Dolgujem še podatke o mojem motorju: BMW 650 CS..
Motor: 4-taktni - 1-valjni - tekočinsko hlajen - gred za dušenje vibracij - 2 odmični gredi, veriga - 4 ventili na valj - vrtina in gib 100 × 83 mm - prostornina 652 cm3 - kompresija 11,5 : 1 - deklarirana največja moč 37 kW (50 KM) pri 6.800/min - deklariran največji navor 62 Nm pri 5.500/min - vbrizg goriva - neosvinčeni bencin (OŠ 95) - akumulator 12 V, 12 Ah - alternator 400 W - električni zaganjalnik
Prenos moči: primarni zobniški prenos, razmerje 1,521, večploščna sklopka v oljni kopeli - 5-stopenjski menjalnik - zobati jermen
Okvir: dva jeklena nosilca, privijačene spodnje palice in paličje sedeža - kot glave okvirja 27,9 stopinje - predtek 113 mm - medosna razdalja 1493 mm
Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice Showa f 41 mm, gib 125 mm - zadaj nihajne vilice, sredinski blažilnik z nastavljivo prenapetostjo vzmeti, gib kolesa 120 mm
Kolesa in gume: spredaj kolo 2,50 × 19 z gumo 110/70-17 - zadaj kolo 3,00 × 17 z gumo 160/60-17
Zavore: spredaj 1 × kolut ù 300 mm z 2-batno čeljustjo - zadaj kolut ù 240 mm; ABS za doplačilo
Mere in masa: dolžina 2175 mm - širina z ogledali 910 mm - širina krmila 745 mm - višina sedeža od tal 780 (opcija 750) mm - razdalja med stopalkami in sedežem 500 mm - posoda za gorivo 15 l - masa (z gorivom, tovarna) 189 kg
Zaključek:
Na cesti je F 650 CS čisti užitek. Udoben in zaradi pogona na zobati jermen mehko tekoč, je pri zaviranju zaradi dodatka ABS odpuščajoč in vozniške napake niso več velik greh. Tistih 37 kW je popolnoma zadovoljivih in dovolj poskočnih za lep izlet v Izolo.