je sploh upanje za slo železnice

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.009
11.131
113
Karta za enga potnika s ta počasnim vlakom (2 uri 47 minut) MB - LJ stane fakin 9 € , za isti denar (gorivo) pridem sam z avtom v 1 uri in 15 minutah ....ICS 15 € še vedno pa je ura 45... s tem da še potrebuješ eno vrsto prevoza vsaj da še kam prideš od železnice....

Kaj tem strokovnjakom na železnicah ni jasno?
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
Katastrofa. No saj na javnih avtobusih cenovno ni nič boljše. Rešujejo jih samo dijaki/študenti.
Nekaj časa sem prisiljen hodit na bus (je šla sklopka) in plačam 2,7€ za v eno smer, 15km do Ljubljane. Vožnja traja 40-45 minut, z avtom pa rabim cca 30 minut. Goriva pa pokurim pol manj. In potem se najdejo pametnjakoviči, zakaj se tako malo uporablja javni prevoz.
rolleyes-1.gif
 

nekdo

Pripravnik
22. jan 2008
949
2
16
Še upokojencem ni vseeno, če gredo na obisk v MB in se vozakajo gor in dol več kot 5 ur in pol (ker šparajo, vzamejo počasnejši vlak)...

Za ljudi, ki se jim mudi, bi bil sprejemljiv čas vožnje (in konkurenčen avtu po času) v eno smer nekje 60 ali 70 minut.
Za upokojence, ki se jim mudi manj, pa 90 ali največ 100 minut v eno smer.

Ne gre namreš za transsibirsko železnico, kjer je pogled skozi okno vagona ves čas zanimiv, gre zato, da prelistaš kakšen časopis, in si že na cilju. Pri nas moraš na vlak Lj-Mb vzeti s seboj roman s 500 stranmi. In še en roman za vožnjo nazaj.
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.094
1.269
113
42
Že zdavnej bi mogl dat tovorni promet na vlake. To je edina rešitev za železnice
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.009
11.131
113
jaz sem dejansko zgrožen... in res ni čudno da gre vse v k. , javni prevoz bi moral bit v strenjenih mestnih središčih zastonj. Zastonj parkiranja ob železniških postajah in letališčih..pa bi marsikaj steklo na bolje.

Pred kratkim sma z mojo celo študirala da je cenejša pot v barcelono z avtom kot z letalom... da recimo o kakšnem bruslju sploh ne govorimo. Malo sem zašel, a vseeno.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
jaz sem dejansko zgrožen... in res ni čudno da gre vse v k. , javni prevoz bi moral bit v strenjenih mestnih središčih zastonj. Zastonj parkiranja ob železniških postajah in letališčih..pa bi marsikaj steklo na bolje.

ti to resno?
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.009
11.131
113
katere stroške? parkirišča? 20 varnostnikov in 50 kamer..ne nori..itak nima noben nič podnadzorom, samo kasira se, da je bolj fajn.

ista logika je bila pod pohorjem, en genij iz tržnice se je spomnil, (potem ko je že vse šlo u k) da imajo pdo vzepnjačo parkirni prostor. Opa , gremo uto pa rampo postavit,folk bo namreč komaj čakal da da 2 do 5 € poleg smučarske karte. In kaj se je zgodilo, po mojem je na dan parkiralo 2 do 10 avte maks. Šeonega reveža niso pokrile. Fukjenci serijsko. Po dveh mesecih je Tržnica itak šla v k, rampo so odmaknili in kutijo odpeljali. Kmeti.

izlil sem žolč. Še ga bom.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
dalje od svoje plota še nisi videl. Bolj je v centru bolj se drago plača, bolj je izven centra bolj je ugodno....Bo potrebno it malo ven iz Slowenistana in to ne proti jugu.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.128
91
48
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Že zdavnej bi mogl dat tovorni promet na vlake. To je edina rešitev za železnice
Ne. edina rešitev za železnice je, da se prilagodijo času, prostoru in ekonomiji v kateri živijo. Tovorni promet (relacijski) na železnicah je že super, ja, ampak trditi, da je EDINA rešitev za ajznpanarje to, da MORAJO kamioni na vagon je tako kot:
- vsi Slovenski moški, starejši od 18 let, MORAJO imeti v omari 2 Murini obleki, ženske dva kostima od Laboda - to je EDINA reštev za slovenske tekstilce,
- vsak zdrav dec MORA spiti dnevno vsaj liter cvička oz. pol litra terana, babe dva litra Radenske ali liter Zale z okusom - to je EDINA rešitev za slovensko industrijo pijač,
- da ne naštevam naprej...

