Saj vemo, nulti servis je priprava vozila, potem, ko pride iz tovarne in preden se ga preda novemu lastniku.
Avto je suzuki, star en mesec, z 850 km v riti. Ni se ga vozilo veliko, ker čakam, da bo star 2 meseca, ko bom zamenjal olje . (Prosim, brez pametovanja. Hvala.)
Bi pa prosil za nekaj pametovanja pri naslednjem vprašanju: danes sem za hec pogledal olje in vodo, oboje je na max, se pa olje (menda 5w-30) zdi kot voda. Sam sem sicer navajen 5w-40 olj ampak tole se zdi veliko bolj vodeno... Je to normalno?
(Nekateri avto, npr. ene honde in subaruji imajo za prvovgradno olje eno "vodo" za boljše utekanje motorja, in zanj je predpisan poseben interval menjave; vse to je opisano v navodilih za uporabo. Vendar v navodilih za moj avto o tem ni ne duha ne sluha...)
Potem sem za hec z najbolj cheap-ass merilnikom tlaka (oblika svinčnika, kos plastike s fedrom in skalo) šel pomerit tlak v gumah. Dvakrat mi je merilnik narazen skočil, torej je bil tlak čez 3 bare. Malo mi je postalo vroče (strela jasna, avto se res malo trdo pelje čez grbine in na mokri cesti gredo kolesa v prazno za vsak drek...) in grem do prve pumpe. Vse 4 gume so bile napumpane na 3,2 bara...
Maksimalen tlak za to gumo je 3,0 bara:
https://www.tirerack.com/tires/Spec...ewall=Blackwall&partnum=855TR5EP150&tab=Specs
Kaj zdaj? Je lahko od tega kaj škode? Ali ne in bo vse OK? (Predpisanih je 2,5 bar spredaj in 2,8 zadaj za polno naložen avto...)
Poleg tega sem zadnjič z zanimanjem mazal z litijevo mastjo (zrastel na kmetih in samo to poznam iz prve roke) vratne zavore, ker so iz servisa prišle suhe ko poper. A se ne maže več na novih avtih tega z mastjo? Je treba namazati še kaj drugega, kakšne ključavnice in tečaje?
Gotovo imamo tukaj gor tudi nekaj mehanikov, kaj vse se praviloma dela ob nultem servisu? Ker počasi ne verjamem več, da so sploh kaj naredili, bi pa rad vsaj najnujše preveril sam...
Avto je suzuki, star en mesec, z 850 km v riti. Ni se ga vozilo veliko, ker čakam, da bo star 2 meseca, ko bom zamenjal olje . (Prosim, brez pametovanja. Hvala.)
Bi pa prosil za nekaj pametovanja pri naslednjem vprašanju: danes sem za hec pogledal olje in vodo, oboje je na max, se pa olje (menda 5w-30) zdi kot voda. Sam sem sicer navajen 5w-40 olj ampak tole se zdi veliko bolj vodeno... Je to normalno?
(Nekateri avto, npr. ene honde in subaruji imajo za prvovgradno olje eno "vodo" za boljše utekanje motorja, in zanj je predpisan poseben interval menjave; vse to je opisano v navodilih za uporabo. Vendar v navodilih za moj avto o tem ni ne duha ne sluha...)
Potem sem za hec z najbolj cheap-ass merilnikom tlaka (oblika svinčnika, kos plastike s fedrom in skalo) šel pomerit tlak v gumah. Dvakrat mi je merilnik narazen skočil, torej je bil tlak čez 3 bare. Malo mi je postalo vroče (strela jasna, avto se res malo trdo pelje čez grbine in na mokri cesti gredo kolesa v prazno za vsak drek...) in grem do prve pumpe. Vse 4 gume so bile napumpane na 3,2 bara...
Maksimalen tlak za to gumo je 3,0 bara:
https://www.tirerack.com/tires/Spec...ewall=Blackwall&partnum=855TR5EP150&tab=Specs
Kaj zdaj? Je lahko od tega kaj škode? Ali ne in bo vse OK? (Predpisanih je 2,5 bar spredaj in 2,8 zadaj za polno naložen avto...)
Poleg tega sem zadnjič z zanimanjem mazal z litijevo mastjo (zrastel na kmetih in samo to poznam iz prve roke) vratne zavore, ker so iz servisa prišle suhe ko poper. A se ne maže več na novih avtih tega z mastjo? Je treba namazati še kaj drugega, kakšne ključavnice in tečaje?
Gotovo imamo tukaj gor tudi nekaj mehanikov, kaj vse se praviloma dela ob nultem servisu? Ker počasi ne verjamem več, da so sploh kaj naredili, bi pa rad vsaj najnujše preveril sam...