Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Lahko....ker je večina sodobnih olj že z podvojenimi specifikacijami tako za dizle kot bencinarje
Zato imaš (na pamet!!!!) v tem primeru ACEA A3/B4 in dizelsko CF zraven....?
Obstaja (vsaj) 1 izjema:
nobeno olje ne more ustrezati hkrati spec. MB 229.3 in hkrati 229.31 (ali 229.5 in 229.51)
PS:229.31 in 229.51 sta spec. za low-ash olja(DPF)
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Pri LL pa razpon 0W40 ki gre prej v k...... kot bi si želel
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In VW 504/507 specifikacija ki jo ne bom nikoli razumel....saj 504 velja za EURO4 olja (brez DPF) 507 je pa Low SAPS za DPF.......
Sedaj pa ti meni razloži zakaj jo piše VW skupaj
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:Primer je BMW 2.0d N47 motor, kjer je trgalo pogonsko verigo predvsem lastnikom ki so menjavali olje na 30.000 km.BMW je spoznal, da težav z verigo pri lastnikih, ki so menjali olje na 15.000, skoraj ni.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jaz imam v primeru uporabe LL olja servis predviden na 50kkm. Delam ga na dobrih 20.(na dobro Leto)
Tudi sam uporabljam celoten nabor filtrov znamke Mahle - kvaliteta pri njih nikoli ni bila pod vprašajem.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
..., ko je že debata: za svoj avto uporabljam izključno MAHLE oljne filtre, saj so le-ti prva vgradnja v VAG grupi. Na splošno opažam, da se kvaliteti oljnega filtra posveča premalo pozornosti, saj na vozilih srečam stisnjene filtre in pretrgane na končnih spojih.
No, no... Kolega je imel octavijo, ki je povsem normalno preživela s petimi menjavami olja do 270.000 km, ko jo je prodal. Takrat je bila stara 6 let, začeli so se pojavljati neki problemi na karoseriji in električni opremi povezani s korzijo. Tak avto še doživi dve menjavi olja in dodatnih 100.000 km, potem pa se ne splača nič več z njim delati. Tudi če bi motor ob bolj pogostih menjavah šel 1.000.000 km nima nobenega smisla, ker je okoli vse zanič.Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:Glede olja za ta motor se 100% strinjam, NIKAKOR, nikoli, nikdar menjati nad 15.000.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kabinski....sem 1x majstra za strojne instalacije vpeasal kaj je fora filtrov z ogljem...prav uporabljamo jih sam v kuhinjah...da vezejo mast v napi...tko da za avto je papirnat bp....pa ce je 2x cenejsi od ogljenega ga pa prej zamenjaj...
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
neka filozofija je da bolje dober zracni filter za motor oljni pa pac kar pod roke pride....
ker ce zracni pobira OK potem naceloma oljni nima tolk dela....razen pobiranja byproduktov zgorevanja...kar pa s5 ce ne menjas olja 5x na 270.000 ni nek blem...
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Pozdravljeni
Sem nov lastnik Golfa 7 1,2 TSImaržo.
Moje vprašanje je:
- Koliko olja gre v moj motor?
- Vem da potrebujem 5W 40 olje. Katero firmo in oznako mi priporočate (EDGE, High Tronic...) ? Je Aral OK? Ker na servisu preferirajo Castrol, meni pa se zdi, da je cenejši Aral čisto OK.
Hvala za vaše odgovore