Najprej je treba izgradnjo sploh naročiti.... da lahko odštevaš kdaj bo kaj gotovo.
stari koliko jih je drnova divja privatizacija stala službe, koliko ljudi je bilo primoranih čez noč poiskati novo zaposlitev tudi z lastnim vložkom, čeprav ni bilo denarja? Rabiš vedet iz prve roke ali bo to dovolj?mores bit precejsen gnoj od cloveka, da se norcujes iz bolnega cloveka.
Preberi tist link od Korejskih NUKIC v UAE...Ni bil to point vprasanja. Tamle beremo neko projekcijo stroškov - investicijskih in vzdrzevalnih od 2043 dalje. Zakaj 2043? Bo predvidoma JEK2 takrat ze zgrajen ali ne? Je v tej projekciji že kot investicijski strosek ali so samo se vzdrzevalni?
Saj to je jasno vsakemu z IQ večjim od amebinega. Po občutku pa je faktor 2,7 precej prenizek, prej je 5 ali 6. Na FB je nekdo sanjal o tem da bi za akumulatorje porabili avtomobilske baterije ev. Nimam pri roki objave, šla je pa nekako takole: nek ima moč 300 MW, torej v eni uri proizvede 300MWh energije. Če ima ev baterija 60KWh (se mi zdi da je to velika baterija) bi jih za eno uro rabili 5000 od 100% napolnjenosti do nule. Pozimi je noč dolga 16ur, torej bi rabili 16x5000 vozil ki jih je treba seveda napolniti podnevi. Če nočemo baterije sprazniti na nulo ampak recimo samo za trtjino da ima lastnik še kaj da se odpelje v službo to pomeni še krat šest, pa zelo malo današnjih vozil je na to pripravljenih in še manj polnilnic. Tako nekako je računal tisti na fb, seveda brez vira, ki bi podnevi napolnil vse te baterijeMenda nam provladni mediji in Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo že dva meseca skrivajo analizo, po kateri bi bila 100% obnovljiva elektrika brez nuklearke dražja za 2,7 krat. Tudi novinarjev Tarče ta analiza ni zanimala.