Gresta približno enako, pol sekunde gor ali dol za tole debato (ki je, naj te še 1x spomnim, o cenah) ni pomembne. Kaj piše v AM, tule tudi ni pomembno. In pospešek na papirju pove zelo malo o obnašanju motorja, upam, da ti je to jasno. Poleg tega Astre GTC s tem motorjem še nsimo imeli na testu in ocena pri Vozili smo je čisto subjektivna - mogoče avto dobro skriva konje, vsaj po občutku, mogoče je kotr len, mogoče se ne mara vrtet ...
In ja, gledam le na konfiguratorje, ker je to edini način (razen za vsak post tule tekat po salonih in se pogajat za nizke cene) primerjat približno enako opremljene in zmogljive avte.
Na žalost na avto netu ne najdem nobenega primelrjivo opremljenega golga tsi 160.
Pa še 1x: cena astre po konfiguratorju (torej brez popustov, kot je zapisana tudi an avto.netu, torej 31.954€) je praktično enaka primerljivemu golfa po konfiguratorju (31.917). Ker bi rekel, da bo pri oplu prej več kot manj popusta kot pri golfu (če že hočeš debsatirat o popustih), bi rekel, da bi bila na koncu astra cenejša. Lahko pa je ravno obratno, in ravno zato, ker so popusti spet stvar, ki je hudo odvisna od čoveka in okoliščin (če se tale astra kmalu ne bo prodala, zna biti hitro še jurja ali par cenejša), se raje držim uradnih cen - te namreč povejo, kako znamka vrednoti svoje vozilo.
Izbira oz. vrednotenje znamke je pa spet tako osebna stvar kupca, da se je v splošni debati ne da ovrednotiti, ravno tako kot potrebnost nekaterih kosov opreme. Mogoče se komu tule (po prvici: meni se vsekakor) zdijo 20-colska platišča neumnost, ampak so na avtu in glede na to, da se pri nas proda lep kup velikoh platišč (malo se ozri okoli sebe pa povpršaj prodajalce), očitno obstaja dovolj strank zanje. In kdo si ti ali jaz da sodim, ali je OK, da si jih nekdo kupi? Če si želi in če so legalna, zakaj pa ne? Ti (in jaz) si pa pač kupi manjša. Pač osebna preferenca. Si moreš mislit, da bi si jaz dostikrat kupil avto drugače, kot napišem v testu? Ker meni osebna pač ene stvari niso všeč, zavedam se pa, da ne morem avta sodit samo po svojem okusu. In to pri pisanju upoštevam, tule pa pač pišem tisto, kar se meni osebno zdi OK. Megane RS 265 je recimo meni za dnevno uporabo neuporaben, nepremičnina. Pretrd, nadležen. AMpak: ker vem, komu je namenjen in vem, da so taki pripravljeni sklepat kompromise v tej smeri (jaz osebno jih pač nisem), v test seveda ne bom zapisal da je podvozje pretrdo, neuproabno ipd, ampak da je (spet: ker pišem s stališča kupca takega avta, ki ima drugačne kriterije trdosti kot 60-letni ata, ki kupuje avto z z zračnim vzmetenjem) dober kompromis med športnostjo in udobjem. Ker za kupca tega tipa avta pač je, moje osebno mnenje pa v AM ni pomembno (raze pri rubriki iz oči v oči).
In ja, gledam le na konfiguratorje, ker je to edini način (razen za vsak post tule tekat po salonih in se pogajat za nizke cene) primerjat približno enako opremljene in zmogljive avte.
Na žalost na avto netu ne najdem nobenega primelrjivo opremljenega golga tsi 160.
Pa še 1x: cena astre po konfiguratorju (torej brez popustov, kot je zapisana tudi an avto.netu, torej 31.954€) je praktično enaka primerljivemu golfa po konfiguratorju (31.917). Ker bi rekel, da bo pri oplu prej več kot manj popusta kot pri golfu (če že hočeš debsatirat o popustih), bi rekel, da bi bila na koncu astra cenejša. Lahko pa je ravno obratno, in ravno zato, ker so popusti spet stvar, ki je hudo odvisna od čoveka in okoliščin (če se tale astra kmalu ne bo prodala, zna biti hitro še jurja ali par cenejša), se raje držim uradnih cen - te namreč povejo, kako znamka vrednoti svoje vozilo.
Izbira oz. vrednotenje znamke je pa spet tako osebna stvar kupca, da se je v splošni debati ne da ovrednotiti, ravno tako kot potrebnost nekaterih kosov opreme. Mogoče se komu tule (po prvici: meni se vsekakor) zdijo 20-colska platišča neumnost, ampak so na avtu in glede na to, da se pri nas proda lep kup velikoh platišč (malo se ozri okoli sebe pa povpršaj prodajalce), očitno obstaja dovolj strank zanje. In kdo si ti ali jaz da sodim, ali je OK, da si jih nekdo kupi? Če si želi in če so legalna, zakaj pa ne? Ti (in jaz) si pa pač kupi manjša. Pač osebna preferenca. Si moreš mislit, da bi si jaz dostikrat kupil avto drugače, kot napišem v testu? Ker meni osebna pač ene stvari niso všeč, zavedam se pa, da ne morem avta sodit samo po svojem okusu. In to pri pisanju upoštevam, tule pa pač pišem tisto, kar se meni osebno zdi OK. Megane RS 265 je recimo meni za dnevno uporabo neuporaben, nepremičnina. Pretrd, nadležen. AMpak: ker vem, komu je namenjen in vem, da so taki pripravljeni sklepat kompromise v tej smeri (jaz osebno jih pač nisem), v test seveda ne bom zapisal da je podvozje pretrdo, neuproabno ipd, ampak da je (spet: ker pišem s stališča kupca takega avta, ki ima drugačne kriterije trdosti kot 60-letni ata, ki kupuje avto z z zračnim vzmetenjem) dober kompromis med športnostjo in udobjem. Ker za kupca tega tipa avta pač je, moje osebno mnenje pa v AM ni pomembno (raze pri rubriki iz oči v oči).