Katero kolo

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Včeraj sem odbrcal 30km po nižjih gričih, pogoji pri 0 do -1 stopnij optimalni. Vsak pohodnik ki sem ga srečal mi je postavil isto vprašanje: kaj pa imate to zaene gume da gredo po snegu? :)
Gume čisto navadne maxis dhr, ampak tubeless in zaradi tega nizek tlak dela čudeže v tem letnem času po zvoženem snegu
 
  • Všeč mi je
Reactions: motofrik

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Odvisno od gume, ampak treba je nonstop pumpat. Moje maxis na ca. 3 tedne. Za dalj časa pa ne znam povedat, ker moj pecikl nikoli ne počiva. Ampak čez celo zimo bi skoraj da sigurno bila prazna
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Če redno furaš naj bi tekočino menjal, oziroma dolil na 3 mesece. To se mi zdi preveč, ko začne puščat toliko da te moti pač snameš dol, opereš in na novo natakneš. Jaz sem jo po enem letu ko mi je brez pumpanja držalo še kakšnih 14 dni. Itak pa pumpaš vsakič preden greš na kolo, samo je razlika al je treba samo mal dofilat al vsakič na novo pumpat.
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Hvala.

Mah... Razmišljam o tubelessu (sem že vozil nekaj dni in bil navdušen), a ker sem v bloku mi se upira packat z mlekom oz. nimam ravno primernega prostora za to.

Zgleda, da bom še dalje gonil tube.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Nobene packarije ni. Plašč na 3/4 gor, preden natakneš zadnjo četrtino vliješ mleko, natakneš do konca, mal zavrtiš, napumpaš in gremo. Oziroma, prvič jo je priporočljivo naduvat na 50 psi, pustit čez noč in potem spustit na pravi tlak.
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
Se strinjam. Prvič je to res ok in brez packarije. Bolj me skrbi, ko bo treba naslednjič iztaknit in sprat...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Jaz sem pa ravno skozi ventil več napackal. Sem rekel da tega pa ne bom, potem pa so me prepričali, da se po novem tudi v tabularje tlači to tekočino. In sem jo na cestnem nalil, skozi ventil, kje pa drugje.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Kje potem čistiš kolo? Samo v blatno lužo zapelješ in maš večjo svinjarijo kot je tekočina za tubeless.
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
V samopostrežni/ročni avtopralnici. Samo voda + cunja. Pod pritiskom samo gume. Potem pa na suho zbrišem.
 

vladom

Fizikalc
25. feb 2020
126
29
28
Čez zimo ne dolivam mleka, ker pozimi ne furam. Problemov s puščanjem nimam, ne pri Maxxis ne pri Schwalbe. V bistvu mi je tekočino po bokih puščala edino guma MAxxis Ardent, ampak zrak je držala. Dolivam vedno čez ventil in ni nobene svinjarije, pač daš star papir spodaj, za tisto kapljico, ki pade mimo ko odviješ nastavek za injekcijo z ventila.

Večja svinjarija je menjava plašča, ki se zaradi mleka rad zalepi za obroč. Ampak prednosti tubelessa odtehtajo tudi to.
 

vladom

Fizikalc
25. feb 2020
126
29
28
Seveda je možno. Pri montaži gume je itak najprej apihneš na polno, s kakim kompresorjem ali busterjem, brez mleka, da se lepo vsede na obroč. Potem pa doliješ mleko skozi ventil. Poglej si kak video na YT.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.170
3.878
113
Če sta feltna in guma tubeless ready, gre vse čist lepo z navadno pumpo. Sicer pa, sploh ko se menja guma, ne vem zakaj ne bi direkt iz flaše vlil v gumo in jo nataknil gor? Težko me prepričate da je vlivanje mleka iz flaše v injekcijo in iz injekcije potem preko ventila v gumo manjša packarija kot direkt flaša - guma.
 

vladom

Fizikalc
25. feb 2020
126
29
28
Saj ne nihče ne prepričuje. Kljub vsemu ne gre vsaka TL guma na TL obroč zlahka z navadno pumpo. Jaz novo gumo raje napihnem brez mleka in brez sredice ventila, če se lepo usede in drži zrak, tudi kasneje ne bo težav. Če pa veliko pušča takoj, pa je znak, da je s trakom kaj narobe.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.088
448
83
45
dolenska
Tubelees je fajn zadeva sam kot rekreativcu se mi zdi kr dost zakomplicirana in tudi kr neki časa ti vzame če češ imet vse lepo in prav. Skoraj 20 let star gorc mi je vzel ama nič časa, da sem se vozil. Celo priznam, da sem na par let naredil kako čiščenje. Tlak v gumah preverjal ali nastavljal in mazanje ketne ter kako zajlo naštelal. Predsem zavore no. So se le menjavale paknice 2x na sezono. Pri ta novem je skoz nekaj, pa ploščice, pa mleko, pa blažilci,... Še sranje sem si naredil s oljem, ki je kao odporno na vodo tako, da mi je na 4 biciklah zalimalo ketno. Še s bencinom sem dost dela, da sem spucal.
Nekoč smo šli 2x specjalke, 3x gorci nekam 80 km daleč na pijanko. Eden od nas dela po 10 jurčkov plus na leto in se k kar mal spozna na vzdrževanje in vožnjo, je rekel, da moja starina nenormalno lepo teče in kako to vzdržujem. In sem mu pokazal. Spila sva pivo in sem mi rekel, da to je to. Res pa je, da sem delal po jurja na leto. Od tega jurja mogoče tretino na asfalti.
To kar sem napisal je mnenje rekreativca, ki se vozi res s malo kilometri. Kot sem napisal kak jurček na leto. Ali ne po urejenih poteh.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Ne moreš ti to primerjat niti slučajno kaj je danes in kaj je bilo pred 20 leti. Oz ti bolj primerjaš starega hardtaila z novim FS. Jasno da ni primerjave. Ker novi FS je zmogljiv da glava peče. Tu več ni vprašanje kaj pecikl zmore, ampak koliko si sam upaš.
In vse to omogoča tehnologija, ki pa je res vedno bolj komplicirana, predvsem pa draga