Kazen v Avstriji :)

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Dokler bo avtopewvozniški lobi v SLO tako močan kot je, lahko samo sanjamo o tovarnjakih na železnici. Žal
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Samo premalo jih; kamjionarji iz Romunije in Poljske = zlata jama. Samo debilni so pri nas, da jim dovolijo unicevanje cest (ce bi se tam vozili izkljucno nasi kamijoni, bi bilo vrh glave dovolj tezkih obremenitev), namesto da bi te tujce strpali na (zdaj izgubarske) zeleznice kot kaksni Svicarji, zraven bi pa fino zaracunali.

Dokler bi storitev tarnsporta po zeleznici izvedli enako hitro, kot traja pot naokoli, hkrati pa voznina ne bi stala vec kot strosek poti naokoli cez Madzatrsko, Avstrijo in severno Italijo (bencin + cestnine), bi jih lahko cisto posteno olupili, pa se srecni bi bili, da je stalo amo toliko, ker lahko sofer tisti cas voznje z vlakom mirno drka k***c in pociva, potem pa dalje, ce pa vozi pol dneva naokoli, pa tega pac ni, kajne ?

Kolk bi že stala vinjeta, če bi tovornjakarje spravili na železnico?
In kolk bi se podražili vsi proizvodi, zaradi dražjih prevozov?

Khmm, zakaj pa nebi država, če je res zainteresirana da se spravi tovornjakarje na železnico, to kar želi imet tudi sama plačala?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.520
5.064
113
A se je kdo vprašal, če nam je Marija Terezija zgradila dovolj dobro železnico, da lahko prepelje maso kamionov v nekem normalnem času iz enega konca države na drugega?
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
A te se noben ni nakuril, da placej ce si divjal in ogrozal nevem koga? Aja, sej je blo v tujini, tm je drugac.
evil.gif
Dvolicnezev ko dreka.....
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
A se je kdo vprašal, če nam je Marija Terezija zgradila dovolj dobro železnico, da lahko prepelje maso kamionov v nekem normalnem času iz enega konca države na drugega?

Bi rekel da, samo poglej kaj sicer vlaki vozijo, pa vse skupaj deluje ... in to bistveno bolje, kot nase ceste.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Naše železnice še dolgo ne bodo sposobne prepeljat niti 5% vseh kamionov čez državo ...

To je res. Skratka avtoceste imajo naraven monopol. Lahko bi tovornjakarje ocurili pri cestnini, da bi se kar kadilo in bi bilo denarja za slednje pozlatit.

Ampak ne bodo, ker je pri tem treba bit nediskriminatoren, torej moraš enako curit tudi slovence, skratka brez diskriminacije glede na poreklo tovornjaka ali tovornjakarja. In pridemo na puntanje naših tovornjakarjev. Kar zna rešit kaka protioklepna brigada v parih minutah, ampak naši politiki nimajo jajc za to.

Bodo pa navijali še naprej trošarine in se izmišljevali še dodatne davke na bencin, avtoceste pa bodo zaradi prekomernega tovornega prometa propadale intenzivno še naprej, da prekomernega onesnaževanja zraka s trdimi delci, niti ne omenjam.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Naj mi kdo pojasni kako lahko to uredijo Svicarji - tranzit gre na vlake (drzi ?), do vsake trgovine pa menda tudi vlak ne pripelje, torej ocitno eni kamijoni lokalno vozijo. Samo pri nas tega ni nihce sposoben pogruntati, torej skopirati obstojece ideje od drugje ...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
najprej se prepricajte o enih stvareh in potem govorite neumnosti
Svicarji nimajo nikjer nikaksne prepovedi glede tranzita cez drzavo AMPAK prepoved voznje za kamione med 22h-5h zjutraj.
In kaj imajo od tega? Guzvo cez dan ko so na cesti tudi osebna vozila. Kaj je bolje naj presodi vsak sam...........poleg tega je Svica Svica in niso v EU mi pa nikoli ne bomo titi S od Svice........
Kod drugo si mi ne moremo niti kaj dosti zmisleva okrog tranzita ker je vse doloceno z EU direktivo in nihce ne bo lezel na vlak v drzavi katero z kamionom prevozis v 3 urah z vlakom pa kvecjemu v enem dnevu...
DARS z cestninami lepo sluzi, ne se slepit da kamioni vec unicijo cest kot placajo, saj niso neumni da bi delali zgubo...
Za poskodbe na voziscu pa ni kriv kamion ampak izdelovalec ceste ker ta mora biti zgrajena tako da je kamion sploh ne more obremeniti do te mere da se poskoduje in mora zdrzati vsaj 30 let, pri nas pa tega ne zdrzi, zdrzi pa naprimer v Nemciji kjer je cestnina 1x manjsa, gostota prometa precej vecja, delovna sila precej drazja pa kljub temu izgradnja ceste 1x cenejsa.......zanimivo da se njim racunica izide nasi drzavi pa ne,.........pa smo spet ze pri drugi zgodbi....
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.175
9.813
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:DARS z cestninami lepo sluzi, ne se slepit da kamioni vec unicijo cest kot placajo, saj niso neumni da bi delali zgubo...
No, o tem bi se dalo diskutirat. Namreč potem bi se morali z avtombili vozit zastonj po avtocestah. Saj veš, avto proti šleperju in 1:40.000 ali koliko je že ta faktor za razliko pri uničevanju cest.
Z ostalim pa se precej strinjam.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zanimivo,

nekdo ki ga poznam osebno in je v istem fohu kot ti pa pravi, da če v Švici nimaš destinacije natovarjanja ali raztovarjanja nimaš kaj tranzita čez delat. PA tudi osebno imam izkušnjo, da ni bilo tranzita čez državo. Sedaj pa kdo ima prav?