Kateri motor (650 ccm)

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Vsekakor Hornet 600.
+: dobre zavore, dobra ciklistika, močnejši motor, boljše zmogljivosti,...
-: dražja registracija, ampak plusi premagajo tudi ta strošek.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
kaj pa vožnja za 2.osebo (ž) - udobje?

uporaba:
70% kratke razdalje (do 50km) na dan
20% srednje razdalje (do 150 km) na dan
10% daljše (nad 150 km) na dan

Hvala!
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Težko rečem, ker se ne maram voziti na sovoznikovem sedežu. Ampak če bi sklepal po sedežih, kakšne hude razlike ne bi smelo biti, oba sta precej sopotniku prijazna.
Sem se pa spomnil, kaj bi te znalo motiti pri Hornetu. Pri višjih hitrostih (nad 140) precej piha in vožnja ni ravno pravi užitek, je pa to svojevrstna varovalka proti divjanju po avtocestah. Itak pa je užitek vožnje z motorjem vožnja na ovinkastih zavitih cestah ne pa podiranje hitrostnih rekordov.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.772
169
63
Ampak naked ima vseeno neko poseben čar v primerjavi z vetrobrani.
smirk-1.gif

Sem pa študiral, kakšen sedež je najbolj udoben za motiriranje v dvoje in pomojem bi to bil iz enega kosa, raven. Recimo pri mojem motorju sta sedeža precej ločena, tudi po višini. Tako se bejba nemore stisnit k meni ampak opleta po svoje tam zadaj. Lahko bi jo fiksiral s kovčkom, ki ima naslanjač - grdo.

Skratka, babo doma pusti
grims-1.gif


lp
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:

Skratka, babo doma pusti
grims-1.gif


lp


ja sej
smile-1.gif


nevem... bmw me je nekako zelo pritegnil, ampak malo me moti samo 1 cilinder. posledično je bolj glasen in manj močan.. nobenega od njiju pa zaenkrat še nisem vozil, zato bo odločitev verjetno padla po tem...

kaj pa enduro varianta? GS in transalp? so tu kakšne bistvene razlike?

lp
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.772
169
63
Teh motorjev jaz še potipal nisem, je pa o njih brati večinoma pozitivne komentarje.
Praviš,da boš v glavnem delal kratke razdalje. Z kakšen namen pravzaprav kupuješ motor?

lp
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
za drajsanje po mestu, vasi... kak izletek s kolegi.. itd.
in mogoče na morje 1x letno

hočem predvsem udobno vožnjo in hitrost "po omejitvah"

zato se mi zdi BMW kar dober motor, sicer sem nekaj bral o problemih s tresenjem (zaradi 1-cilindra) in še kakšna malenkost.

nevem pa, kako je s Hondo.

sodim pa med začetnike.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
En cilinder pomeni bolj grobo delovanje motorja. Če pri nizkih obratih (tam nekje do 3.000 rpm)na hitro odpreš plin, motor grobo pocuka, motor se vrti nekje do 8 ali 9 tisoč obratov, ampak se že precej matra in te mine da bi ga gnal tako visoko. Pri štirivaljnih motorjih so vibracije veliko manj izrazite ali pa jih sploh ni, motor iz nizkih obratov potegne bolj tekoče, je pa res, da pri manjših prostorninah (do 600 ccm) od začetka ni veliko navora in ga je treba vrteti. Za navor je najboljši dvovaljnik z V postavitvijo (Ducati, Aprilia Mille ali Tuono, Suzuki SV, Honda VTR,...) ali pa štirivaljniki večje prostornine (glej mojo predstavitev).
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.772
169
63
Citat:
Uporabnik gretzky pravi:
Za navor je najboljši dvovaljnik z V postavitvijo (Ducati, Aprilia Mille ali Tuono, Suzuki SV, Honda VTR,...) ali pa štirivaljniki večje prostornine (glej mojo predstavitev).

.. in pa Transalpka se mi zdi. Pa V-Strom. Berem pa, da je vrstni dvovaljnik od Kawasakija (ER-6 družina) eden najmočnejših 650ccm motorjev.

lp
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Ja, Transalp tudi, pa Kawasaki Versys, ER-6, Yamaha TDM, tisti novi BMW 800,...
 

