Kdaj menjati kabinski filter?

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Slišim, da ga eni vsako leto. A recimo če dofilaš klimo, je menjava nujna?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
ne. enkrst etno j dovolj. Če se pa stalno voziš po prašnem okolju, pa lahko tudi 2x letno.

lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Če si šparoven ga lahko tudi posesaš ... sicer pa skrajni čas da ga odpreš in pogledaš ter zamenjaš je ko ti malce čudno piha oz. ko ne piha!
grims-1.gif


Jst ga menjam na dve leti, vems ga pa na pol leta sesam!
smirk-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ne se hecat s sesanjem ker potegneš ven samo tavečjo svinjarijo..
jaz mam vedno z aktivnim ogljem, menjam ponavadi 2x na leto, torej večkrat kot zračni filter
 

Skiny

Alternativni tehnik
15. okt 2007
48
0
6
KK
Menjava filtra s filanjem klime nima nobene veze. Sam ga menjam enkrat letno, oziroma enkrat na dve leti (če delam manj kot ca 20k km v tekočem letu). Seveda prašnost okolja igra veliko vlogo.

Praktično vedno pa menjavo izvedem v istem obdobju: v prehodu pomlad -> poletje. Prvi razlog za to je, da se v filter največ prahu in svinjarije vnese spomladi (zaradi nesnage, ki se na koncu zimskega obdobja posuši in se dviguje s površine cestišča in zaradi količine cvetnega prahu, ki ga je praviloma največ spomladi), drugi pa je to, da je ravno poleti potrebno imeti najbolj neoviran pretok zraka za učinkovito klimatizacijo notranjosti avta. Pri gretju pozimi to zaradi večje temperaturne razlike med želeno temperaturo v kabini in temperaturo vpihanega zraka delno zamašen filter nima tolikšnega vpliva.

LP, Skiny
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Citat:
Uporabnik Skiny pravi:
Menjava filtra s filanjem klime nima nobene veze. Sam ga menjam enkrat letno, oziroma enkrat na dve leti (če delam manj kot ca 20k km v tekočem letu). Seveda prašnost okolja igra veliko vlogo.

Praktično vedno pa menjavo izvedem v istem obdobju: v prehodu pomlad -> poletje. Prvi razlog za to je, da se v filter največ prahu in svinjarije vnese spomladi (zaradi nesnage, ki se na koncu zimskega obdobja posuši in se dviguje s površine cestišča in zaradi količine cvetnega prahu, ki ga je praviloma največ spomladi), drugi pa je to, da je ravno poleti potrebno imeti najbolj neoviran pretok zraka za učinkovito klimatizacijo notranjosti avta. Pri gretju pozimi to zaradi večje temperaturne razlike med želeno temperaturo v kabini in temperaturo vpihanega zraka delno zamašen filter nima tolikšnega vpliva.

LP, Skiny


Pri zamašenem filtru se ob vlažnem vremenu (dež, sneg) začnejo stekla prekomerno rositi.

LP Janko