Novih SLX z waveflexom še nisem vozil. Sem pa vozil več različic starejših SLX, ene si tudi lastim, še tiste brez fusiona, prave klasične tekmovalne dilce. Precej se pozna razlika v radiju. Moje SLX ga imajo okrog 12m in je dovolj, da se malo postavi na robnik, pa že grabijo in želijo zaviti. XTi imajo pa približno 15,5, kjer se na majhnost radija pri karvingu ne da več šlepati, je potrebno že pravilno s koleni in gležnji delati odklon. Pri kratkih slalomskih zavojih je SLX bolj odzivna, bolj te izstreli iz konca zavoja v naslednjega, je izredno dinamična smučka. Zaradi majhnega radija in kratke dolžine je manj stabilna pri višjih hitrostih in daljših zavojih, kjer pa XTi "raztura". Noro stabilna dilca pri vseh hitrostih, izredno vodljiva in če jo pravilno voziš, drži na vsaki podlagi. Če imaš zrihtane robnike in tehniko, lahko pokarvaš vsako strmino. Pri obeh moraš seveda paziti na težišče. Če te potegne nazaj, te obe dilci kaznujeta, SLX še bolj kot XTi. Hitro se lahko znajdeš v zraku in nato na tleh po celem smuščišču. Je pa XTi zame boljša za po kupih, z lahkoto prebija mehkejše kupe, pa tudi na večjih se da fino skakati z njo.
Skratka, vsak model ima svojo namembnost in vsak je na svojem področju odličen. Meni je XTi všeč, ker je za karving zahtevnejši model zaradi daljšega radija, je treba bolj precizno delati, pri SLXu se lahko šlepaš na majhen radij. Oba modela imata zelo podobno konstrukcijo, sendvič in dve plasti titana, zato sta oba modela približno enako trda. Če imaš rad krajše zavoje, vzemi SLX, če daljše zavoje in višje hitrosti, pa XTi.
Se je pa treba zavedati, da je tako smučko potrebno redno vzdrževati. Sploh za karving je nujno, da so robniki vedno primerno nabrušeni. Na SLX sem imel nabrušene na 87 stopinj, na XTi jih imam na 88. Iz trgovine ponavadi pridejo nabrušene na 90 stopinj. Za hitrost je pomembna tudi struktura na masi in primerno mazanje. Če smuči ne bojo redno vzdrževane, po možnosti ročno (in ne strojno) brušene, potem ti bosta oba modela muka. Trda, na ledu in trdem snegu pa ne bosta držala.
Znižanja za elanke so bila prejšnja leta vedno nekje po prvem tednu februarja. Kako bo letos, nimam pojma.