Kdaj kolesar mora uporabiti kolesarsko stezo

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Ne. Do trčenja je prišlo zato, ker sta bili OBE, tako kolesarka kot voznica tam, kjer ne bi smeli biti. Torej sta krivi obe, in bi si obe zaslužili ovadbo.
To je dokaz, da ni vsak stohastični proces, ki se odvija v glavi, razmišljanje.

Kolesarka je naredila administrativno napako - uporabla je za svojo kategorijo neprimerno površino. Če bi bila voznica motornega kolesa, avtomobila ali šleperje, bi do nesreče isto prišlo. Zato kolesarka za nesrečno ni kriva, kvečjemu morda za del nastale škode.
Voznica avtomobila, po drugi strani, je naredila več vsebinskih napak. Vozila je po napačni strani, kar je glavni krivec za nesrečo. Vozila je pod vplivom alkohola, kar je tudi lahko krivec za nesrečo. Vozila je brez dokumentov, kar je administrativna napaka.

Če trčiš v nekoga, na primer tako da zapelješ na njegov pas (da ni dvoma, kdo je kriv) in se izkaže, da mu je potekla registracija, ni nenadoma deljena krivda. Ker bi se enako zaletela, če bi imel avto registriran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69 in sad

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Zakaj tak strah pred neravninami na kolesarski. Za gorska kolesa ni težava. Zgleda pa, da tudi s cestnim gre brez težav, če le lastnik pred odhodom od doma osvoji ustreno znanje in obesi ta pravo velikost priveskov:

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
To je dokaz, da ni vsak stohastični proces, ki se odvija v glavi, razmišljanje.

Kolesarka je naredila administrativno napako - uporabla je za svojo kategorijo neprimerno površino. Če bi bila voznica motornega kolesa, avtomobila ali šleperje, bi do nesreče isto prišlo. Zato kolesarka za nesrečno ni kriva, kvečjemu morda za del nastale škode.
Voznica avtomobila, po drugi strani, je naredila več vsebinskih napak. Vozila je po napačni strani, kar je glavni krivec za nesrečo. Vozila je pod vplivom alkohola, kar je tudi lahko krivec za nesrečo. Vozila je brez dokumentov, kar je administrativna napaka.

Če trčiš v nekoga, na primer tako da zapelješ na njegov pas (da ni dvoma, kdo je kriv) in se izkaže, da mu je potekla registracija, ni nenadoma deljena krivda. Ker bi se enako zaletela, če bi imel avto registriran.
Se ne strinjam. Meni se napaka kolesarke (vozile je, kjer NE SME), enako "težka" kot napaka voznice (vozila je, kjer NE SME). Vsi v prmetu bi s emorali navadit, da imajo dejanja posledice.
To, d aje voznica napihala, seveda krepko šteje njej v minus - pri njenem delu krivde.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Evo točno tako.
Tam, kjer so kolesarske steze v nivoju vozišča, naj bodo npr. takole fizično ločene.
Bistveno bolje, kot naše barvanje z rdečo barvo.
Pa verjetno celo tudi ceneje.. ...ni potrebno obnavljati barve vsaki 2 leti.
Pa nevarneje, če kolesar zapne in pade pod avto ali useka po tem z delom telesa.
Menis e zdi barva OK rešitev, oziroma kar lepo varianta kjer avt sicer lahko peljojo po kolesaski, da se srečajo, a ima prednost kolesar. Na nizozemskem deluje odlično.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
386
130
43
Ja, pa tut vse dvigujejo na pločnik ane ... Če vrjameš...


Jaz sem šel včeraj relacijo Vrhnika - LJ s kolesom in mi je žal da nisem dal kamere na glavo, da bi vidli vse te bolanije; kako je na vsakih 200 metrov drug princip kolesarske steze, za katero ni nič nenavadnega če se konča s spustom iz robnika v oster pesek....
Še najbolje je urejeno na brezovici, kjer je v nivoju ceste, pobarvano. S tem ni pokrovov jaškov, ni gore dole, ipd.

čeprav novega križišča pri hoferju na brezovici pa jaz pri 20 kmh na uro nisem bil sposoben speljati po predpisih pa sem raje preskočil vse skupaj.

Na žalost so vse te ideje dobre samo na papirju, nikoli preizkušene v praksi, kolesarske poti pa samo za kljukico pri javnem razpisu.

Džabe nam vse promoviranje trajnostne mobilnosti, če je pristop tak.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Se ne strinjam. Meni se napaka kolesarke (vozile je, kjer NE SME), enako "težka" kot napaka voznice (vozila je, kjer NE SME). Vsi v prmetu bi s emorali navadit, da imajo dejanja posledice.
To, d aje voznica napihala, seveda krepko šteje njej v minus - pri njenem delu krivde.
Lahko se ne strinjaš. To ne spremeni dejstva, da kolesarka ni povzročila prometne nesreče in da, četudi ne bi bila kolesarka ali četudi bi ne bilo nekje v bližini kolesarske steze, ne bi bilo (razen kolesarkinega statusa in posledično globe) nič drugače.
Kolesarka, kjer je bila in kot je peljala, ne bi snela nobenega nasproti vozečega vozila. Mlada voznica, kot je peljala, bi snela vsako nasproti vozeče vozilo. Čutiš razliko?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.887
9.475
113
Pa nevarneje, če kolesar zapne in pade pod avto ali useka po tem z delom telesa.
Menis e zdi barva OK rešitev, oziroma kar lepo varianta kjer avt sicer lahko peljojo po kolesaski, da se srečajo, a ima prednost kolesar. Na nizozemskem deluje odlično.
Si na Nizozemskem še kaj pobral, al samo to?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.887
9.475
113
Zakaj tak strah pred neravninami na kolesarski. Za gorska kolesa ni težava. Zgleda pa, da tudi s cestnim gre brez težav, če le lastnik pred odhodom od doma osvoji ustreno znanje in obesi ta pravo velikost priveskov:

