Katero olje v VW Golf 7 1,2 TSI

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Pri LL pa razpon 0W40 ki gre prej v k...... kot bi si želel
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Lahko....ker je večina sodobnih olj že z podvojenimi specifikacijami tako za dizle kot bencinarje

Zato imaš (na pamet!!!!) v tem primeru ACEA A3/B4 in dizelsko CF zraven....?

Obstaja (vsaj) 1 izjema:
nobeno olje ne more ustrezati hkrati spec. MB 229.3 in hkrati 229.31 (ali 229.5 in 229.51)

PS:229.31 in 229.51 sta spec. za low-ash olja(DPF)

In VW 504/507 specifikacija ki jo ne bom nikoli razumel....saj 504 velja za EURO4 olja (brez DPF) 507 je pa Low SAPS za DPF.......

Sedaj pa ti meni razloži zakaj jo piše VW skupaj
sprasujem se.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.002
972
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pri LL pa razpon 0W40 ki gre prej v k...... kot bi si želel
wink-1.gif

že mogoče....vendar testiranja olj skozi življ dobo kažejo, da zadeve zdržijo.
 
Nazadnje urejeno:

corsol

Guru
11. mar 2010
3.002
972
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:


In VW 504/507 specifikacija ki jo ne bom nikoli razumel....saj 504 velja za EURO4 olja (brez DPF) 507 je pa Low SAPS za DPF.......

Sedaj pa ti meni razloži zakaj jo piše VW skupaj
sprasujem se.gif

pojma nimam
smirk-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
preprosto, 507 nadomešča olja, ki imajo spec 504
https://www.wolfoil.com/en_com/Products/product_65604.aspx

https://www.wolfoil.com/en_com...p;Type=91065045
Izbral sem 1.2 TFSI

pomeni, lahko zgoraj omenjeno olje z normo 507 naliješ v avto, ki ima napisano predvideno 504
prav tako ga lahko naliješ v golfa 4 PD motor (črpalka-šoba), ker:

Applications
Backwards compatible: 504.00 and 507.00 supersedes all previous VW specifications (502.00, 503.00, 503.01, 505.00, 506.00 and 506.01).All vehicles in the VAG Group (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) with extended oil drain intervals (30.000 km or 2 years) from 2007 onwards.


ni pa najceneje nalivati LL olje 507.00 v pumpe-duese motor hehehe...
jaz bi v 1.2 TFSI nalil 5-30 LL III in ga menjal na 15.000
kolega v Bocanegro SEAT 1.4 TFSI naliva po spec kjer piše 504/507.00 ravno zgoraj omenjeno olje in zadeva deluje bp

moje mnenje je, da se preveč posvečamo znamki olja kot takega, kot pa specifikaciji in ustreznem intervalu menjave olja (15.000 in nikakor ne 30.000).

Primer je BMW 2.0d N47 motor, kjer je trgalo pogonsko verigo predvsem lastnikom ki so menjavali olje na 30.000 km.BMW je spoznal, da težav z verigo pri lastnikih, ki so menjali olje na 15.000, skoraj ni.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:Primer je BMW 2.0d N47 motor, kjer je trgalo pogonsko verigo predvsem lastnikom ki so menjavali olje na 30.000 km.BMW je spoznal, da težav z verigo pri lastnikih, ki so menjali olje na 15.000, skoraj ni.

Zelo zanimivo
smile-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jaz imam v primeru uporabe LL olja servis predviden na 50kkm. Delam ga na dobrih 20.(na dobro Leto)

pravilno
jaz sem si LL interval nastavil kar na 15.000. Cena olja in filtra je minimalen strošek. Aja, še to, ko je že debata: za svoj avto uporabljam izključno MAHLE oljne filtre, saj so le-ti prva vgradnja v VAG grupi. Na splošno opažam, da se kvaliteti oljnega filtra posveča premalo pozornosti, saj na vozilih srečam stisnjene filtre in pretrgane na končnih spojih.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
vzroka ne vem, najbrž obstaja kaka tovarniška direktiva ipd. - samo prenašam info
 

rollingstones

800. registrirani uporabnik
3. sep 2007
514
0
16
Rožna dolina
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
..., ko je že debata: za svoj avto uporabljam izključno MAHLE oljne filtre, saj so le-ti prva vgradnja v VAG grupi. Na splošno opažam, da se kvaliteti oljnega filtra posveča premalo pozornosti, saj na vozilih srečam stisnjene filtre in pretrgane na končnih spojih.
Tudi sam uporabljam celoten nabor filtrov znamke Mahle - kvaliteta pri njih nikoli ni bila pod vprašajem.
zmaga.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Tudi sam vedno Mahle, kadar je Mann po podobni ceni, pa pač Mann.

Zato bi vprašal še vas za mnenje Mann vs Mahle. In kot nekateri povdarjajo, Mahle za olje. Kaj pa za gorivo? To je konec koncev tudi tekočina. Če ne filtrira kot bi moral, zapaca šobe.
In menite, da je pri zračnem upravičeno varčevati in kupiti kaj cenejšega? Ponovno če ne filtrira kot mora, pride prah v komore in obrabi valje, obroče...
Kabinski se kupi najcenejši?

