avto je od peugeot slovenije... in se more prodat do 10k km... neglede na startost... vozili so jih prodajalci... no, eden prodajalec ga je vozil. zdej se pa prodaja, zato je tako kot je...
zakaj bi imel mb po 3 letih tolk mn servisu? pr 150k km bo verjetno kmalu treba narediti veliki servis. predvidevam, da je servisna ura veliko dražja. peugeot ima 3 leta garancije tovarniške... se pravi, da za naslednih 100k km je avto preskrbljen... zgubil na ceni bo v 5ih letih polovico, se pravi nekje 6k. in bo imel avto okrog 180k km. na drugi strani mb, ki ima že zdej 150k km in bo čez 5 let zgubil ravno tako polovico, samo da bo imel 350k km. če se odločim prodat... kdo ga bo kupil sz 350k km. recimo na avtonetu ni nobenega, ki bi imel več kot 220k km... a pr 250k km je avto za v smeti?
lp
zakaj bi imel mb po 3 letih tolk mn servisu? pr 150k km bo verjetno kmalu treba narediti veliki servis. predvidevam, da je servisna ura veliko dražja. peugeot ima 3 leta garancije tovarniške... se pravi, da za naslednih 100k km je avto preskrbljen... zgubil na ceni bo v 5ih letih polovico, se pravi nekje 6k. in bo imel avto okrog 180k km. na drugi strani mb, ki ima že zdej 150k km in bo čez 5 let zgubil ravno tako polovico, samo da bo imel 350k km. če se odločim prodat... kdo ga bo kupil sz 350k km. recimo na avtonetu ni nobenega, ki bi imel več kot 220k km... a pr 250k km je avto za v smeti?
lp