1. Kako mislis penetrirat na globalni spletni "trg obiskovalcev"?
2. Koliko časa mislis da bo to trajalo?
3. Koliko stroškov boš imel s tem?
... skratka, odgovori si na te tri točke in boš hitro dobil jasno sliko kje je točka vrnitve investicije. Po mojem mnenju, če narediš spletno mesto 100% vredu (ponudba vsebin, optimizacija, ...) in če vložiš par mio EUR (za globalni PR -> dejansko je to edina formula ki vrača rezultate) imaš cca. 1 % možnosti da se prebiješ med uporabnike.
Če ti uspe prvo, potem moraš dobiti nazaj vložek .. kar pomeni (v krutem svetu e-oglaševanja) da je doba vrnitve investicije vsaj 5 let. S tem da je "trg" zelo krut in lahko hitro ostaneš brez obiskovalcev (samo ena malenkost lahko obrne tok).
Pod črto, internet je precej bolj tvegana investicija kot si nekateri mislijo. Kar poglej situacijo. Kdor je uspel ni prišel na vrh s kapitalom ampak z idejo in "garažno" rešitvijo, ki se je (počasi) širila. Facebook, google, yahoo ...
Recimo M$ daje polno denarja v to panogo, pa dobička nima niti od ENE internetne strani ki jo ponuja!
Skratka SUMA summarium (potem pa neham nakladat) .. če misliš resno, ti rečem da raje NE!