Kateri karavan oz. SUV?

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Tiguan 2.0TDI 240 4M z R-line paketom, LED žarometi, navigacijo, usnjem in pa malenkostmi stane več kot 55.000 eur, to pa je že denar za katerega se dobi še kaj drugega kot dvignjenega golfa (da ne omenjam da je to vsaj dvajset jurjev več kot jih omenja avtor).

za 55k dobiš Tiguan 2.0TDI 240 4M z R-line paketom, LED žarometi, navigacijo, usnjem in:
električno poklopni zunanji ogledali , naprava za prostoročno telefoniranje , ogrevanje in prezračevanje mirujočega vozila, Paket Business PRO: , Paket R-Line "Plus", panoramsko strešno okno, prikaz okolice vozila Area View, sistem "Kessy" , vlečna kljuka z električnim izvlekom , zimski paket 2,
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Tiguan z Rline opremo, 240PS motorjem, Highline, navigacijo, usnjem in še kar nekaj dodatne opreme (električna kljuka, električno odpiranje prtljažnika, LED žarometi, sistem za nadzor tlaka,...) pride 49.000 eur skozi konfigurator in to pred vsemi popusti, tako, da ne nabijaj.

Kaj se dobi za tak denar, da je enakih zmogljivosti in enaka oprema, SUV pa da je veliko boljši avto? Meni v glavo pade le Volvo XC60, ampak to je avto za 60+ generacijo, prihaja tudi nov model in tudi cenovno čisto nič ne odstopa. Kak drug kandidat?

Še glede velikosti. Tiguan je 30cm daljši od Golfa. Passat je 30cm daljši od Tiguana. Sedel sem v vseh, vozim še najbolj prostoren avto od vseh teh, pa neke huronske razlike v prostoru ne opazim, razen prtljažnik.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Pozabil sem še na 4M in seved 7 stopenjski DSG, ki sta itak zraven pri tem motorju.

Zdaj pa da najdemo konkurenco z boljšimi avti v tem rangu?
confused-1.gif
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.596
1.203
113
Celje
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Pozabil sem še na 4M in seved 7 stopenjski DSG, ki sta itak zraven pri tem motorju.

Zdaj pa da najdemo konkurenco z boljšimi avti v tem rangu?
confused-1.gif

Meni je bil občutek za volanom še najboljši pri RR Evoque. Je pa res da me je presenetil z majhnostjo. Opreme precej a določene, ki bi si jo želel imeti nekako ni. Oziroma gredo cene res v nebo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
337
83
Kras
www.mtl.si
A potem si sedaj pripravljen it čez 40 jurjev za nov avto?
Ker sicer samo nakladaš in izgubljaš svoj in naš čas. Pa brez zamere.
To ti je tista: bi seksal, ampak da ne ''uđe''.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Lexus/Toyota hibrid je zelo blizu tega kar želi, ker je za umirjene voznike, ki potrebujejo pospeške samo občasno na AC ali pri prehitevanju. Kot je rekel ne potrebuje avta za divjanje po ovinkih.

In Rav4 je v budgetu, verjamem pa da ni nek všečen avto.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Tiguan z Rline opremo, 240PS motorjem, Highline, navigacijo, usnjem in še kar nekaj dodatne opreme (električna kljuka, električno odpiranje prtljažnika, LED žarometi, sistem za nadzor tlaka,...) pride 49.000 eur skozi konfigurator in to pred vsemi popusti, tako, da ne nabijaj.

Kaj se dobi za tak denar, da je enakih zmogljivosti in enaka oprema, SUV pa da je veliko boljši avto? Meni v glavo pade le Volvo XC60, ampak to je avto za 60+ generacijo, prihaja tudi nov model in tudi cenovno čisto nič ne odstopa. Kak drug kandidat?

Še glede velikosti. Tiguan je 30cm daljši od Golfa. Passat je 30cm daljši od Tiguana. Sedel sem v vseh, vozim še najbolj prostoren avto od vseh teh, pa neke huronske razlike v prostoru ne opazim, razen prtljažnik.

