Citat:
Uporabnik civil pravi:
Je večji problem da bo pri zagonu olje porabilo par sekund več da zaokroži ali da ko ga bo zmanjkalo in bo zariblao ?
Če bi rešil vzrok, potem nima kaj zaribat. Seveda pa ta rešitev ne bo stala 20 EUR, kolikor stane olje 15W.
Zaradi mene lahko uporabljate tudi 20W, don't give a shit.
Vem pa, kaj sem sam stavil noter v vse avtomobile in koliko mi ga je pilo. Nič (pustimo traktor, kjer ga pa niti ne gledam, ali žre. Med servisi ga je očitno dovolj), razen enkrat, ko sem ob menjavi tesnila glave (ker je le nakazovalo, da bo spuščalo, avto sem pa imel namen imeti še par let), zamenjal še teflone, ki so bili pri določenih kilometrih precej zanesljivo fuč. Noter sem imel pa eno stopnjo boljše olje od predpisanega. Sam jeba ja, izgleda pri japoncih potem kadi, pri ničvrednih francozih, ki se kvarijo na vsakih 100m, pa nič ne kadi. Možno pa, da se morajo lastniki japoncev zakreditirat, ker so toliko dražji od francozov in jim potem ne ostane nič za normalno servisiranje.
PS: Da ne govorimo o tem, kako se avto zvrti, če imaš boljše ali slabše olje noter.
Aja, hondašem itak to nič ne pomeni, saj blokada ruka v obeh primerih. Francozi so pa občutljivi na to.
Glede zagona sem ti pa dal le primer, kaj pomeni boljše olje.