je to res, da po cipanju

bozo_13

Pripravnik
11. jul 2010
201
0
16
avto (dizel turbinec oz. bencin turb.) porabi manj goriva? ker naj bi kao bil zaradi novih karakteristik manj obremenjen? (manjsi vrtljaji sklepam)
pa kaj imajo neki ciparji "eco" in "power" program cipanja? je to bolj nakladanje komercialistov ali je res razlika?

kaj pa potem lahko izgubis pri cipanju? turbina prej gre 8recimo, da je voznja relacijska + kaksni krajsi skoki)?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.659
113
Avti majo v svojih ECUjih neke "univerzalne" nastavitve količine goriva....zato da zadovoljivo delujejo na raznih koncih sveta.....zato nekje delajo optimalno...nekje je mešanica prebogata....drugje s5 na meji...

Pri eco nastavitvi ti pomojem samo optimizirajo mešanico na lokalne potrebe in ti jo stem posušijo....in pol mal manj pije....
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
če boš avto čipal, bo imel več moči, več navora, manjšo porabo, daljšo življenjsko dobo, manj bo hrupen, skozi izpuh bo šel bolj čist zrak od tistega, ki ga vsesa motor in tako dalje. ne moreš falit.
smile-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.235
113
pozabil si napisat sarcasm off!

drugače pa poraba ni nič manjša... koliko goriva, toliko energije, toliko moči! preprosto.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
pozabil si napisat sarcasm off!

drugače pa poraba ni nič manjša... koliko goriva, toliko energije, toliko moči! preprosto.
Ja valda.
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.771
6.759
113
pri taščici
ne vem, sem kmalu po nakupu rabljenega ga čipal tako da ne vem koliko bi porabil pred čipanjem
imam pa na porabi med manjšimi porabo, kljub temu, da sem med hitrejšimi na cesti.
ne vem pa kaka je "povprečna" poraba na sprintmonitorju za moj motor in avto.
bom pa šel enkrat gledat

manj naj bi porabil zaradi tega, ker hitreje pride do željene hitrosti.
nekaj podobnega alterjevci tudi pravijo da (primer) 1.6 motor porabi enako kot 1.2 zaradi tega ker je manj oberemenjen pri istem načinu vožnje.
meni ni žal za čipanje, pospešek (tisti ki je zame "pomemben") je z 20s padel na 16s.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je res...drži za večino avtomobilov, je pa težko določit, ker je treba spet upoštevat način vožnje in razmere, razlika pa ni tako velika, da bi kar po parih tankanjih lahko kaj trdil.

Trditev zakaj kako pa kaj pa si lahko prebereš na straneh čiptunerjev pa niso samo pravljice da bi prodal več. Ne vem ker butelj bi šel čipat zato da bi avto kuril manj.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Mogoče se pozna kakšen procent nižja poraba ob nežni vožnji, če je pa gas v podnu, bo pa tudi poraba večja kot pred chip tuningom.
 

bozo_13

Pripravnik
11. jul 2010
201
0
16
mja v glavnem tistih 300e cipanja ne bos prisparal nikoli
tongue-1.gif

a pa gre turbina prej? ker imo je recimo 70>90km cisto samo zaradi turbine oz. visjega tlaka dovajanja zraka (necipane imajo rezervo ravno v namen long life, ce prav razumem)
 

bozo_13

Pripravnik
11. jul 2010
201
0
16
Citat:
Uporabnik bozo_13 pravi:
mja v glavnem tistih 300e cipanja ne bos prisparal nikoli
tongue-1.gif

a pa gre turbina prej? ker imo je recimo 70>90km cisto samo zaradi turbine oz. visjega tlaka dovajanja zraka (necipane imajo rezervo ravno v namen long life, ce prav razumem)
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
,,nategancija, lahko si srečen če ti žre enako, če ga stiskaš po precej več,..ni čudno da je po čipanju malo več dimana ipuhu, najbolj smešno pa je ko zedavei govorijo "optimiziranje"...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Več ne porabi, to je bistvo. Če je pa kak deci manj pa tudi ni za v luft skakat.

Vsekakor pa ob neki 'normalni' vožnji nisi razočaran..tako z vidika odzivnosti motorja kot z vidika porabe
zmaga.gif
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Čist odvisno.

Pri dizlu mi je povprečna poraba po čipanju padla za cca 0,5l/100km (izračunano, ne po BCju), kar je zanemarljivo malo. Predvsem je bilo opazno več navora v nizkih obratih in je bilo treba manj menjavanja za isti stil vožnje. Idealno za dolge razdalje, ko motorja ni bilo treba priganjat.

Pri turbo bencinarju pa se je po čipanju povprečna poraba opazno dvignila (za okoli 1l/100km).
smile-1.gif
Ga pa tud ne vozim tko penzionistično, kot sem dizla včasih vozil.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
30.000 prevoženih km po čipanju pri SKN. MB 200CDI, razlika v porabi v 30.000km intervalu 4 deci /100km. Isti vozniki, iste relacije.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.235
113
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Čist odvisno.

Pri dizlu mi je povprečna poraba po čipanju padla za cca 0,5l/100km (izračunano, ne po BCju), kar je zanemarljivo malo. Predvsem je bilo opazno več navora v nizkih obratih in je bilo treba manj menjavanja za isti stil vožnje. Idealno za dolge razdalje, ko motorja ni bilo treba priganjat.


in kak dvignejo navor v nizkih obratih?