Citat:
Uporabnik novaa pravi:
in kak dvignejo navor v nizkih obratih?
Magic....
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
in kak dvignejo navor v nizkih obratih?
poraba gor ali dolCitat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km. Isti vozniki, iste relacije.
magnetkiCitat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
in kak dvignejo navor v nizkih obratih?
Magic....
S preprogramiranjem boost controlerja držiš wastegate dlje zaprt in dosežeš višji tlak, možno pa je tudi da ga dosežeš prej, kar se pozna v povečanju navora v tistih obratih kjer ga dosežeš.Citat:
Uporabnik novaa pravi:
in kak dvignejo navor v nizkih obratih?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
poraba gor ali dolCitat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km. Isti vozniki, iste relacije.
si vzel tisti "eco" čip ali običajni "power" čip
Kaj 4 deci manj ali več?Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Jaz ne opazim nobene razlike.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Kaj 4 deci manj ali več?Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km.