Morda še komentar od nekoga, ki je izven tega kroga.
V glavnem, zadnje čase precej letam po zavarovalnicah in lahko rečem le, da hvala bogu, se bo to kmalu končalo in mi ne bo treba več gledat nesposobnežev.
Zadnjič sem cca. 15 min čakal, da sem prišel na vrsto. Pred mano sta dva agenta imela dve stranki. Jaz sem prepričan, da če bi bil na njunih mestih vsaj povprečno pameten človek s povprečnim občutkom za prodajo, da bi prodal širši nabor zavarovanj, hkrati pa bi bili stranki 100% zadovoljni. Tipa (stara in oba že precej let v tem biznisu) nista znala ne svetovati, ne pravilno razložiti ušivih in enostavnih pogojev za kasko zavarovanje in varijant kaska. Na bruhanje mi je šlo. Da ne govorim o zastopniku pri AS (tisto prej je bilo pri ZT), ki mi je govoril o ne vem kakih pogojih za kasko (baje ni nobene izgube bonusa, itd.), ko sem mu pa rekel, da mi to pokaže v pogojih, mi je pa po 5-minutnem trudu dal STARE, NEVELJAVNE pogoje, kjer je bilo to dejansko še napisano noter. V novih pa ne več. Aja, pa ti novi pogoji niso bili stari dan, dva, temveč (če se prav spomnim) že vsaj eno leto. Ob tem mi je še obljubil, da bo preveril in me poklical. Hvala bogu, me ni.
Naprej: reševanje primerov: primer kolega, ko ga je njegov ''prijatelj'' sošolec iz osnovne šole, nategnil pri izplačilu. Potem ko mi je kolega to povedal in sem jaz znorel ter mu rekel, da če ga ne pokliče in to uredi, ga bom jaz, je bilo vse v petih minutah rešeno. Svinja, če bi bil tiho, bi pač tip pokasiral. Ne bom razlagal še o svojih primerih, o lažeh preko telefona (ja, če se že lažete, dajte prej vsaj slušalko pokrit), itd., itd... Par let nazaj sem si rekel, da si bom celotno reševanje primera zapisal v podrobnosti (s kom govoril, kdaj, o čem, kaj dogovorjeno). Žal sem na zadnje spet so izpustil. Pisat pritožbe na blef je pa itak brez veze. No, naslednji primer (upam, da ga ne bo) bo spet kronološko zabeležen. Potem grem pa tudi na drugi konec Slovenije, če bo treba in tistim lažnjivim kur... zatlačim kakšen papir v usta.
Pozitivno sem bil presenečen par let nazaj pri zavarovalnem primeru (nesreča z avtomobilom, krivec drug) in reševanju s strani Generali ali ZM (ne spomnim se točno). Tip v Ljubljani BIL TOČEN, pregledal moj avto, takoj izračunal stvari, povedal kako so stvari, še malce dodal in rekel, da najkasneje do takrat boste dobili nakazano. In takrat je bilo nakazano.
No, hvala bogu, sem sicer tudi na tem forumu, dobil par zelo fer in odkritih nasvetov ter ponudb s konkretno (in PRAVILNO) razlago pogojev.
Torej zaključek: moje mnenje o zavarovalnem zastopniku: 95% lolekov, ki tudi po večletnem delu ne vedo točno kaj sploh prodajajo in mutijo takšno sranje, da je joj, 5% stručkov, ki obvladajo in upam, da so temu primerno tudi nagrajeni. Trenutno sem v bližnji okolici le pri ZM dobil eno tako zastopnico, bom pa to zelo kmalu preveril še pri stanovanjskem zavarovanju. Če bo tudi tam oddelala približno isto profesionalno sem zaključil z izbiro zavarovalnice. In upam, da mi ne bo treba več gledat v obraz tistih 95% nesposobnežev.
Še morda tole: kaj pričakujem od zavarovalnega zastopnika? Da pridem do njega, kjer mu povem, da bi sklenil ta tip zavarovanja. Da mi ne začne nakladat o zavarovanju in mi ponujat nek paket tistega zavarovanja, ki ga on najbolj zna in najhitreje naredi, temveč, da se najprej pozanima kaj točno sploh hočem zavarovati, katera kritja, zraven mi NEVSILJIVO svetuje morda tudi še kakšno dodatno zavarovalno kritje, ki bi prišlo v poštev. Ko skupaj točno ugotoviva kaj hočem zavarovati, mi morda svetuje še s finančnega vidika, kaj se splača dodati (npr. kakšna asistenca za 1 EUR, itd..), nakar doda še kakšen popust za paket in to je to. In pa seveda, da on VE, kakšne popuste mi lahko odobri in jih tudi ponudi, ne da moram jaz njega opominjat na to. Torej, povzetek, da ravna z mano kot opravilno sposobno stranko in ne, da me ima za bedaka in svetuje neke neumnosti (po možnosti še laže). A je to res preveč kar pričakujem od zavarovalnega zastopnika?