Nekje v prometni od avta imaš zapisano kolikšna je max. teža zavirane prikolice, ki jo še smeš vlečt (mišljena je NDM in ne trenutna teža prikolice). Torej NDM prikolice (imaš napisano na ploščici nekje na prikoici oz. v prometni od prikolice - če jo ima) ne sme presegat tistega kar piše v prometni od avta. Jaz se glede obtežitve na kljuko nekje držim tega, da lahko sam dvignem sprednji del prikolice z eno roko. Poleg tega se še držim tega, da so težke stvari čimbolj na osi prikole in na splošno da je tovor tudi čimbolj na tleh. Načeloma če je NDM prikole večja od 750 kg (pomeni da ima lastno prometno, tablico in zavarovanje), ima ponavadi kar precej rezerve glede tovora in pomoje ne boš preveč naložil, bolj pazi na to, da boš kar se da lahek zaradi same vleke in se ne bo avto preveč matral. Pri prikolicah do 750 kg NDM je s tovorom večji problem, ker že sama ponavadi ne tehta dosti manj.