Sej je jasno, da neravnine niso težava je blo povedano, jih je zadost na vseh cestah, v bistvu na pločnikih še najmanj. Sam teb dejanski problemi itak ne grejo v bikehejtersko bučo.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Zakaj tak strah pred neravninami na kolesarski. Za gorska kolesa ni težava. Zgleda pa, da tudi s cestnim gre brez težav, če le lastnik pred odhodom od doma osvoji ustreno znanje in obesi ta pravo velikost priveskov:

Se pravi prizori, ko profesionalec stoka in joka, kako hudo je bilo in kako ne ve, koliko časa bi kolo še zdržalo, se v tvoji glavi prevedejo v "gre brez težav." Rojen manager - nič ni težko človeku, ki mu tega ni treba narediti.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.887
9.475
113
SJTVju sem rekel, nej si mal Nizozemsko pogleda, ker baje, tako je rekel, tam špila. Sam dečko ne ve, da tam je kolesar kralj, potem je pešec, potem daleč nič in šele nekje na repu je avto. Celo tako bizarno daleč je, da se ti lahko kolesar ponoči brez luči, nabit ko afna zaleti v avto in si kot voznik avtomobila sokriv za nesrečo.
Pri nas je pa kolesar ogrožena vrsta, vsako tele, ki ima pet minut časa bi svoje frustracije izživljal nad živaljo v kolesarskih cotah. Še celo ugleden avtomobilistični novinar, ki je tukaj nekoč javno priznal, kako skače čez polno črto na AC in se fura po snegu z letnimi gumami, bi nabil na križ povoženo kolesarko, ker pač ni bila na kolesarski stezi, niti se pa ne vpraša, če tista kolesarska steza to sploh je, al je samo pomalan pločnik. Teli naši avtomobilistični novinarji itak sam pisarijo da se potem lahko vozijo s sponzorskimi avti, za vse ostalo jih baš boli kita. Večkrat prikazano.
No tisto tele v avtobusu, ki sem ga prej omenil, pa ni računalo s tem, da je njegov direktor strasten kolesar, pa da ima LPP klub, na katerega so ponosni.... Neki ga ni videt več za volanom Grosupeljčana.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.100
9.745
113
No, to da je kolesar kralj in izvzet vse odgovornosti je tudi butasto do konca.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Osebno se peljem po kolesarski, razumem pa zakaj se marsikdo ne. Velikokrat je kolesarska samo skozi križišče.
In dajmo ločiti nekoga, ki se pelje po opravkih skozi eno, mogoče dve taki križišči ali pa nekoga, ki na 50km prevozi 15 takih križišč. Preprosto je nadležno in tudi sam se takim odsekom izogibam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in Pepe

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
SJTVju sem rekel, nej si mal Nizozemsko pogleda, ker baje, tako je rekel, tam špila. Sam dečko ne ve, da tam je kolesar kralj, potem je pešec, potem daleč nič in šele nekje na repu je avto. Celo tako bizarno daleč je, da se ti lahko kolesar ponoči brez luči, nabit ko afna zaleti v avto in si kot voznik avtomobila sokriv za nesrečo.
Pri nas je pa kolesar ogrožena vrsta, vsako tele, ki ima pet minut časa bi svoje frustracije izživljal nad živaljo v kolesarskih cotah. Še celo ugleden avtomobilistični novinar, ki je tukaj nekoč javno priznal, kako skače čez polno črto na AC in se fura po snegu z letnimi gumami, bi nabil na križ povoženo kolesarko, ker pač ni bila na kolesarski stezi, niti se pa ne vpraša, če tista kolesarska steza to sploh je, al je samo pomalan pločnik. Teli naši avtomobilistični novinarji itak sam pisarijo da se potem lahko vozijo s sponzorskimi avti, za vse ostalo jih baš boli kita. Večkrat prikazano.
No tisto tele v avtobusu, ki sem ga prej omenil, pa ni računalo s tem, da je njegov direktor strasten kolesar, pa da ima LPP klub, na katerega so ponosni.... Neki ga ni videt več za volanom Grosupeljčana.

Ne, tam kolesar ni kralj. Kolesar ima tam veliko bolje urejne stvari kot pri nas, ni pa kralj. Sploh pa ne na način, ki si ga napisal. Ko boš kaj časa posvetul študiranju njihove prometne ureitve, preedpisov, in govoril s kom, ki je tam zadolžen za te stvari, to bo to postalo jasno.
Pri nas na žalost ni prav zelo strpna nobena stran, ne avtomobilsiti, ne kolesarji. Mi dostikrat trobijo, ko ne prehitevam kolesarjev na silo. In sem že parkrat izmenla par glasih besed s kolesarji, ki so naredili vse mimo predpisov, pa se potem obnašali, kot da sem jaz kriv, da je šlo na tesno.
Pa seveda to, da ima veliko voznikov avtov občutek da je vse njihovo, veliko kolesarjev pa nima niti osnovnega občutka za lastno preživetje ...

PS: kje si pobral to o vožnji po snegu z letnimi?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.887
9.475
113
Glej, ti govoriš z ljudmi, ki to tam urejajo, meni je povedal človek, ki tam živi in se mu je to dejansko zgodilo.
Pobral sem pa na Alterju, tisto o gumah.
Z zadnjim odstavkom se pa seveda strinjam.
Še vedno pa nimaš prav okol ovadbe kolesarke.