Torque_monster

Pripravnik
4. avg 2007
547
0
16
Imel sem Hornetko in meni je bil super motor!
cheer.gif


Vožnje sem imel ponavadi do razdalje 80 km v eno smer in pa nekaj redkih malo daljših izletov. Na morje sva šla s kolegom (on s Kawasakijem KLE 5oo) in jaz s CB6ooF. Jaz nisem imel nobenih težav s sedenjem in vožnja je bilo dinamična ne pa brezglava tako, da je bil zame zelo prijeten izlet. Prijatelj s KLE 5oo se je že na 3/4 poti pritoževal, da ga križ je.be jaz pa sem bil še na cilju pripravljen za novo vožnjo!
aplauz.gif


Sopotnica se ni pritoževala nad sedenjem ... je pa res, da jo je bolj malo skupaj zato sem moral ponavadi dvakrat preverit v ogledalu, če je še za mano na sedežu!
grin1.gif
Glede registracije pa motor še vedno ni v zadnjem razredu saj je na meji 72KW (predzadnji razred!).

Če ti bo odgovarjal takšen tip motorja ti ne morem povedat saj se boš moral sam odločit. Mene veter ne nakedih sploh ne moti in bo naslednji prav tako naked. Kot si najbrž že zasledil sem hotel kupiti CB1oooR vendar ne mislim čakat do julija na dobavo motorja zato bo najbrž kmalu doma MT-o1. Čez sezono ali dve pa mogoče CB1oooR!
smile-1.gif


Če te Hornetka zanima in še nisi sam prišel do foruma CLICK boš tukaj najbrž našel nekaj odgovorov. Je tudi nekaj ekstremnih userjev, ki so šli zelo daleč s predelavo.
13.gif


Sezona je tu zato ne čakat do maja!
17758-icon_confused.gif
 

RBULL

Pripravnik
10. sep 2007
316
0
16
Sam vozim 650 cs, moram pa reči ker obužujem hitro in mogoče malo nevarno vožnjo, da mi je včasih premalo. Sem že razmišljal o menjavi vendar vsakič znova ko se vsedem nanj in zapeljem si rečem, da motorja, ki ponuja tako enostavno, lahkotno ter udobno vožnjo verjetno ne bom več imel, zato....
zmaga.gif

vsak motor bom ožemal tako, da je bolje ostati pri tem, predvsem zaradi svoje varnosti, varnosti drugih in pa navsezadnje tudi kazni bodo kar precej hude
frown-1.gif

aja za sopotnika je pa tudi odlično poskrbljeno, še posebej pri višjih hitrostih kjer se sopotnica prime za prednji držali in se s telesom privije nate...super občutek.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
Hvala z nasveti! kolega si je ravno kupil Hornetko in morem rečt, da mi je motor všeč, čeprav prvi občutek mi je bil malo boljši, ko sem se usedel na bmw 650 cs...

Morem se enkrat zapeljat z njim in v akcijo
smile-1.gif


pa še ABS ima
smile-1.gif



lp
 

Mitja99

Pripravnik
11. maj 2007
96
0
6
56
Ljubljana
Od vsega naštetega bi ti najbolj priporočal Suzuki SV 650. Lahko N če si bolj pristaš nakedov, ali S, če bi se kdaj pa kdaj rad peljal malo hitreje. Idealen motor za začetnika, preizkušena mašina, poceni zavarovanje in vzdrževanje, odpušča tudi kar precej vozniških napak. Kot naslednjo opcijo bi dal Hondo Transalp in šele na tretje mesto Hornetko. Zdi se mi, da je Hornetka za začetnika prehuda in preveč nemirna. Sicer pa obstaja tudi Hornet S, če si se že dokončno odločil za Hornetko, pa bi rad imel oklep.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
Evo.. nabavil sem BMW F650GS l2004!

Hvala vsem za nasvete!
Lahko vodljiv, všečnega videza in dober zvok!


Juhuu
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik japke pravi:
Evo.. nabavil sem BMW F650GS l2004!

Hvala vsem za nasvete!
Lahko vodljiv, všečnega videza in dober zvok!


Juhuu

Čestitke za nakup, srečno vožnjo.
Kdaj gremo na furo?