Preveč koplicirate , gre za AGM akku, ti na dizlih zdržijo po 300.000 km in do 10 let, tako, da ......
Pulzno obnovitveno polnjenje seveda popravi akku realno za ene 10% samo agm akumulatorjev ne gre polniti, kar z vsakim polnilcem.
CTEK 5.0 so nekje premium polnici, obvladajo vse to tudi agm + pulzno, kar traja cca 24 ur. https://www.ctek.si/ctek-mxs-5.0-kompakten-polnilnik-in-vzdrzevalnik
Dobi se pri nas če pogooglate še nekaj eur ceneje.
Sodobni avtomobili, npr. BMW po letniku 2000 sami opozorijo in to veliko prehitro, ko je treba menjati AGM akku. Seveda je treba potem avtu povedati, da je nov akku. Npr., meni je avto osiral, pa sem vedel, da je še vse OK, za test sem pustil pri -15 st C luči za 15 min in je vžgal ko mina..., sem pa zaradi teženja avta vseeno zamenjal, svojega starega AGM 105 Ah pa dal nekomu, ki ima 9 let star kombi Peugeot, še vedno po 2letih mu deluje....
Tako, da ja lahko napolniš, pazi, da polnilec zna z AGM akkuji, sicer bo več škode, kot koristi, lahko tudi recond ali pulzno po naše, vseeno pa je realen test, najbolj -15 st C in ene pol 20 min vse luči, če vžge mrzel avto, brez matranja na šus, je akku OK.
Vsak pa ve za sebe, vendar tu vsi pozabljate , da gre za AGM, lastnost teh je, da jim mraz skoraj ne pride do živega, tudi hipne obremenitve ne, kot klasičnim.......
Pulzno obnovitveno polnjenje seveda popravi akku realno za ene 10% samo agm akumulatorjev ne gre polniti, kar z vsakim polnilcem.
CTEK 5.0 so nekje premium polnici, obvladajo vse to tudi agm + pulzno, kar traja cca 24 ur. https://www.ctek.si/ctek-mxs-5.0-kompakten-polnilnik-in-vzdrzevalnik
Dobi se pri nas če pogooglate še nekaj eur ceneje.
Sodobni avtomobili, npr. BMW po letniku 2000 sami opozorijo in to veliko prehitro, ko je treba menjati AGM akku. Seveda je treba potem avtu povedati, da je nov akku. Npr., meni je avto osiral, pa sem vedel, da je še vse OK, za test sem pustil pri -15 st C luči za 15 min in je vžgal ko mina..., sem pa zaradi teženja avta vseeno zamenjal, svojega starega AGM 105 Ah pa dal nekomu, ki ima 9 let star kombi Peugeot, še vedno po 2letih mu deluje....
Tako, da ja lahko napolniš, pazi, da polnilec zna z AGM akkuji, sicer bo več škode, kot koristi, lahko tudi recond ali pulzno po naše, vseeno pa je realen test, najbolj -15 st C in ene pol 20 min vse luči, če vžge mrzel avto, brez matranja na šus, je akku OK.
Vsak pa ve za sebe, vendar tu vsi pozabljate , da gre za AGM, lastnost teh je, da jim mraz skoraj ne pride do živega, tudi hipne obremenitve ne, kot klasičnim.......