Snecer,
najprej odgovor na zadnje vprašanje:
VSI CTEK polnilniki potrebujejo za začetek polnilnega ciklusa najmanj 2V protinapetosti z akumulatorja!
Torej mora imeti aku vsaj 2V.
V "naravi" to pomeni "tema od akuja". Nič.
Iz moje prakse: če imaš aku, ki si ga tako izpraznil, ga boš moral prej ali slej zamenjati, res pa je, da s CTEK-om lahko malo podaljšaš »agonijo« akuja – torej dobo trajanja.
Ne obstaja pa polnilnik, ki bi tvojega »zapuščenega akuja« naredil novega!
Zavedaj(te) se: vsak (!) aku je v bistvu že nov rahlo sulfatiziran, ker je stal nekaj mesecev v trgovini brez vzdrževanja.
In spoznanje iz te »basni«: že NOV (!) AKU morate vzdrževati, če ga dnevno ne rabite! Drugače vam bo sulfatiziral!
To je pa pri vseh vozilih in napravah z akuji, ki se ne uporabljajo vsakodnevno.
Odg. na prešnji post:
zakaj testirati "Lidl..." polnilnike?
Na tem forumu so večji stručkoti od mene. Nobeden test ne bo pomagal. In je brez smisla. Tudi sam imam le nekaj elek. naprav, ki temu ne ustrezajo in ne zadovoljujejo najosnovnejših potreb po resnejšemu testu. To delajo drugi, ki to imajo in so za to usposobljeni.
To bi bilo zapravljanje časa za take forume…in za ljudi, ki bi te tu takoj »povozili«.
Tak test pomeni, kot da bi jaz šel "testirati", npr. vijačnike od Makite, plavega Bosch-a, Metaba, Milwaukee....z "orodjem za enkratno uporabo" od "firm" ( nek ime pa morajo imeti, drugače so to "no name" ) kot so Mister Toool, Alpha Toools.......saj poznate tisti, ki to kupujete...
Ne spletu še nisem zasledil testov, ki bi delali take teste! S takimi »nekonkurenčnimi« orodji ( kar polnilnik je, vendar še bolj »škakljiv«, saj ga uporabljamo v lastni delavnici, hiši…mesece in mesece neprekinjeno na dragih »konjičkih«
.
Torej testiral nisem in ne bom.
Jaz vem iz izkušenj (od leta 2004) , da je »to to«.
In odzivov od »hišnih« uporabnikov in profesionalcev.
LP