kaj za na relacije?

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nekaj velikega in (relativno) počasnega ... Ker je samo AC ...

Tako ja, enga ekonomičnega Hummerja si nabav. Sedaj so pocen, ker jih noben noče več.
evil.gif


Ogo
Star dizelsko podhranjen BMW5, recimo ...
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
se dobi kaj s 6 prestavami, ali izjemno dolgo peto prestavo?
Sicer pa na taki relaciji dizel in ne bencinc... če že bencin potem kakšno hondo...?!
wink-1.gif


Če ti puntek paše, ga sfuraj....
Megan 1.9dci
smirk-1.gif
ima 6 prestav.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Mogoče kaj takega ... Xsara Hdi

Še enga tisočaga nameniš za dober servis (če je še kaj za porihtat) in se voziš
smile-1.gif


S puntotom na dolge relacije boš ziher bolj utrujen :)

LP
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
jaz se vozim samo 2x40km po AC na teden pa bi dal vse za 6. prestavo
frown-1.gif
 

ltd

Pripravnik
5. sep 2007
100
2
18
Tudi motor mora biti sposoben gnati daljše prestave, sicer imaš problem.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Bolj natančno moraš povedat. Želiš si še eno daljšo prestavo. Včasih je kak 6 stopenjski menjalnik... no samo preskoki med prestavami so manjši, zadnja prestava pa skoraj enaka tisti pri 5 stopenjskem menjalniku.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.285
4.108
113
Malo napačno izračunan menjalnik na tvojem avtu bi rekel. 1,9 Tdi lepo prede pri 160 km/h v peti predstavi.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik ltd pravi:
Tudi motor mora biti sposoben gnati daljše prestave, sicer imaš problem.

130kmh v 6. pri 2500rpm (od oka) mislim da ni problem niti mojemu mlinčku
pri teh obratih že razvije dovolj navora in moči za kruzanje
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Volvo S40 se mi je zelo dopadel na AC. Razen tega da mašina 2.0 bencinc ni šla nikamor in da je skor crknila čez 4000rpm... pa da je avto kr neki driftal tam kjer mi drugače noben avto ni... Ergonomija, kruzanje pa super.

Po moje je za na AC finta v medosni razdalji in koliko mase visi čez ti 2 osi. Malčkov nikoli ne bi imel za na AC ker jih ne glede na podvozje pač že zaradi fizike bolj jebe. Seveda kratkoročno ni problem, vendar ko se po dolgi vožnji iz enga jajčka presedeš v nekaj ranga Mondeo/Passat/Laguna pa šele vidiš... pri večjih avtih nekaterih neravnin sploh čutiš ne, medtem ko jih v jajčku pošteno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
vsi novejsi dizli imajo navječji navor že pri 2krpm
In dvomim da kdo pri teh obratih pelje več kot 120.... v končni prestavi.
Če pa ja, pa prosim za podatek, da ga kupim.(no mogoče kak V10 tdi, ki ima končno 250 je izzvet).
Če bi danes še enkrat kupoval avto bi definitvno gledal na "dolgo" končno prestavo.
Ker pri 150 kmh poslušat avto na 4/5 obratih je trapasto...
Delovni stroji imajo že nekaj časa končno prestavo pri "idealnih" obratih, kar pa definitvno niso tam pri rdečem polju....
Če že naj gre 4(5) prestava v rdeče polje (končno hitrost) zadnja prstava pa naj omogoča kruzanje po AC pri nekih normalnih obratih.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
ksz
na razpolago mam še kangoo 1.5 dci, ki pa po mojem mnenju ne sodi na avtocesto. ker je buldožer, ki rine zrak in ne gre nikamor ...
razmišljam, da na bi kaj prveč investiral in bi si nabavil eno (pra) staro omego, vectro ali xantio ...
nekaj, kar bi me skupaj z registracijo prišlo 1500 evronov.
mnenja?
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.938
6.979
113
Novi z 7 prestavami potem.

starejši z 6 imajo pri 150kmh nekje 2500 obratov. A to je res malce prenizka hitrost.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Pelji se z vsakim avtom katere imaš po en teden. Potem boš hitro videl koliko porabijo in koliko te utrudijo. Če ti noben ne bo všeč, išči staro ladjo. Jo boš pa dolgo iskal. Tako, ki ne bo požrla še lepega kupčka denarja, da se ne boš sekiral, da te kje pusti na cedilu.