Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Tiguan z Rline opremo, 240PS motorjem, Highline, navigacijo, usnjem in še kar nekaj dodatne opreme (električna kljuka, električno odpiranje prtljažnika, LED žarometi, sistem za nadzor tlaka,...) pride 49.000 eur skozi konfigurator in to pred vsemi popusti, tako, da ne nabijaj.
Kaj se dobi za tak denar, da je enakih zmogljivosti in enaka oprema, SUV pa da je veliko boljši avto? Meni v glavo pade le Volvo XC60, ampak to je avto za 60+ generacijo, prihaja tudi nov model in tudi cenovno čisto nič ne odstopa. Kak drug kandidat?
Še glede velikosti. Tiguan je 30cm daljši od Golfa. Passat je 30cm daljši od Tiguana. Sedel sem v vseh, vozim še najbolj prostoren avto od vseh teh, pa neke huronske razlike v prostoru ne opazim, razen prtljažnik.
Tiguan Highline 2.0 TDI BMT 4M pride 42.228.83 eur.
Potem se pa vzame še par omenjenih zadev:
Paket Business PRO: 2.276,08
Paket R-Line "Plus": 2.781,84
usnjeno oblazinjenje Vienna s Top- 1.988,19
Žalostni je da klub vsej tej silni opremi nima par osnovnih zadev:
asistenčni sistemi 444,71
stranski zračni blazini zadaj: 332,72
dvigalka za avto 16,46
LED PLUS žarometi 673,44
dvižno prtljažno dno 175,61
naprava za prostoročno telefoniranje 447,95
digitalni radijski sprejemnik DAB+ 222,35
zimski paket 2 1.116,63 (ogrevanje sedežev, obvezno pri usnju)
Easy Open 753,07 (električno dvižna zadnja vrata - pri SUV skoraj obvezno)
odlagalni paket 332,72
Če dodamo še kovinsko barvo (537,21), VW-jev konfigurator zračuna skupaj: 55.327,81 eur.
Sicer pa itak ni pomembno. V osnovnem sporočilu je bilo rečeno:
" Želim si še vedno karavana ali SUV, želim 200+ konjev a še vedno ekonomično vožnjo, če ga ne tiščiš, cenovni rang do 35000 eur in s solidno zanesljivostjo."
Tiguana z več kot 200 konji za tak denar ni. Tudi bencinar (2.0TSI) z osnovno opremo stane več (malo manj kot 42.000 in to brez česarkoli od opreme).
Znotraj hiše se recimo dobi osnovnega Passata Alltrack (okoli 33k) z 150 ps ali malo bolje naloženega Golfa Alltrack z 4M, DSG in 184 PS (32k).
Meni še bolj všečna je Octavia Scout z enakim motorjem (184ps), pogonom in menjalnikom za 31k. Na tvojem mestu pa bi raje počakal Škodo Kodiaq, ki je malo več avta od Tiguana, pa še cena zna biti ok.
Če se pogovarjamo kaj bi za recimo 50-55k: če gledam avte na "golfovi" osnovi, kot je recimo Tiguan, dobiš tudi že zelo fajn X1 ali Merceds GLA z kupom opreme. Osebno pa bi raje pogledal razred više za recimo Ford Edge-om ali kakšen RR Evoque, za par jurjev več morda tudi Jeep Grand Cherokee.
Če gledaš čiste zmogjlivosti je seveda na vrhu Tiguan, saj gre v bistvu za malo višjega karavana, ki nima kaj dosti skupnega z SUV-jem. Jaz sem se peljal z njim in se mi ni zdel nič posebnega, pač še eden izmed mnogih skoraj enakih koncernskih avtov. Passat je dosti več avta.
Ampak zdi se mi da si se ti itak že odločil.