Roko na srce..material je že nekaj desetletij identičen.
Pridovivajo nove zlitine s takimi in onakimi lastnostmi a te nikakor ne končajo v vozilih v takem cenovnem rangu.
Če že, se zdaj uporablja drug material - precej več aluminija, predvsem zaradi nižanja teže samega motorja.
Se je pa nekaj drastično spremenilo izpred 30+ let nazaj..kakovost izdelave delov (obdelava -> tolerance) so neprimerno boljši kot takrat ker so zdaj obedelovani stroji že na taki ravni (računalniško podprti) da upoštevajo vsakšrne spremebe na rezalnem materialu.
Mnogo boljša je tudi kontrola obdelanega materiala, ter zadaj banka delov (podatkov), za katere se v nulo ve kake so jim tolerance (tako pri odstopanju od mere, kakor hrapavost, ovalnost itd itd) in se izbira komponente glede na to kako optimalno pašejo skupaj..npr. (karikiram)bat z določenimi odstopanji(ker idelene dimenzije ni noben) da paše v cilinder s čim bom podobnimi odstopanji.