Kakšno porabo ima tak avto (75 KM) pri 130 km/h

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
meni se 140 ne zdi nekaj naporno, verjetno, ker stalno vozim okoli te hitrosti ...

sem zadnjič za foro nedeljsko vozil 130 in tempomat, pa sem bil skoraj bolj utrujen ...

še to, Mazda 2 G75, 5. prestava, 140 in tempomat, cca. 3000 obratov ...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.614
2.651
113
še v SLO - ampak komaj
Kolk km / leto?

@hermann - jaz vedno več iščem "obvoze" . Bežim dol iz AC, če le ni preveč izgube časa. Povedano drugače - če naspram 150 km na AC "izgubim" okrog 10 minut me na AC ne vidiš več. Gre pa to seveda le kadar "obvoz" gre po "diagonali" glede na AC.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.564
1.260
113
Citat:
Uporabnik Leska pravi:
Kaj je res s tem plinom? Cena vidim, da je res pol manjša kot dizel, ampak a ni poraba večja (l/100km)? - kakšen je dejanski prihranek?
Pa tudi črpalk zgleda, da ni na pretek, v NM npr. vidim samo eno (http://www.petrol.si/bencinski-servisi/podrobno/927) ...

Gledam npr. tole Corso, ki ima že tovarniško vgrajen plin (namesto rezervnega kolesa)
http://www.avto.net/Ads/detail...01.2%2016V-PLIN
Katere pluse in minuse lahko pričakuješ pri takem avtu (poleg eco/nižje cene plina in pogostejšega tankanja, seveda)?

ta avto ni za na AC.

Ga imam tudi sam in je 1.2 motor enostavno preslab.

tu pa tam za gor na AC zavit je... pa enkrat letno na morje. da bi se vsaki dan po AC vozil pa NO-GO
na vsakem malo večjem/daljšem klancu mu zmanjka moči.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.614
2.651
113
še v SLO - ampak komaj
Očitno na vsake 20k / leto zrastejo "zahteve".
hysterical-1.gif


Jaz z mojimi 60k+ na leto sploh ne pomislim več na avto v golf klasi.
redface-1.gif

Ne rečem, da se jih ne da zvoziti tudi v "golfu" ali celo "pologu". Je pa tudi precej odvisno od dejanskih relaciji. Jaz ko se vsedem jih ne naredim manj kot 300 v komadu ozr. vsaj na dan. Pa tja do 1k na dan. Potem pa avto spet stoji nekaj časa. Mogoče pa zato gledam malo drugače na to kaj se rabi za "voziti".
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ja, do lani je bila ljimuzinca, Avensis, sem delal cca. 30.000 km letno (max je bilo 55.000 prvo leto, potem nikoli več toliko), potem sem šel na manjši avto, sem se sicer bal, kako bo, iz limuzine v hatchback, ampak Civic je super fajn, za dolge proge tudi okej, edino ne v kombinaciji z motorjem 1.4 i-vtec. je sicer odličen motor za mesto in za regionalke, za AC je pa vsaj za 15 konjičev prešvohcen, oz. navora mu manjka. posledično na AC hitro zraste poraba. zato grem zdaj iz Civica spet na malce večje, čeprav sta nekje isti razred, Prius mislim, da bo super avto za moje potrebe. plus, avtomatik, kar si zelo želim ...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.722
6.614
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Daj zaupaj kakšen točno Clio (motor) - ker če si z dizlom vozil "okrog 6 l/100km" si imel samo dober liter "previsoko" porabo.
tongue-1.gif

bencinar, 1.2 16v
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.722
6.614
113
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
meni se 140 ne zdi nekaj naporno, verjetno, ker stalno vozim okoli te hitrosti ...

sem zadnjič za foro nedeljsko vozil 130 in tempomat, pa sem bil skoraj bolj utrujen ...

še to, Mazda 2 G75, 5. prestava, 140 in tempomat, cca. 3000 obratov ...

