Aj pa da bomo še malo ontopic. Imam doma tudi baterijsko motorko, ker sem jo dobil skoraj gratis v sklopu nabave baterij za ostalo baterijsko gnano orodje (Hikoki/Hitachi 18/36V sistem). Dejansko je stvar kar fascinantna in jo uporabljam kar precej oz. vedno več.
Prva prednost teh baterijskih motork je navor iz nič in se zlepa ne ustavijo oz grizejo tudi pri nizkih obratih. Recimo če ti les malo klini pri navadni motorki padejo obrati in sklopka izkjuči, meč ostane ujet, tale e-motorka pa lepo kickne nazaj ven iz lesa oz. zgrize skozi. Z dobro nabrušeno ketno je pri hitrosti žaganja čisto primerljiva z bencinskimi prdulami tam okoli 250-30ccm.
Druga prednost je da ne smrdi, tako da jo sam vozim za potrebe NNP v avtu. Od jeseni do spomladi z baterijo noter, čez poletje oz. ko je vroče vzamem pa baterijo(e) ven in jo imam posebej oz. jo pobašem če vem da bom mogoče kaj rabil. Ko zmanjka baterija natakneš novo in se ti ni treba ubadat z mešanico in polivanjem. Ker ni izpuha lahko delaš v notranjih prostorih, recimo v kurilnici kaj prežagaš na pol.
Tretja prednost je da dela na gumb in jo ni treba vžigat. Pride zelo prav ko klestiš kakšno grmovje in rabiš motorko za 3 sec, potem jo odložiš čez 1 min spet rabiš za 3 sec pa spet odložiš in tako pol dneva. Namesto da bi 100x vlekel za tisti štrik imaš tu samo gumb. Da ne omenjamo da nimaš hladnega zagona (čok) in za kakšne manjše delo ne rabiš ogrevat motorke zato da narediš rez v 3 sec.
Četrta prednost je masa, nivo hrupa in tresljaji. Sicer oboje slednje je relativno, še vedno če si navajen delat s glušniki/čepki je ketna glasna ko gre v les, pa tresljaji so sicer 0 od motorja ampak od prenosa z meča si pa na istem.
Slabosti pri konkretni motorki? Plastik fantastik ohišje, napenjalec za ketno oz. držalo pokrova verižnika je tisti štoflc v katerega nimam ravno zaupanja, za olje za ketno je sicer okence ampak se hitro spregleda da ti manjka (sploh ker ga je noter za en štamprle), baterija ima omejitve kapacitete (čas delovanja) sploh ko žagaš kaj konkretnega ... precej teh težav reši resna e-motorka, tako da na koncu ostaneš samo pri omejitvi z baterijo in jasno ceno napram performancu.