Tiguan Highline 2.0 TDI BMT 4M pride 42.228.83 eur.

Potem se pa vzame še par omenjenih zadev:

Paket Business PRO: 2.276,08
Paket R-Line "Plus": 2.781,84
usnjeno oblazinjenje Vienna s Top- 1.988,19

Žalostni je da klub vsej tej silni opremi nima par osnovnih zadev:

asistenčni sistemi 444,71
stranski zračni blazini zadaj: 332,72
dvigalka za avto 16,46
LED PLUS žarometi 673,44
dvižno prtljažno dno 175,61
naprava za prostoročno telefoniranje 447,95
digitalni radijski sprejemnik DAB+ 222,35
zimski paket 2 1.116,63 (ogrevanje sedežev, obvezno pri usnju)
Easy Open 753,07 (električno dvižna zadnja vrata - pri SUV skoraj obvezno)
odlagalni paket 332,72

Če dodamo še kovinsko barvo (537,21), VW-jev konfigurator zračuna skupaj: 55.327,81 eur.

Sicer pa itak ni pomembno. V osnovnem sporočilu je bilo rečeno:

" Želim si še vedno karavana ali SUV, želim 200+ konjev a še vedno ekonomično vožnjo, če ga ne tiščiš, cenovni rang do 35000 eur in s solidno zanesljivostjo."

Tiguana z več kot 200 konji za tak denar ni. Tudi bencinar (2.0TSI) z osnovno opremo stane več (malo manj kot 42.000 in to brez česarkoli od opreme).

Znotraj hiše se recimo dobi osnovnega Passata Alltrack (okoli 33k) z 150 ps ali malo bolje naloženega Golfa Alltrack z 4M, DSG in 184 PS (32k).

Meni še bolj všečna je Octavia Scout z enakim motorjem (184ps), pogonom in menjalnikom za 31k. Na tvojem mestu pa bi raje počakal Škodo Kodiaq, ki je malo več avta od Tiguana, pa še cena zna biti ok.

Če se pogovarjamo kaj bi za recimo 50-55k: če gledam avte na "golfovi" osnovi, kot je recimo Tiguan, dobiš tudi že zelo fajn X1 ali Merceds GLA z kupom opreme. Osebno pa bi raje pogledal razred više za recimo Ford Edge-om ali kakšen RR Evoque, za par jurjev več morda tudi Jeep Grand Cherokee.

Če gledaš čiste zmogjlivosti je seveda na vrhu Tiguan, saj gre v bistvu za malo višjega karavana, ki nima kaj dosti skupnega z SUV-jem. Jaz sem se peljal z njim in se mi ni zdel nič posebnega, pač še eden izmed mnogih skoraj enakih koncernskih avtov. Passat je dosti več avta.

Ampak zdi se mi da si se ti itak že odločil.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ne, nisem se še odločil, samo po slikah in prebranih testih mi je bil Tiguan top. Včeraj sem šel na obhod in pregled avtov v nekaj avtohiš in se je stanje malo obrnilo.

VW Tiguan Rline: Na zunaj ne tako prepričljiv kot na slikah, znotraj nič posebnega - prostora za potnike dovolj, a hkrati premajhen prtljažnik. Položaj za volanom me ni prepričal, visoko sedenje je zanimivo, a ne odtehta ostalih minusov avta.

VW Passat Variant R line in Alltrack modela: Alltrack mi je odličen. Oblika odlična, razen zadnji del dolgočasen. Minus je, da je Passat že nekaj časa zunaj in zna biti v 2017 kakšna sprememba (kdo ve?) oblike in, da jih je že veliko na cesti. Moti me tudi, da je klasični ljudski avto
grin1.gif
Moram pa reči, da mi je bil všeč, ženi malo manj. Motor 240KM TDI bi mu zelo pasal.

Škoda Superb Combi Sportline: ženi najbolj všeč od vseh
grin1.gif
, meni je tudi ok, a ne toliko kot Passat. Od močnejših motorjev ima žal na voljo le 220KM in 280KM bencinarja, TDI pa je le 190KM. Tako mi je zanimiv le bencin 220KM, kjer pa te že prodajalec pogleda tako, kot, da kupuješ gobavca (očitno vsi kupujejo le TDI). Cenovno to ni več veliko cenejši avto od Passata, pač pa sta tam tam.

