kam gre olje?

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
motor je popolnoma suh, olja mi pa vseeno popije okoli 1l/2000 km. kam gre potem olje? ali ima tukaj tudi kaj veze glava in pa tesnilo? zanima me torej kaj je lahko narobe, ali je preprosto mašina toliko ½zgurana½? rahlo pokadi tam nad 5000 obrati, pri hladnem motorju. ali se bo s servisom stanje kaj izbolšalo? gre pa za hondo 1.5 vtec, ki sem jo kupil 3 tedne nazaj, prevoženih 215000 km.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Olje "pokuri". Običajno pride olje mimo izrabljenih batnih obročkov v cilinder, kjer izgori.

Lahko je znak izrabljenosti motorja, če zraven še plavo kadi in značilno smrdi iz izpuha. Nekateri pa že uradno pijejo olje - razne alfe itd, 1 in več l na 10 000 km.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Misliš rečt 215k po števcu. Zamenjaj gradacijo olja z gostejšim.



V leclercu maš extralub. Kupi tavelko kanto 15w- 40. Pa poročaj.
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.773
169
63
Citat:
Uporabnik civil pravi:
Misliš rečt 215k po števcu. Zamenjaj gradacijo olja z gostejšim.

V leclercu maš extralub. Kupi tavelko kanto 15w- 40. Pa poročaj.

...mu ne nuca. Če mu pokadi nad 5000vrtljaji pri hladnem motorju, mu ne nuca niti olje za menjalnike.

lp
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Ja če ga mrzlega goni nad 5000 obratov mu ni pomoči. Šoferja sem imel v mislih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik civil pravi:
Misliš rečt 215k po števcu. Zamenjaj gradacijo olja z gostejšim.

V leclercu maš extralub. Kupi tavelko kanto 15w- 40. Pa poročaj.
Mislim ej. Govoriš mu, da naj da noter slabše olje. Verjetno mu ga bo kratkoročno res manj spilo, kaj pa potem? Če olje zahteva 5W-40, tovarna verjetno že ve, zakaj ni 15W-40.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik civil pravi:
Misliš rečt 215k po števcu. Zamenjaj gradacijo olja z gostejšim.

V leclercu maš extralub. Kupi tavelko kanto 15w- 40. Pa poročaj.
Mislim ej. Govoriš mu, da naj da noter slabše olje. Verjetno mu ga bo kratkoročno res manj spilo, kaj pa potem? Če olje zahteva 5W-40, tovarna verjetno že ve, zakaj ni 15W-40.

hysterical-1.gif


Kje je bilo napisano kaj o 5w-40 ?
Če ga kuri se da bolj gosto olje.Če je drugim hondašem ok bo verjetno tudi ta motor zdržal ...

Kje jih pobirate.
Še dobro da nisi napisal da bo zaribal.
bonk.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Torej praviš, da gostejše olje dolgoročno ne škodi avtomobilu?
stupid-1.gif




Malce si poglej koliko časa traja posamezen tip olja, da pride naokrog po motorju, ko ga hladnega vžgeš. Potem se pa še parkrat udari s kladivom po glavi.



PS: Morda pa zato večini Hondašem pokadi plavo, ker na ta način rešujejo zadeve. Namesto, da bi poštimali vzrok se spravijo nad posledico.
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Po tvojem je večji problem da motor nebo dobil olja pri zagonu? Nekam sfalirano razmišljanje glede da so zunaje temperature 10- 30 + .
Meni se trenutno zdi večji problem da zmanjka olja med vožnjo ker pomeni da nebo mazanja.Tako da malo razmisli kaj pišeš.

Je večji problem da bo pri zagonu olje porabilo par sekund več da zaokroži ali da ko ga bo zmanjkalo in bo zariblao ?

Neda se mi ....
uf-1.gif


Drugač pa italija in nov motor, pa seveda uber dobro olje 5w- 40 ali pa celo 0w-30 ker tako pravijo da bo pri zagonu v sekundi namazalo vse kar je v motorju.
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik civil pravi:

Je večji problem da bo pri zagonu olje porabilo par sekund več da zaokroži ali da ko ga bo zmanjkalo in bo zariblao ?


Če bi rešil vzrok, potem nima kaj zaribat. Seveda pa ta rešitev ne bo stala 20 EUR, kolikor stane olje 15W.



Zaradi mene lahko uporabljate tudi 20W, don't give a shit.

