Kateri 50 kubicni scooter kupiti?

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Pa za aprilije govorim tm 97-99 letniki......lahko da je sedaj kaj bolje...

Sicer pa to ni nek poseg.......niti neka nenormalna obraba za motorje ki se nonstop vrtijo na obratih....v poletni vročini

Da ne bom koga odvrnil od nakupa aprilije!!!! 15-20kkm je kr dost za en tak 50ccm motor k je nonstop 80-100% obremenjen....sam očitno gilere zdržijo večji % abus-a. Samo opažanja iz mladosti
smile-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
jest tud gledam runnerce... trenutno ni nobene normalne... rad bi da je cimbl v orig stanju... zanc mi je spiz.ila ena lepa 70ccm...

zdej cakam kaksno fajn... kok pa pride 70ccm kit za runnerco?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Govorim za prejsno runnerco ki jo imam tudi sam....

Runner/Nrg je bla mislm da edina masina ki je zdrzala 70ccm kit (osnovni) brez da bi menjal gred....seveda nova!

Tko da ce dobis ohranjeno pol ja.....ce ne pa komplet menjava vsega (cilinder.....gred.....prenosi)

Kar se ti pa ne splaca! Kup ohranjeno 50ccm in se bos znjo vozu N let! Cim friziras je stalno neka sravfarija...

Če pa že ne moraš brez 70ccm kita potem pa res osnovni kit....ampak slejkoprej ti bo dopeesdilo da se motor vrti 12k pr 90 na uro in bos hotu menjat se prenose .........$
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
hm... ja sej 90 gre ze original... zdej grem gledat eno 70ccm, pa bomo videli kaj bo...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
90 po stevcu! Realnost je 75-80 ceprav je tud to dost!

Pa s5 odvisno od letnika....97-98 so letele bolj....mele bl odprte kanale pa druge zobnike v prenosih...kasnejse so zakonsko omejil mal ker se je folk prevec ubijal...EU zahteve
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
pol pa še 17,5mm Dell`orto PHVA ferg gor.......sam pol bo pa že porš 911 mn pil
smile-1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
hehe... no, pa tud sredstva so omejena.

če le ne bi bil izpit za A tok drag, bi si z veseljem privoščil enega maxi scooterja...
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Da se jest malo pozanimam od skuterjev. Treba bo nekaj kupit za na siht pa nazaj (7km) vendar je vmes klanec (Bled) in kolko gre original skuter v tak klanec? 30? Nocem ravno vsako jutro pit kri vsem ostalim za mano. Sicer izpit imam za A kategorijo, ampak motorja zaenkrat ne bom kupoval, ker se mi gre zgolj za lažje parkiranje, manjšo porabo in občutek da si na 2 kolesih.

Kaj priporočate? Budget 1.000, italjan, mogoče kakšen dober japonc, v glavnem da ne bodo dražji servisi kot za avto.

Hvala
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Sej na Bledu se lahko tistmu klancu dobr izogneš če greš najprej po starem delu ceste...pol pa po kolesarski....

Odblokiran gre komot 40-65
smile-1.gif
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Sej na Bledu se lahko tistmu klancu dobr izogneš če greš najprej po starem delu ceste...pol pa po kolesarski....

Odblokiran gre komot 40-65
smile-1.gif

jah, dal bi se tudi to varijanto zvozit, ampak moram na vrhu pol čakat, da prečkam cesto...

kar gledam tele skuterje do 50ccm, se vedno bolj nagibam k kaksnemu 125, gledam Yamaho Majesty, ma kdo kakšen info o njej?

Hvala K za podatek o hitrosti
cheer.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Huh pa sej tist semafor na vrhu je zelo hiter....

Če gledaš 125ccm......se pravi imaš A? Pol odblokiran 50ccm ni nek problem če ga registriraš kot motor....
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Mate veselje do šraufanja teh mini skuterčkov. Vsakemu bi priporočal, da opravi A izpit in vzame vsaj nekaj 100 ali 125 ccm. Veselje v vožnji bi veliko večje, klanci ne bodo problem in tudi ne boste ovira v prometu i to za najmanj pol manjšo porabo kot z friziranimi 50 ccm, strošek registracije in vzdrževanja je minimalen.