Renault Talisman GrandTour z 200KM bencin motorjem: Zopet je bilo prodajalcu čudno, saj ja vsi kupujejo 165KM dizla. Eleganten, odlično opremljen voz, najcenejši od vseh....a me ni prepričal in za hudiča težko rečem zakaj.

Evo to je to. Budget se je zvišal za 10k. Trenutno podrobneje gledam Škodo Superb Combi in Passat Variant in si grem skrajno na živce, ker sem pristal pri najbolj pogostih znamkah v Slo. Se priporočam za ideje o drugih avtih, ki sem jih zgrešil in imajo dobro motorizacijo.

Aja za podobno ceno kot zgoraj omenjeni je tudi BMW 3 Touring z 2.5D motorjem ali celo 330i, seveda pa s precej manj opreme in bolj navadno zunanjostjo. Meni osebno ne potegne, BMW je od serije 5 naprej.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Kako je s tuningom danes, je to dovoljeno dokler je avto nov in pod garancijo? Kolikor vem ni, torej avtomatsko odpade? Se splača le na dizlih ali gre tudi na bencincih? Kako je z obrabo motorja in ostalimi problemi? Za moje pojme veliko neznank..

wink-1.gif


Dovoljeno itak ni nič. Počakaš 3 jurje potem mu daš dihat. Vsaj motor oživi.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Mondeo oprema titanium
Bencin 2.0, avtomatik 240 KM 30.000€ s popustom
Dizel 2.0 210 KM avtomatik 30.780 s popustom
potem je pa še po novem vignale oprema + 8000€
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ogledala sva si še Hyundai Tucson in Santa Fe, Peugeot 3008 (brez GT opreme, ker je še ni) in Renault Kadjar kar se SUVov tiče. V bistvu vsi všečni, kjer sta me od znotraj pozitivno presenetila Kadjar in Peugeot. Sploh Kadjar mi po slikah nikakor ni potegnil, v živo pa daleč od tega, da bi bil slab. Problem vseh je prtljažnik, ki je za naše razvade iz Superba majhen. Jaz bi še spregledal to, boljša polovica pač ne in po svoje mi je jasno, da že zdajšnji prtljažnik večkrat nabijemo na polno. Zgleda bo željo po zmogljivem SUVu treba odmisliti predvsem zaradi prostora. Nek kompromis je lahko Passat Alltrack, ki je par cm višji od ostalih karavanov, če bi pa kupil danes in upošteval le boljšo polovico, je pa čisto prodana na Škodo Sportline
smirk-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Ford galaxy še poglej, tam je kar obilen prtčjažnik, sicer glede na karavane manj v globino a več v višino...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.933
6.977
113
Galaxy:

All seats up 300 litres Third row seats folded 1,206 litres Second and third row seats folded 2,339 litres
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Torej gledaš sedaj že za 45k €? Samo ko gledaš cenike je res zanimivo kako proizvajalci nabijejo cene samo na račun povečanih zmogljivosti praktično enakega motorja. Morda Volvo XC60 D5 geartronic.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Galaxy so velike gare in daleč od tega kar OP išče. Če že Ford, potem Edge.

Iz te klase pa dosti raje novega Espace-a, v verziji Initiale Paris. Dober, lep in dovolj velik avto, pol enoprostorec in pol SUV. Edino ne vem če ima kakšen pameten močnejši motor.

Sem pa včeraj prvič v živo videl Škodo Superb Sportline, v perla beli in z črno streho in je avto ZELO všečen, tudi noter ga sedeži naredijo precej bolj všečnega. Pa še strupeno zelena barva se dobi.
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Hm, za ta budget dobiš tudi Passat GTE, sicer je prtljažnik malo manjši, ampak stroškovno te bo prišel bistveno bistveno manj kot 240 KM TDI. Vsaj dobiš nekaj nove tehnologije za tak denar.