Če je Telekom naročil analizo jo je P3 Group naredil po Telekomovih parametrih. Rezultate pa dvomim da bi prirejali.
Vem, da je pred davnimi leti Si.mobil naročil analizo "neodvisnega" podjetja. Ampak parametre testiranja je določil Si.mobil. Vsaj jaz se s parametri nisem strinjal, ker so ukrivljali rezultate glede kvalitete Tušmobila (ker niso testirali tistih stvari, kjer je bil Tušmobil dober).
Resda, da sedaj Telekom počasi migrira LTE 1800 MHz bazne na LTE 800/1800 ampak za prejšnja 3 leta sta zagotovo boljše omrežje imela Telemach in A1. Zakaj? Telekom je imel na podeželju LTE 1800 in UMTS 2100, medtem ko sta A1 in Telemach imela UMTS 900 in LTE 800. Torej Telekomu je v vukojebinah prej šel signal iz LTE na GSM/UMTS. Ampak ker imajo UMTS 2100 je šel telefon direktno na GSM. Zdrav kmečka pamet pravi, da Telekom za uporabniško izkušnjo nima najboljšega omrežja.
Območja kjer ima Telekom vse bazne na LTE 800 in uporabnik telefon, ki ima VoLTE in VoWIFI podporo tisti ima najboljše omrežje Telekom. Če baznih še ni vseh na LTE 800 in uporabnik še nima telefona s VoLTE podporo pa je najboljše omrežje A1 in Telemach.
Samo ce imas iPhone me v povezavi s Telemach bolj zalost. Je sel moj sosed na Telemach, ne delajo iMessage, FaceTime, Viber ga zajebava (dobi sporocilo sele, ko odpre aplikacijo), ne dela mu HotSpot...