Imaš prav in nimaš prav
Če gre za zaviranje v sili, ko je pred tabo počez prevrnjena cisterna plutonija (
. Če bremze ne spusti, pa mu motor ugasne, avto ostane še brez ABSa in servo volana; s stisnjeno sklopko pa vsi ti problemi odpadejo.
Za običajno zaviranje pri hitri vožnji pa je sklopka nepotrebna in to je hotel SJTV povedati. Velja le pravilo, da vedno že v ovinek prideš s primerno hitrostjo, torej zaviraš kolikor je treba že pred ovinkom, ovinek prevoziš brez zaviranja in nato spet pospešuješ. (Spet pa drži, če začneš izgubljati nadzor nad vozilom, najprej stisneš sklopko.)
Če gre za zaviranje v sili, ko je pred tabo počez prevrnjena cisterna plutonija (
Za običajno zaviranje pri hitri vožnji pa je sklopka nepotrebna in to je hotel SJTV povedati. Velja le pravilo, da vedno že v ovinek prideš s primerno hitrostjo, torej zaviraš kolikor je treba že pred ovinkom, ovinek prevoziš brez zaviranja in nato spet pospešuješ. (Spet pa drži, če začneš izgubljati nadzor nad vozilom, najprej stisneš sklopko.)
Nazadnje urejeno: