enkrat sem tudi tankal na Shellu, ker bi naj bilo njihovo gorivo iber top shit, razlike ni bilo). In začuda, klenkanja več ni bilo. Seveda sem se hotel prepričati o tem in včeraj spet tankat na MOLu in klenkanje se je danes zjutraj vrnilo.
Zavedam se, da pri "klenkaju" veliko pomeni gorivo, kajta slabša imajo verjetno drugo temperaturo izgorevanja, ampak a je možno, da dejansko mojemu motorju bolj ustreza slabšo gorivo? Edino, če je Petrolovo postalo top shit v zadnjem času? Saj bi šel tankat kakšno INO na hrvaško, da bi preveril tezo s slabšim gorivom, pa ne upam, da ne bi zjebal filter
PS, motor je ford TDCi 2.0 2005 letnik, po števcu 197.000km