Fotr je pred 4 leti, ko je šel v penzjon vzel 2T Yam neos, rekel je sej druga kot po mestu se ne bom vozil. Po eni sezoni prodal, ker je opazil, da je ovira v prometu na odprtejši cest, kot kolesar naprimer. vsak se ti je z avtom za rit nalepu, pa komaj čakal, da te prehiti. Nikakor ne moreš držati tempa prometa. Nato je vzel Yam X city 250, pa se v prometu počuti bolje, pa pravi da bo naslednjega še močnejšega vzel.
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Huh pa sej tist semafor na vrhu je zelo hiter....

Če gledaš 125ccm......se pravi imaš A? Pol odblokiran 50ccm ni nek problem če ga registriraš kot motor....

Aja ti si mislil, da bi se do semaforja pripeljal po pločniku. Uh, to pa nebo šlo, sploh pa ne vsak dan
grin1.gif


Vedno bolj se nagibam k 125ccm zato, ker bi se kdaj pa kdaj tudi naša rada peljala zraven in tam bi pa rabil vsaj 100 se peljat, da greva malo ob kakšnem sončnem dnevu na izlet.

Drugače pa ja imam A kategorijo že skoraj 12 let in sem vozil vse od mopedov pa do golde, ampak skuterja pa še nikoli, sem sedel enkrat na njem, peljal pa nikoli
grin1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik neo32 pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Huh pa sej tist semafor na vrhu je zelo hiter....

Če gledaš 125ccm......se pravi imaš A? Pol odblokiran 50ccm ni nek problem če ga registriraš kot motor....

Aja ti si mislil, da bi se do semaforja pripeljal po pločniku. Uh, to pa nebo šlo, sploh pa ne vsak dan
grin1.gif


Vedno bolj se nagibam k 125ccm zato, ker bi se kdaj pa kdaj tudi naša rada peljala zraven in tam bi pa rabil vsaj 100 se peljat, da greva malo ob kakšnem sončnem dnevu na izlet.

Drugače pa ja imam A kategorijo že skoraj 12 let in sem vozil vse od mopedov pa do golde, ampak skuterja pa še nikoli, sem sedel enkrat na njem, peljal pa nikoli
grin1.gif

Vzam vsaj 250/300, če boš še drago pelju. Stvar je taka, vozil se boš po mestu, ampak si boš čez vikend zaželu še kak krajši izlet, pa če bosta 2 je 125 že malo ta kakšen krajši izlet. Sej veš 50 km in nazaj pa si hitr na 100+km. Recimo x city 250 max hitrost 130-135, se pravi 100 z dvema bo kr šlo, tud kak hribček se da prevozit. Sam imam Majesty 400 in je za dva dovolj.

Cena reistracije recimo je zanemraljiva napram mopedu. Recimo za mojga je blo letos točno 100€ z cestnino vred, brez tehničnega, ker ga letos še nimam. Servis, Fotr je letos dal nekaj centov čez 46 EUR, jest nekaj centov čez 47 EUR, na Yamahinem pooblaščencu. Stroški teh igračk so res nizki.
 
Nazadnje urejeno:

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Mah, res ne vem več kaj vzet. Verjetno bom ostal v okolici 125ccm(150ccm). Vem da so minimalne razlike pri zavarovanju in vzdrževanju, ampak ne vem no. Bo očitno letos do 150ccm dovolj, potem pa če se bova kaj več vozila bomo pa začeli razmišljati o kaj večjem(močnejšem).

Drugače pa sem na začetku moje motoristične kariere prevozil celo pot do dubrovnika z 125ccm kawasakijem eleminator, polno natovorjenim, pa ni bilo ravno slabo, kninska krajina me je malo zjebala (prehitevanje tovornjakov je trajalo celo večnost) ampak načeloma mi je manjkalo 10 do 20 km/h, drugače pa sem bil zadovoljen. Za ovinke pa ta moped tako ali ni bil, matico na tačkah sem menjal vsako sezono...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Seveda gre tud z 125ccm, tud mi smo se kod mulci na morje vozil z APN, BT. Hočem to povedat, če za približno isti denar ali nekaj EUR razlike dobiš kakšnega 250, se sigurno bolj izplača.