No ja, rangerja ne dobiš za tak denar .. cena z dvojno kabino in 4x4 je kar bližje 25k EUR, isto je z japonsko falango jota, mazda, nissan, micka.
In če si privatnik (ti rabijo tak avto) je vseeno razlika ali daš 18 ali pa 25k za isti namen, verjetno so tudi cene "osnovnih" modelov Tate precej nižje.
Kar se tiče pa opreme; terenski pickupi niso ravno primer prestiža in opremljenosti - če pa že daš za njih toliko kot za nekega bolj luksuznega terenca.
Namen takega vozila je da služi namenu in neka indijska Tata je verjetno precej bolj podobna hiluxom iz 80h let kot pa današnjemu eko-fancy sranju.
Sicer nisem prebral nobenega reviewa ampak verjetno ni tako slab deloven avto - sicer pa bojte se Tate in indijcev, ker imajo precej kapitala in pa tudi znanja. Koneckoncev je v lasti Tate tudi vso znanje preminum avtomobilizma z otoka (jaugar, landrover). Pa tudi drugače je Tata eno najhitreje rastočih svetovnih podjetji (izven IT panoge) ..
Skratka v 10 letih bo Tata na EU tržišču že kar OK zastopana in tudi produkti bodo EU primerni (v bistvu so delno že)!