V glavnem: železnice (in država z zakoni in predpisi, jasno) morajo ustvariti pogoje, da bodo kamionarji med Fernetiči in Pincami sami silili na vagone.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
S tem da bo tovornjakar porabil 8-10 ur iz prekmurja v koper z vlakom pač ne bo šlo ker se ve kako gre stvar pri prevoznikih.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.128
91
48
Nisem prevoznik, ne vem. Napisal pa sem:
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:...morajo ustvariti pogoje, da bodo kamionarji med Fernetiči in Pincami sami silili na vagone.
Kaj tu ni jasno pa tudi ne vem. Pod "ustvariti pogoje" lahko šteješ tudi gradnjo TGVja čez Slovenijo, če se ti zdi potrebno. Čisto nikjer pa nisem napisal, da so ti pogoji že zdaj na voljo. Ali da je zdaj smiselno za prevoznika dati kamion na železnico.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.164
1.139
113
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Že zdavnej bi mogl dat tovorni promet na vlake. To je edina rešitev za železnice

redko se strinjava tu pa se
zmaga.gif
Ma ni variante, da železnice to vse prepeljejo, ni kapacitet.

Postavi se ob avtocesto in štej tovornjake: vsakih 20 sekund: na dan vsaj 4000

En vlak je dolg max 30 vagonov.
Minimalni razmak med vlaki na istem tiru je cca 10 minut.
Na dan bi tako lahko prepeljali max 4000 kamionov.

Kot prvo, železnica niti v sanjah nima toliko vagonov in lokomotiv, da to spelje.
Kot drugo tam pri Divači je še enotirna železnica, hudooooo ozko grlo poti proti morju.
Kot tretje, pri nas ni logistike, da bi toliko kamionov spravili na vlak.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
Za njih ni upanja iz 2 razlogov: infrastruktura je iz casa franc jozefa in nic ne kaze na modernizacijo, vprasanja katera se tu postavljajo, tistim na zeleznicah se na kraj pameti ne padejo
 

AIter

Pripravnik
9. dec 2010
284
0
16
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Pred kratkim sma z mojo celo študirala da je cenejša pot v barcelono z avtom kot z letalom... da recimo o kakšnem bruslju sploh ne govorimo. Malo sem zašel, a vseeno.
lol, se cenej vaju bi prslo, ce bi kolesarla do tja, alpa pesacla
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Karta za enga potnika s ta počasnim vlakom (2 uri 47 minut) MB - LJ stane fakin 9 € , za isti denar (gorivo) pridem sam z avtom v 1 uri in 15 minutah ....ICS 15 € še vedno pa je ura 45... s tem da še potrebuješ eno vrsto prevoza vsaj da še kam prideš od železnice....

Kaj tem strokovnjakom na železnicah ni jasno?

Jaz se vozim na relaciji Jesenice - Ljubljana. Mesečna (kupil sem pol letno) me pride 130€, samo bencin me pride po današnjih cenah - 130km/dan*22 dni = 2860 km -> ob povprečni porabi 8l pomeni, da skurim 228,8L po ceni 1.5€ = 340€
Če ne bi imel mesečne, potem bi dnevno plačal malo manj kot 11eur. Upoštevajoč 22 delovnih dni = 242€. Vlak je torej mnogo cenejšo. Da ne govorimo še o ceni parkiranja, o gumah, policajih... Tko da, kar se mene tiče je vlak odlična zadeva. Pa še odsmrčim eno kitico al pa dve, pa kakšne fajn joške opazujem,...