je to res, da po cipanju

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
in kak dvignejo navor v nizkih obratih?

Magic....
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.006
6.880
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km. Isti vozniki, iste relacije.
poraba gor ali dol
si vzel tisti "eco" čip ali običajni "power" čip
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ma kaj ga zafrkavate reveža. Namesto 32 bitnega čipa, dajo not večjega, 64 bitnega. Če pa rabiš navor v visokih obratih, so pa tud 16 bitni dobri. Samo pazit morajo, da ima iste megaherce, kot tovarniški računalnik.

aplauz.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.564
1.260
113
jaz to čisto resno sprašujem... če verjameš no? a bi mi kdo razložil?
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.726
88
48
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
in kak dvignejo navor v nizkih obratih?
S preprogramiranjem boost controlerja držiš wastegate dlje zaprt in dosežeš višji tlak, možno pa je tudi da ga dosežeš prej, kar se pozna v povečanju navora v tistih obratih kjer ga dosežeš.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km. Isti vozniki, iste relacije.
poraba gor ali dol
si vzel tisti "eco" čip ali običajni "power" čip

Običajen čip iz 122 na 150KM pa navor za 70 gor mislim da. No, merjenje pred in po posegu je pokazalo občutno razliko pri zmogljivostih.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik HrabiaMol pravi:
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km.
Kaj 4 deci manj ali več?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
VW imam že kar nekaj časa, Cliota sem hotel le preizkusiti, ker me zanima ali je lega res tako superiorna kot to opevajo v raznoraznih testih.
zmaga.gif
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Pri določenih motorjih (večina motorjev) in v določenih režimih obratovanja (zmerna pametna vožnja) je res, da je poraba nižja.

V splošnem velja, da če se bo po čipanju avto tiščal do konca, potem bo jasno večja poraba, saj več moči nastane iz več goriva.

Če se vozi "normalno", potem pride ponavadi pri avtomatskemu menjalniku do tega, da menjalnik prej prestavlja v višjo prestavo zaravi večjega navora in tudi ko se pelje v klanec, ni nujno, da takoj prestavi v nižjo prestavo. Zato se vozi z manj obrati, kar pomeni manjšo porabo. Podobno se opazi zudi pri ročnem menjalniku, vozniki s čipom dostikrat prej prestavijo v višjo prestavo in med vožnjo v klanec, prehitevanji itd... ne prestavjajo tako pogosto v nižjo prestavo.

Specifična poraba v g/kWh je izredno pomemben podatek za motor. Generalno velja, da je boljša pri nižjih obrati in ko je motor kar tam okoli 50% ali več obremenjen. Od tod tudi izhaja, da je poraba nižja pri manjših obratih.

Recimo, da tole gor velja za dinamično spreminjane vožnje čez obrate, prestave, razne obremenitve itd...


Tole spodaj pa velja za vožnjo v točno isti točki :

Bencinarji :
- optimizira se lahko prevžig (več bo večja moč) in lahko se zmes malo posuši (manj bencina, boljša poraba)

Dizli :
- določeni lahko vbrizgujejo gorivo z večjim tlakom, večji tlak pomeni kvalitetnejšo meglico goriva in kvalitetnejše in popolnejše zgorevanje in zato tudi večja moč, kar po drugi strani pomeni, da se lahko malenkost manj goriva vbrizga za enako moč in od tod boljša poraba
- lahko se optimizira tudi čase vbrizga in predvbrizge

Predvsem pa velja, da se po čipanju spremeni kompletno diagram specifične porabe goriva v gramih na kilovatno uro. Manjša kot je vrednost, manj gramov goriva je potrebno, da se opravi enako delo v kilovatnih urah.

Grafi so na netu, recimo en link, kako ti grafi izgledajo :

http://ecomodder.com/wiki/index.php/Brake_Specific_Fuel_Consumption_(BSFC)_Maps
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.440
2.447
113
Eno vprašanje za strokovnjaka in sicer kako vpliva čip na delovanje turbine ki je pač torvarniško delana/nastavljena na določeno moč?

Lp
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Vse turbine niso nikoli "do konca odprte" s strani tovarne. Torej je vedno še nekaj rezerve. Čip dvigne tlak polnjenja, torej bolj obremeni turbino (ko je gas do konca jasno) s tem, da preko elektromagnetnega ventila krmili pline tako, da jih gre več na lopatke turbine (oziroma pri variabilnih turbina nastavi vodilne lopatice tako, da plini z večjo energijo priletijo na veternico) in s tem doseže večje obrate turbine in večje tlake polnjenja svežega zraka. Dober čip je pa vseeno ne preobremeni, pač izkoristi tisto rezervo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.279
5.632
113
Ej Žalostni GTI kaj pa ostale stvari......like materjal ventilov...materjal batov......hladilnik..... ma to tud tolk zaloge al se nekje na dolgi rok ne izide?
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
ksz:

rezerva....hm, jaz temu ne bi rekel rezerva, ampak je materijal odporen na večje obremenitve zaradi življenske dobe motorja.
Materijal se s časom obrablja, to je dejstvo. In če ta materijal obremeniš več, se življenska doba le tega zmanjša.
Logika iz osnovne šole.
To je moje mnenje.
smile-1.gif