Kako od etažnih lastnikov izterjati škodo iz naslova odgovornosti posesti?

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Popravil prvi del odgovora, ker kolikor berem tukaj ni bil pravilen, saj dejansko dobavitelj sklepa posel s posameznimi etažnimi lastniki in upravnik ni dolžen zagotovoti 100 % plačila.

V primeru, ki ga ima ta z avtom, pa je po moje tako, da oškodovanec ni dolžen terjati vsakega posameznega etažnega lastnika, ampak bi lahko odškodninski zahtevek naslovil na upravnika, ki bi ga moral pokriti iz rezervnega sklada v primeru padajoče opeke. Saj je padla iz dela, ki je v skupni lasti in za katerega popravila se lahko črpa rezervni sklad. Bi pa jaz v takem primer definitivno vključil odvetnika. morda pride v takih primerih v poštev celo solidarna odgovornost vseh etažnih lastnikov; vem da sem nekje bral o primeru, ko je nekdo za padec v bloku odškodninsko terjal samo 1 etažnega lastnika in ne celega bloka, ta etažni lastnik pa se je moral potem ukvarjati z ostalimi.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
No ja - težava je, ker so naše zavarovalnice našle “poenostavitev”, ki jim v glavnem špila, ker je naše sodstvo in “nadzor” (AZN) prelen ali pač nesposoben narediti red.

Če sem jaz oškodovanec me nimam kaj zanimati kako ima zavarovanec urejeno z zavarovalnico - ker kakor hitro me napoti na zavarovalnico smem predvidevati, da bo le-ta krila vse, razen seveda, če ki le-ta takoj pove, da škoda ni krita ozr. kritja ni dovolj (potem pač moram nazaj do zavarovanca in tam po sodni poti urejati, če drugače ne gre).

V tem primeru, je očitno zavarovalnica potrdila prevzem odgovornosti in kritje škode - torej je za oškodovanca zadeva rešena - servis mora od zavarovalnice dobiti plačano vse, zavarovalnica pa naj rešuje z zavarovalcem glede odbitne franšize kakor ve in zna.

Ampak kot rečeno - dokler ne jo kdo zavarovalnicam jasno povedal kje so meje, bodo pač šle po poti najmanjšega odpora in vso odgovornost predlagala na druge.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Hanzi

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
Na strani zavarovalnice je edina slaba luč, da oškodovanca ni obvestila o tem, da storitev iz naslova police ne bo krita v celoti. Pri kasku ti cenilec takoj na zapisnik napiše, da imaš pri popravilu franšizo. Tukaj pa je v telefonskem pogovoru cenilec izjavil, da ne sme tretji osebi govoriti podrobnosti zavarovalne pogodbe (kao prepovedano varianta). Da je franšiza povedo komaj servisu pri podaji temelja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Na strani zavarovalnice je edina slaba luč, da oškodovanca ni obvestila o tem, da storitev iz naslova police ne bo krita v celoti. Pri kasku ti cenilec takoj na zapisnik napiše, da imaš pri popravilu franšizo. Tukaj pa je v telefonskem pogovoru cenilec izjavil, da ne sme tretji osebi govoriti podrobnosti zavarovalne pogodbe (kao prepovedano varianta). Da je franšiza povedo komaj servisu pri podaji temelja.
Odlično, torejte napotijo na popravilo in ko je avto že popravljen, te pa nasadijo na suho.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.735
5.897
113
Vidim da ti na koncu ostane, da plačaš franšizo, zvečer pa par kamnov v roko pa vrneš milo za žajfo, ker se eni pač ne zavedajo svoje odgovornosti.