Za moje pojme in karkoli že kupujem, se čisto na začetku vprašam o servisu. Če servisne podpore pri nas ni, - me zadeva ne zanima več.
Govorim: "pri nas" in ne nekje na kitajskem, torej 14 dni daleč stran.
Zadeva po Murfyju crkne ravno takrat, ko jo najbolj uporabljaš. In tudi dejansko crkne - vedno pride do defektov. Še celo človek kot nevemkako superiorna mašina vsake toliko časa "crkne" in mora do zdravnika.
Raje dam dvakrat več denarja za stroj in imam pokrite servisne težave, kot pa da bi poceni kupoval. Če bi kdo rekel, da bo v primeru strojeloma "se že nekako rešilo", - Da, se že nekako reši. Ampak ta čas bo tista trava visoka že za kombajn ...
Pa moji živci tudi nekaj stanejo!
Torej za resno delo sta varianti: dražji stroj z organizirano servisno mrežo, ali nakup dveh enakih "poceni" strojev. Če eden crkne, imaš v rezervi še drugega.
Crknil pa bo, brez skrbi! Takrat ko je najmanj treba!