Vem pa, kaj sem sam stavil noter v vse avtomobile in koliko mi ga je pilo. Nič (pustimo traktor, kjer ga pa niti ne gledam, ali žre. Med servisi ga je očitno dovolj), razen enkrat, ko sem ob menjavi tesnila glave (ker je le nakazovalo, da bo spuščalo, avto sem pa imel namen imeti še par let), zamenjal še teflone, ki so bili pri določenih kilometrih precej zanesljivo fuč. Noter sem imel pa eno stopnjo boljše olje od predpisanega. Sam jeba ja, izgleda pri japoncih potem kadi, pri ničvrednih francozih, ki se kvarijo na vsakih 100m, pa nič ne kadi. Možno pa, da se morajo lastniki japoncev zakreditirat, ker so toliko dražji od francozov in jim potem ne ostane nič za normalno servisiranje.
evil.gif




PS: Da ne govorimo o tem, kako se avto zvrti, če imaš boljše ali slabše olje noter.
tongue-1.gif
Aja, hondašem itak to nič ne pomeni, saj blokada ruka v obeh primerih. Francozi so pa občutljivi na to.



Glede zagona sem ti pa dal le primer, kaj pomeni boljše olje.
 
Nazadnje urejeno:

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Verjetno izrabljeni tefloni na ventilih.



Glede ola Selenia HPX resi vse probleme
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
To, da se v motor da gostejše olje, če predpisanega pije, je največja neumnost. Tako ravnajo samo nepremišljeni in nepoučeni vozniki. Tako kot je rekel "mtl", je treba odpravit vzrok in ne menjat olja. Kvečjemu lako poizkusiš olje drugega proizvajalca z enakimi specifikacijami. Če pa daš noter gostejše olje, se sčasoma obrabi in kaseneje pokvari še več vitalnih delov motorja in na koncu imaš veliko večje stroške, kot če bi takoj odpravil vzrok.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

To, da se v motor da gostejše olje, če predpisanega pije, je največja neumnost. Tako ravnajo samo nepremišljeni in nepoučeni vozniki. Tako kot je rekel "mtl", je treba odpravit vzrok in ne menjat olja. Kvečjemu lako poizkusiš olje drugega proizvajalca z enakimi specifikacijami. Če pa daš noter gostejše olje, se sčasoma obrabi in kaseneje pokvari še več vitalnih delov motorja in na koncu imaš veliko večje stroške, kot če bi takoj odpravil vzrok.






hysterical-1.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
10W-40 je prava gradacija za ta motor
če se bo izkazalo da so zanič tefloni OK bognedaj da imaš slabe oljne obročke....
Potem ti svetujem Wohlkinger Honda odpad v bližini Graz-a v AVstriji, bo CENEJE in BOLJE kot ta motor popravljat - govorim iz lastnih izkušenj.
 

s1m0n

Pripravnik
8. avg 2007
431
0
16
37
jaz uporabljam gradacijo 5W-40 (castrol txt). potem praviš da je za ta motor prava gradacija 10W-40?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
aja pa normalno je da ti ga neki spije, vsaj pri teh prevoæenih kilometrih...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:

aja pa normalno je da ti ga neki spije, vsaj pri teh prevoæenih kilometrih...
ja itak. Cudno da meni francoska jajčka od citroena pri 170k km niso nic pila. Je pa res, da so bila vožena in servisirana kot se šika. Potem je čudno, da tudi Rover ni nič pil
confused-1.gif
. Isto Laguna z 210k km.

Isto sedanja francoska jajca pri x km. Bemu ej, izgleda sem čuden. Je pa res, da sem najprej vrgel noter skoraj 300 EUR v kompleten velik servis, vključno z zamenjavo VSEH tekočin (razen servo olja), filtrov, svečk, itd. Ko sem pa kupoval, sem pa gledal, da ne kadi. Ampak ja, jebat ga, lažje je dat 20 EUR za en oljni zmazek in smo zmagali
cool-1.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Pa ne, da si menjal tudi olje od menjalnika?
shocked-1.gif


Ja, pa nisi edini, ki je naredil tak obraz.

Lahko pa rečem le tole: PRAKTIČNE izkušnje na ŠTIRIH avtomobilih povedo, da menjava olja med 100.000 do 150.000 kilometri OBČUTNO izboljša prestavljanje. Še posebej se je poznalo pri Peugeot 206, kjer je menjava olja pri 50k km občutno izboljšala prestavljanje itak zanič menjalnika. Oz. bom rekel raje drugače
evil.gif
.



Aja, dva litra olja za menjalnik stane okrog 30 EUR. Po mojem mnenju odlična investicija
cool-1.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Jaz sem ga tudi menjal, sicer na drugem avtomobilu, rezultat je bil isti - lepše prestavljanje.