kia proceed mokro pod tankom

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
saj pa ni ideja, da najdemo enostavno rešitev. tega se je potrebno lotiti projektno, multidisciplinsko in kaj vem kako še.
zato potrebujemo še razne ekspertize in zunanje sodelavce in podizvajalce
pač tipično splovensko

kajti vsak normaln bi vzel vzorec tekočine in ga povohal , probal prižgati, ugotoviti ali je masten ipd. samo to bi bilo preenostavno. lahko si roke usereš, ko poklekneš poškopduješ koleno, usvinjaš hlače.......
 

Petrol

Petrol d.d.
31. avg 2011
109
22
18
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
torej potrebujemo nekoga iz Petrola, OMV .... da pove kakšna je temperatura goriva v podzemnem rezervarju oz pri točenju v avto.
S tem, da je potrebno še upoštevati da je cev goriva relativno topla in se gorivo med tankanjem segreva, da je rezervar gorva v avtomobilu topel, da asfalt/beton na tank šteli seva toploto in segreva rezervar goriva medtem, ko ga le to hladi itd.... potem pa moramo še vedei kako hitro se gorivo hladi/segreva
verjetno pa je gorivo toplejše od 15C

Spoštovani,

temperature goriva v rezervoarjih seveda nihajo. Ker je večina rezervoarjev podzemnih, so nihanja temperature v največji meri povezana z zunanjimi vplivi (predvsem izpostavljenosti temperaturam pri prevozu). Kot referenčna je izbrana temperatura 15 stopinj Celzija, kar pomeni, da se del leta temperature goriva gibljejo nad to temperaturo, del pa pod njo. Ob ekstremnih zunanjih temperaturah, še posebej, ko nizke oziroma visoke temperature trajajo dlje časa, lahko temperatura goriva precej odstopa od referenčne temperature (npr. poleti izjemoma tudi preko 25 stopinj Celzija). Seveda so nihanja temperature goriva še bolj občutna, ko gre za vozilo, ki je izpostavljeno zunanjim temperaturam, kjer temperatura goriva lahko še hitreje in bolj naraste oziroma pade.

Kljub temu iz prakse ne poznamo primera, da bi zaradi ohladitve goriva prišlo do kondenza. Lastniku vozila, ki se mu pod rezervoarjem nabira tekočina, zato svetujemo, da čim prej obišče ustrezno servisno delavnico. V primeru dodatnih vprašanj, pa se lahko na nas obrnete tudi preko sistema Povej Petrolu.

S spoštovanjem,

Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
tooooo. ql. thnx
smile-1.gif
 

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
877
63
28
Še dobro, da imam dve na lagerju.
cool-1.gif
Itak pa je tema brezpredmetna dokler se avtor ne oglasi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.082
6.931
113
pri taščici
Tvoj yugo je bil starejsa gajba. Poleg tega dvomim da je imel servo, cz, es, pol manj konjev, porabo pa tako kot moj ce bi imel rocni menjlanik (yugo avtomatik.... Haha vic stoletja)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.685
113
še v SLO - ampak komaj
Niti ne - pri 36 stopinjah "zunaj" in zračni vlagi okrog 50%, je temperatura rosišča 24 stopinj. Višja vlaga ali "hladnejše" gorivo količino "rose" samo še povečajo.

Bi pa jaz na mestu OTja spremljal ali je pojav tekočine pod vozilom mogoče povezan z odtakanjem telesnih tekočin voznika ali potnikov.
Slanost vzorca bi bil močan indic.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.082
6.931
113
pri taščici
Ja, 92 letnik se mi zdi. Pa vstopalo (drsna vrata) sedelo in peljalo se je tudi drugace kot v yugotu. Pa klimo (delujoco) je imel brez servisiranja v 4 letih kar sem jo imel.