Kaj pomeni CDTI

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Poldo je s tem mislil, pač da ga ne moreš imeti, ker ne obstaja, ne pa zaradi tega, ker je to konstrukcijsko nemogoče. Čeprav, kot sem že omenil, je gradnja takega motorja popoln nesmisel.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
@Cat da se ga narediti ampak od njega ne bi bilo nic. Ravno v prisilnem polnjenju je se adut dizlov saj drugje se kaj veliko ne da vec izboljsat, razen prihajajocih kao revolucionarnih resitev..... Vse tovarne strmijo za downsize motorjev zaradi ekologije,porabe....in tu vseskupaj resuje samo turbo z vsemi izpeljankami.
Naprimer samo Mercedesov OM 651 motor ki je resnicno biser dizla, niti 2.2 litra prostornine 4 valnik ki ga bodo ugrajevali meddrugim v prihajajoco A klaso ze sedaj pa ga imamo v sprinterjih ,C ,E,...primeren za vsa vozila ravno zaradi svojih skromnih dimenzij in razen da smo na prvih modelih menjavali slabe Delphi inektorje nobenih tezav z njimi .

http://paultan.org/2008/04/11/new-mercedes-benz-om651-twin-turbodiesel/
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Ja, saj mi je čisto jasno da v atmosferskih dizlih ni računice (kdo pa jih še sploh danes dela) in se glede tega ne mislim kregati. Je pač bilo malo čudno napisano...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
@Cat da se ga narediti ampak od njega ne bi bilo nic. Ravno v prisilnem polnjenju je se adut dizlov saj drugje se kaj veliko ne da vec izboljsat, razen prihajajocih kao revolucionarnih resitev..... Vse tovarne strmijo za downsize motorjev zaradi ekologije,porabe....in tu vseskupaj resuje samo turbo z vsemi izpeljankami.
Naprimer samo Mercedesov OM 651 motor ki je resnicno biser dizla, niti 2.2 litra prostornine 4 valnik ki ga bodo ugrajevali meddrugim v prihajajoco A klaso ze sedaj pa ga imamo v sprinterjih ,C ,E,...primeren za vsa vozila ravno zaradi svojih skromnih dimenzij in razen da smo na prvih modelih menjavali slabe Delphi inektorje nobenih tezav z njimi .

http://paultan.org/2008/04/11/new-mercedes-benz-om651-twin-turbodiesel/

A tale je slučajno tisti motor, za katerega je Delphi ekskluzivno delal injektorje 1-leto? Al sem kaj zamešal ...?
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Ja delphi je bil na dobri poti da postane zgodovina, mercedes je zavohal biznis in kupil tam vecinski delez....ter zacel z proizvodnjo teh slavnih piezo delphi inektorjev in se dobro opekel....sedaj na nektere tipe motorjev ugrajuje delphi na druge pa se vedno bosch .
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Fiat 1.9 (16V) multijet biturbo 180KM in 210-230KM, serijsko ze od konca 2007. Masine brez serijskih napak
zmaga.gif




The bi-turbo design allows for minimal lag and spin up times at low revs, while the larger turbo takes over to move higher volumes of air in the mid rev range. The small turbo is by-passed as the air flow and power output increases, switching to the larger one. Twin stage turbos have also allowed a more efficient fuel mix burn, through re-circulation, with significant gains in emmissions - and the engines comply with the anticipated Euro 5 emission standards.

FTP also adds the following features for fuel efficiency and improved emmissions:

Compression ratio down from 17.5 to 16.5

Low-voltage metallic glow plugs

Improved EGR cooler (with by-pass)

New EGR valve system on Lambda sensor, with DPF

New inlet port design


Details courtesy of Fiat Auto Turin and Fiat Powertrain Techologies

Engine Specification
Cylinders In-line 4, 1910 cc
Bore x Stroke - 82 x 90.4 mm
Block - Cast Iron
Compression ratio - 16.5:1

Valves per cyl. 4
Cylinder head Aluminium alloy, 16 valves
Cams - DOHC belt driven, cam-to-cam gears

Max Power:
188 bhp (140kW)@ 4000 rpm
Max Torque:
330ft/lbs (400 Nm) @ 2000 rpm

Injection System - MultiJet common-rail @ 1600 bar

Supercharging System:
Twin Stage Turbocharger, with waste-gate

Mass (Din – 70020A) 185 kg
Dimensions (LxWxH) 679/551/712 mm
Details courtesy of Fiat Auto Turin and Fiat Powertrain Techologies
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
common-rail (vbrizg "megle" goriva pri 2 k bara pritiska) @ TD ni enako neposrednemu vbrizgu pri benz. motorjih

primer VW FSI
http://www.volkswagen.si/ve_o_volkswagnu/inovacije_tehnika/motorji/fsi/fsi/

Ne vem, kaj si s tem hotel povedati? Common-rail sistem pri dizlu je enak tistemu pri bencinskem motorju, le tlaki so pri slednjem bistveno manjši. Common-rail v imenu nikjer ne omenja tlaka, ampak samo osnovni princip skupnega voda. Tudi pri dizelskih common railih tlaki niso od vedno 2000 barov. Prvi komercialni common-rail dizel motor je v osebnem vozilu imel "le" 1350 bar max.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.926
6.001
113
Ja, tlaki so manjši.
Veš mogoče zakaj je temu tako (specifikacija benzina mogoče) ?

Za 6 valjne, npr motor pri passatu 2.5 tdi.