Glede olja za ta motor se 100% strinjam, NIKAKOR, nikoli, nikdar menjati nad 15.000.
Za olje potem res ni potrebe, da je 504/507. Ti so še bolj "low ash" kot C3.
Najboljše olje, kot so že nekateri omenili, bi bilo Motul x-cess.
Še vedno mislim, da je za naše kraje in bencinarje najboljša gostota 5w40.
Aral High Tronic New je dobra izbira, zadosti vsem zahtevam za menjavo na 15.000, je celo firna, katero je še do pred nekaj leti VW forsiral, cena pa je hudičevo sprejemljiva- 5,9€/l.

LP
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:Glede olja za ta motor se 100% strinjam, NIKAKOR, nikoli, nikdar menjati nad 15.000.
No, no... Kolega je imel octavijo, ki je povsem normalno preživela s petimi menjavami olja do 270.000 km, ko jo je prodal. Takrat je bila stara 6 let, začeli so se pojavljati neki problemi na karoseriji in električni opremi povezani s korzijo. Tak avto še doživi dve menjavi olja in dodatnih 100.000 km, potem pa se ne splača nič več z njim delati. Tudi če bi motor ob bolj pogostih menjavah šel 1.000.000 km nima nobenega smisla, ker je okoli vse zanič.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
neka filozofija je da bolje dober zracni filter za motor oljni pa pac kar pod roke pride....

ker ce zracni pobira OK potem naceloma oljni nima tolk dela....razen pobiranja byproduktov zgorevanja...kar pa s5 ce ne menjas olja 5x na 270.000 ni nek blem...

Kabinski....sem 1x majstra za strojne instalacije vpeasal kaj je fora filtrov z ogljem...prav uporabljamo jih sam v kuhinjah...da vezejo mast v napi...tko da za avto je papirnat bp....pa ce je 2x cenejsi od ogljenega ga pa prej zamenjaj...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:

Kabinski....sem 1x majstra za strojne instalacije vpeasal kaj je fora filtrov z ogljem...prav uporabljamo jih sam v kuhinjah...da vezejo mast v napi...tko da za avto je papirnat bp....pa ce je 2x cenejsi od ogljenega ga pa prej zamenjaj...

Jaz sem stalno bil prepričan, da je oglje proti smradu. Recimo zunaj po gnojnici, notri po rožicah.
hysterical-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
neka filozofija je da bolje dober zracni filter za motor oljni pa pac kar pod roke pride....

ker ce zracni pobira OK potem naceloma oljni nima tolk dela....razen pobiranja byproduktov zgorevanja...kar pa s5 ce ne menjas olja 5x na 270.000 ni nek blem...

Po tem takem pri vozilu na LPG, kjer je po 15.000 km olje praktično čisto, skoraj ne rabiš oljnega, samo dober zračni.
cheer.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Pozdravljeni

Sem nov lastnik Golfa 7 1,2 TSI
cheer.gif
maržo.
Moje vprašanje je:
- Koliko olja gre v moj motor?
- Vem da potrebujem 5W 40 olje. Katero firmo in oznako mi priporočate (EDGE, High Tronic...) ? Je Aral OK? Ker na servisu preferirajo Castrol, meni pa se zdi, da je cenejši Aral čisto OK.

Hvala za vaše odgovore

cheer.gif
se je ze zacelo, komaj napraska za polog ganz novega holzwagna in nima vec za jesti siromak. Me zanima kaksno olje kupujete to, da imajo servisi 400% marzo. Mene pri 4l kantici ne pride tri eur ceneje v primerjavi s servisom, ce kupim pri teh spletnih trgovinah.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Nazadnje urejeno:

mobifrik99

Fizikalc
20. nov 2007
1.138
5
38
Za VAG skupino vem, da je olje pri spletnih pod 10€ liter, na VW ti računajo okrog 22-25€ liter..torej se že pozna in še nekaj na filtrih in je takoj 60-70€ prišparanega.
Če delaš recimo 50K km letno kot jaz je to potem cca. 160-200€ prihranka. Jaz si recimo sam menjam, ena menjava olja ti vzame največ pol ure. Če ti zaslužiš 50€ v eni pa ti vsaka čast, meni se recimo pač splača.
wink-1.gif


Sicer pa itak preveč komplicirate s temi olji. Kupiš po specifikaciji, daš MAHLE filter in gremo...primerjat kako crkujejo avti pa je brezveze, je bolj pomemben način vožnje, relacije itd.
Reči, da je VW še pred leti forsiral Aral, torej je ok, čeprav sedaj forsira Castrol pa je tudi smešno.
To so poslovne in marketinške odločitve katero olje je uradno in ne kakovost. Kakovost je namreč identična ali skoraj identična.
uf-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.306
18
38
MB
Informacija iz prve roke.
Na Porsche Slovenija in Avto jarc je liter Castrola 5W-40 cca. 28€. za ta denar sem na mimovrste dobil natanko 4 litre!!!!!
Koliko je potem to marže??