mnja, jaz ko se vozim v jutranjih in popoldanskih konicah me 140 ubija... ves čas molim, da se mi ne kdo od zadaj pribil z 200 in da se ne bom hkrati komu napičil v rit. in takole počet 160km na dan je sitno. po parih letih si utrujen.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.722
6.614
113
na avtocesti, kajpak

ampak se pa ne vozim več 160km na dan
smile-1.gif
samo še 80, kar je znosno
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.006
6.880
113
pri taščici
Kadar je guzva na ac poskusam najti "hitrost" vecje skupine vozil in se je potem drzim. Obicajno se potem niti pasu ne menja veliko. Ce se mi ne "dirka" potem gres pac v kolon s tovornjaki (scary), zato grem pac toliko kot skuoina vozil katero ujamem oziroma me ujame na prehitevalnem. Je pa res da sem na ac najveckrat v smeri stajrska primorska in ne gorenjska dolenjska. Promet se mi zdi nekoliko drugacen (ni "ukrajincev). Da bi v rush urah skakal na voznega pred skupino projektilov n a prehitevalnem, potem raje se za 10kmh pospesim in sem se sam projektil. Vseeno pa ni pametno biti prvi v tej skupini ker imas prevec dela s" padalci" na prehitevalnem. Ce pa je pred tabo ze kaksnih 10 vozil, pa ze tisti malo ublazijo vecja zaviranja.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Daj zaupaj kakšen točno Clio (motor) - ker če si z dizlom vozil "okrog 6 l/100km" si imel samo dober liter "previsoko" porabo.
tongue-1.gif

bencinar, 1.2 16v

V službi imamo ...jaz 1.5 dci 70 konjskega Cliota (en model nazaj), sodelavka 1.2 16V (dva modela nazaj..a iste starosti). Pustimo zdaj stil vožnje...oba avta vozi več voznikov, večinoma po mestu, obvoznica...

Po BC.ju ima 'moj' 5.3 povprečne porabe, sodelavkin pa 8,6.
wink-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.722
6.614
113
seveda je s tistim drugim avtom nekaj hudo narobe, ali pa je nenormalno zlorabljan. res je tudi, da babe avtov ne znajo vozit (kaj je to menjalnik?) in je posledica hitro opazna.

moj all time rekord s cliotom je bil 6,7 - ko sem skuril skoraj cel tank po hribih na Korziki. so pa vse moje cifre izračunane in ne po bc.
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
692
65
28
Ljubljana
Sel ta vikend na morje z clio novi 1.2. Poraba po bc 6,9l vozja pa na trojanah gor in do morja konstantno hitrost 130 do 140 razen na censtninski malo manj.....
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Sam od uradnih podatkov gledam samo mestno, potem pa mal po logiki prištevam. Pri turbobencinarju je mal bolj zakomplicirano in na uradno porabo lahko računaš res samo pri tempomatu 120-130, čim začneš pritiskat gas do podna je +3 do +5l.

In tudi tukaj vidim da mestna pomeni AC vožnjo s povprečno 120km/h. Po regionalkah, da voziš normalno in ne kot ostali 70, in 60 ko vidijo klanec, bi blo pa sigurno 6l. V bistvu tudi po AC, ker pri nas ne vem če se boš lahko, kot ta Finec, peljal 130 po tempomatu, meni to uspe edino pri 110, pa se vozim po bolj neprometni gorenjski AC.
Tako da sam bi s tem avtom računal na 6l, vem pa da ostali vozniki znajo delat čudeže iz porabe, tudi sam bi se pri 40k na leto verjetno začel spuščat na 0,5l razlike v porabi, ker letno verjetno kar nekaj nanese. Ampak potem bi na 120 povprečne lahko hitro pozabil, edino če ti dizli pijejo enako, če ti zahodiš v četrti med prehitevanji.
mam xsaro picasso, 2.0 hdi 90 konjov. Pije mi od 6,3, poleti, veliko avtoceste, redko cez 150, ga pa ne sparam sploh do slabi 7,5 pozimi, samo lokalna voznja do pisarne 18 km po lj obvoznici.

Takimle mlinckom bi dal kaksn liter manj,mce recimo fotrov 103 kw passat tezko pride cez 6

Ps: a se je vredno s tem ukvarjati? 4 litre porabe vec na 100 km pri 30000 letno ne znese jurja razlike...
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Se opravicujm, zgornjo porabo sem delal za 5,5 nafte na 100 pa 9 litrov bencina na sto... Pa se 30000 letno...

Pri eni normalnih slovenskih 15k letno liter razlike res ni niti opazn. Sploh ko zracunas cel tco
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.722
6.614
113
Citat:
Uporabnik pablohasan pravi:
Ps: a se je vredno s tem ukvarjati? 4 litre porabe vec na 100 km pri 30000 letno ne znese jurja razlike...

izpod prstov nekoga, ki ga gume pečejo... neprecenjivo
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Dat jurja oz. Skoraj pol place za gume se pac zdi mimo. Ampak vsakomur svoje, eni pac delajo za nadomestke penisev.

Hotel pa sem povedati, da je poraba le eden od kamenckov v mozaiku skupnih stroskov vozila. Ponavadi se mu daje prevelik pomen...
 
Nazadnje urejeno: