Kit za popravilo ali rezervna pnevmatika

aver

Pripravnik
9. jun 2008
441
12
18
Pozdravljeni,

je imel že kdo izkušnje s kitom za krpanje pnevmatik? Nekateri oglašujejo normalno vožnjo in neomejeno število kilometrov in enostavno odstranjevanje/čiščenje.

Je realnost vsaj podobna:)?

Oziroma si je bolje omisliti ozko rezervno kolo.

P.S: govorimo o predrtju (žeblji, itd).

Lp
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
kaj pa če vzameš kit in asistenco?

jaz sem razmišljal, da bi naslednjič kar to vzel. konec koncev imaš za ceno rezervnega kolesa plačanih kar nekaj let asistence, pa še plac v kufru pridobiš.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
dodajte še ceno senzorja za tlak pnevmatik, ki je ponavadi nepopravljiv v primeru uporabe tesnilnega kita
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.285
4.108
113
Odvisno kje se voziš. Če po civilizaciji go for it. Če pa po preriji in .... Pa boljše gumo
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Odvisno kje se voziš. Če po civilizaciji go for it. Če pa po preriji in .... Pa boljše gumo

hja še zmeraj ti ostane pogojno uporaben kit za flikanje. če se že v štartu sprašuješ kaj bi vzel, potem je asistenca vredu rešitev. sam imam asistenco kljub rezervi - ponoči, v dežju ali snegu pač ne bom sam menjal. pa na avtocesti tudi ne.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
dodajte še ceno senzorja za tlak pnevmatik, ki je ponavadi nepopravljiv v primeru uporabe tesnilnega kita
Jaz sem tudi zasledil v navodilih od avta da se ta senzor lahko poškoduje. Drag špas je potem ta kit za polnenje gum.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
problem je v luknjici na senzorju, preko katerega senzor meri tlak
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.156
3.881
113
Meni sta zdajle v enem mesecu 2 ventila spustila. S kitom bi se lahko slikal za FB (se potem nisem ker nimam ne kita, ne FB). Tako pa sem nataknil rezervno gumo gor in čez 10 minut dalje. Drugič sem seveda menjal še preostala dva ventila.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
kaj pa če vzameš kit in asistenco?

jaz sem razmišljal, da bi naslednjič kar to vzel. konec koncev imaš za ceno rezervnega kolesa plačanih kar nekaj let asistence, pa še plac v kufru pridobiš.
Vsak si mora sam premislit kje se vozi in kakšne zahteve ima pri tem ter če mu asistenca zadostuje.
Sam sem vrgel kit ven in noter pravo rezervno gumo, ampak to je ZAME optimalno in nikakor ne trdim, da je to edina pravilna rešitev
wink-1.gif
.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Kako ti pa lahko ventil spusti? Še nisem slišal za tak primer morda zato ker ga meni vulkanizer tudi kdaj preventivno menja, seveda to tudi računa.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Precej pogosto pri tistih ki imajo dva kompleta gum na platiščih - zaradi starosti in tistih, ki imajo nepravilne ventilčke - recimo navadne avto na tovornih kombijih.
 

aver

Pripravnik
9. jun 2008
441
12
18
Npr. http://www.slime.com/us/products/auto/sealants/tire-sealant.php

ali pa varen za senzorje kit

Asistenca je v določenih primerih ok vendar ne v vseh. Pri zadnjem predrtju (v avtu imel rezervo) sem zaradi odpravljanja na daljšo pot poklical asistenco v soboto popoldne.

Na asistenci so ponudlili le vleko do vulkanizerja oziroma premontažo na lastno rezervo. Krpajo sami ne in tudi nimajo nikogar, ki bi to opravil. Vulkanizerja pa tudi ne do ponedeljka zjutraj
13.gif


Tako, da....
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ravno o podobnem scenariju sem razmišljal, ko sem videl bogega tujca v enem starem avtu kako kroži okoli vulkanizerja:(
Sobota ali nedelja popoldne, revež pa s taozko rezervo.
Glede na stanje avta, mu je že ta pot bila pol mesečnih dohodkov... tko, da asistence sigurno ni imel.

No vglavnem.
Kako se tak revež potem lahko reši?
Pokliče amzs in ga odšlepa 50km stran do svoje delavnice? A delajo 24/7??
Če imaš presekano gumo, moreš itak novo kupit, se pravi si najdet streho nad glavo in čakat delovni dan, pa se v službi zmenit, da te še en dan ne bo...?

Če potegneš črto, te ena guma vredna 60€, lahko na koncu stane 200€.

Najboljš je imet pravo rezervo+asistenco. Samo za 4x4 je pa baje to strup, če niso vsaj na isti osi enake gume??
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.750
5.904
113
Za pravo gumo že veliko avtov nima prostora. Jaz sem na Opelici doplačal rezervno, ki je na karavanki še običajne velikosti, v sedanu, pa je ozka. Ampak se tudi s to da daleč pridet.
Največja jeba je da vsekaš na kak kamen, v avtu 2 otroka, tečna žena, naslednji dan pa je treba v službo. Recimo za sebe vem da se pogojno lahko dogovorim o podaljšanju dopusta, za ženo pa vem da ne. Tako da rezerva lahko marsikak problem reši.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Asistenca pri vozilu pride prav. Rezervna guma pa je meni tudi že večkrat v življenju prišla prav. Imam zgleda smolo. Nazadnje sem se dva dni dni vozil z ozko rezervo in naredil kakih 200 km. S sprejem pri presekanem boku najbrž ne bi opravil prav veliko. Dejstvo je, da če si kolikor toliko vajen kaj pošraufati in si na primernem mestu (denimo na avtocesti drugo kot asistenca ne pride v poštev), si pri menjavi gume precej hitrejši kot če moraš slabo urco čakati asistenco in potem še najti vulkanizerja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Največja jeba je da vsekaš na kak kamen, v avtu 2 otroka, tečna žena, naslednji dan pa je treba v službo. Recimo za sebe vem da se pogojno lahko dogovorim o podaljšanju dopusta, za ženo pa vem da ne. Tako da rezerva lahko marsikak problem reši.
Točno tako tudi jaz razmišljam. Dodaj še kakšno vukojebino, po možnosti brez signala, pa si lahko tisto asistenco v rit vtakneš. Zato je šla noter rezervna guma, imam pa tudi ta boljšo asistenco. Kot rečeno, pa je to zame optimalno.

PS: Ne vem kaj je s temi našimi cestami, ampak v zadnjem letu sem iz treh gum že pobiral žeblje. Prej pa kar nekaj let nič.