Bolje, da laufajo avto na mestu, kot da pripeljejo na avtocesto s hladnim in z 200 kW pod haubo ne upajo pospeševati več kot do 80 km/h, da uboga kljuseta pod haubo ne bi trpela, turbina crknila ...
Konkretna izkušnja. Pri hiši je tudi en 15 let star avto z malim dizlom, ki sem ga zmeraj ob vstopu na avtocesto moral pohoditi do konca, da sem se normalno vključil in nisem ogrožal sebe in drugih. Cca deset let vsak delovni dan, potem še dve leti otrok, ki se je vozil na študij. Do avtoceste se je ogreval slabih 5 km zjutraj, popoldne še kaka dva km manj. Servis na 20.000 km. Avto ima 350.000 km, pa ni na motorju nič mehanskega še crknilo. Zaradi ostalega okrog je vozilo precej primerno za odpad. Koliko km pa bi zdržalo, če bi ga lepo ogreval? 700.000? Je to pomembno?
Da ne napišem še bogokletja, da je celo francoz in da mi je oplov dizel v drugem vozilu tudi dočakal dobrih 300.000 km preden sem ga prodal, brez da bi bile z motorjem mehanske težave ...
Konkretna izkušnja. Pri hiši je tudi en 15 let star avto z malim dizlom, ki sem ga zmeraj ob vstopu na avtocesto moral pohoditi do konca, da sem se normalno vključil in nisem ogrožal sebe in drugih. Cca deset let vsak delovni dan, potem še dve leti otrok, ki se je vozil na študij. Do avtoceste se je ogreval slabih 5 km zjutraj, popoldne še kaka dva km manj. Servis na 20.000 km. Avto ima 350.000 km, pa ni na motorju nič mehanskega še crknilo. Zaradi ostalega okrog je vozilo precej primerno za odpad. Koliko km pa bi zdržalo, če bi ga lepo ogreval? 700.000? Je to pomembno?
Da ne napišem še bogokletja, da je celo francoz in da mi je oplov dizel v drugem vozilu tudi dočakal dobrih 300.000 km preden sem ga prodal, brez da bi bile z motorjem mehanske težave ...