Je to kolko tolko zadeva?

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kako pa je z dobavo rezervnih delov za Extrema, mislim da tenida glih ni uradni uvoznik, kateri pa za Barosso obstaja. Sicer res ne berem foruma preveč natančno, vednar Barosso so res v vsaki temi priporočali in pohvalili.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zanimivo, potem pa je stvar vsekakor vredna premisleka. Čeprav sem bom sam najverjteneje odločil za Kymcota KXR250, ker imam servis za njih 10km vstran, sam pa nisem najbolj vešč kaj tiče šraufanja. Moti me edino avtomatski menjalnik.



 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Pohorje, HERE WE COMEEE!!
cheer.gif
 

B81

22. jul 2007
37.386
10.735
113
To sem še našel na atv.si

>>Extrem je čista kopija Yamahinega Blasterja-razen motorja in plastike so vsi deli isti. In Barossa ima popolnoma isti okvir, kot Extrem oz. Blaster.
Extrem se je kar solidno izkazal, mnogo bolje od ostalih Kitajskih modelov. Kar nekaj fantov, ki imajo danes v lasti tudi tekmovalne ATV-je je na Extremu začelo spoznavati ATV vožnje itd...
Tudi Barossa je zelo soliden ATV z dvo-cilindrično licenčno Hondino mašino.
Vsekakor pa ima prodajalec Barros boljšo servisno mrežo, garancijo in založenost z rezervnimi deli.<<

Pa spet
smile-1.gif


>>Bom še jaz nekaj napisal,kot lastnik Extrema.
Če maš možnost (ojri), kupi kaj bolšega. pri Extremu je stvar taka,da če sam nimaš malo mehanične žilice,si najebav!
Skos moraš bit pozoren na odtegovanje matic in vijakov. Jaz sem jih kar sproti menjaval z našimi,matice s plastiko.
Pri 1200km sem zamenjal pogonsko verigo (Regina), ker se je orginalna kar vidno podalševala. Zdaj je te težave konec.
Zavore so bol tak,ker spredaj ni diskov,moš kar oreng pritisnit stopalko.
Motor je kopija Suzukijevega agregata,ki so ga montirali na model GN 250. Kitajčki so malo povečali vrtino,in to je to! Motor dela OK!
Sem ga jaz tut kupil pri tem prodajalcu v Ljubečni pri Celju.

Pač Extrem je dober,dokler ne sprobaš kaj bolšega!!! Ko bojo ojri,bom kontaktiral XXXLa za pravi Quad!!! <<

No, tale tema je odlična primerjava...

http://www.atv.si/forum/viewtopic.php?t=1566&postdays=0&postorder=asc&start=0
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Sicer nisem ravno neki ATV-jaš, ampak vseeno.

V sredo sem dobil v roke novega Kawasaki KFX 450R 2008. Heh
cheer.gif

Če primerjam z nekaj malega izkušnjami iz KFX 700. 450R je pure racing. 70 kg lažji, ročni menjalnik (proti CVT-ju na 700-ki). Ko enkrat sedeš na pravi(!) quad, potem nekako pozabiš na neke kymcote in podobne igračke, ker vse skupaj ne zgleda več preveč resno. Ta stvar dobesedno leti. malo preveč gasa in hop na zadnje kole. Ovinek se lepo konkretno nagneš, dodaš plin in..... drift away :D Skoki delujejo precej preprosto, čeprav te lahko hitro zavede.

Škoda, da se ne da narediti homologacije. Pa nekaj bomo že pogruntali
evil.gif


08KSF450B_LIM_LF.jpg


LP
Gargy
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
enim pač ne znese in smo pripravljeni dat največ 2000€,... smo torej brez oz. čakamo da kymcotom pade cena
frown-1.gif


b
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Trenutno ne morem preveriti, če se ga da dobiti s COC dokumentom, ker je človek na dopustu. Če sklepam, da je homologirana Yamaha YFZ 450, bo verjetno tudi ta. Cena za Yamaho je okoli 8300€, za tega KFXa, bo pa verjetno tudi tu nekje. Res so to racing zadeve, tako da je v njih kar precej brutalnosti.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne da se ga dobit. zaenkrat predvsem zato, ker je stvar nova in še ni zablokirana na ustrezno KM (mislim, da 15KM), luči brez E oznake, zadnjih luči ni, smernikov ni, prav tako tudi izpuh ni homologiran. Vse to bi bilo potrebno menjat. ampak stvar je nova, jaz sem imel v rokah enega izmed prvih v Evropi (in prvega Kawasaki 1400 GTR
evil.gif
).
cena za KFX 450R je 7.418€ (z DDV-jem). Veliko pove že to., da je 700-ka cenejša (celih 15€)
smile-1.gif


LP
Gargy