Je golf plus letnik 2013 z 1.2 TSI motorjem za kupit?

tony

Guru
23. jul 2007
9.754
1.537
113
CSS recimo
Dobre izkušnje sem zasledil še od Prve alternative, vendar še ne vem, če delajo tudi VW...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.754
1.537
113
Pri Prvi alternativa niso odgovorili na mail, tako da ne vem, če delajo znamke, ki niso BMW.

Za CSS tuning je bila na netu objavljena cena 45 EUR po cilindru + nova tesnila sesalnega kolektorja. Na netu se da najti podatek, da so ta peskanje ventilov z orehovimi lupinami delali že leta 2015, tako imajo s tem vsekakor izkušnje. So pa daleč, blizu hrvaške meje...

Pozna kdo kakšno firmo, ki dela peskanje ventilov v okolici Lj?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.754
1.537
113
Prva alternativa je imela sicer objavljeno ceno za 4 cilindrski dizelski motor (300 EUR), vendar gre pri tem za peskanje ventilov IN čiščenje sesalnega kolektorja.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.052
3.732
113
Upokojenec kupuje Golf SV 1.2 TSI 2014 (110 HP) uvoz iz Nemčije. Servisna knjiga je potrjena in izgleda, da so se servisi delali na 15k KM. Avto ima trenutno 110k KM. So kakšne znane hibe teh motorjev oz. priporočila za preventivno menjavo kakšnih delov?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.052
3.732
113
Jermen ok, ketna fuj.
Za ta letnik bi lahko bile možne obe verzije mašine.

Mogoče ti uspe iz tega razbrati kaj več. Po besedah prodajalca ima jermen.

1000044805.jpg
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.052
3.732
113
Sodeč po avto.net od 8500 do 11500. Trenutno ni homologacije pri roki. Druga opcija je bila Opel Moka dizel (2016), 160 prevoženih, kateri se je že pred testno vožnjo prižgala lučka za motor in gretje ni delovalo.

Starost menda ni toliko problem kot prevoženi kilometri.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.754
1.537
113
Upokojenec kupuje Golf SV 1.2 TSI 2014 (110 HP) uvoz iz Nemčije. Servisna knjiga je potrjena in izgleda, da so se servisi delali na 15k KM. Avto ima trenutno 110k KM. So kakšne znane hibe teh motorjev oz. priporočila za preventivno menjavo kakšnih delov?
Na te motorje se nič ne spoznam, za golf plus, letnik 2013 pa sem odprl temo, kjer smo prišli do sklepa, da so do tistega letnika predhodne težave s ketno že poštimali...

Edit: LOL, to je ta tema... Avto se je kupil in se vozi že dobrega pol leta, brez težav... Dokler avta ne boš imel tukaj pa ne boš mogel vedeti, če se slaba ketna že sliši ali ne... Dokler se ne, ni preventivnega vzdrževanja... Dober znak se zdi, da so delali servise na 15k km...

Težava pa so zanič VW originalne vodne pumpe (puščati začne na sami osi, iz ljubega miru), na omenjenem avtu so menjali 3 v treh letih, šele tretja zaenkrat nič ne pušča...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.052
3.732
113
Na te motorje se nič ne spoznam, za golf plus, letnik 2013 pa sem odprl temo, kjer smo prišli do sklepa, da so do tistega letnika predhodne težave s ketno že poštimali...

Edit: LOL, to je ta tema... Avto se je kupil in se vozi že dobrega pol leta, brez težav... Dokler avta ne boš imel tukaj pa ne boš mogel vedeti, če se slaba ketna že sliši ali ne... Dokler se ne, ni preventivnega vzdrževanja... Dober znak se zdi, da so delali servise na 15k km...

Težava pa so zanič VW originalne vodne pumpe (puščati začne na sami osi, iz ljubega miru), na omenjenem avtu so menjali 3 v treh letih, šele tretja zaenkrat nič ne pušča...
Če je verjeti prodajalcu potem ima ta mašina že zobati jermen. Hvala za namige o vodni pumpi. Glede na vse, bi moral biti kar dober nakup. Malo me edino moti, ker gre za neko delno oskubljeno verzijo, ki ima sicer redko uporabno gretje sedežev, nima pa bluetooth na avtoradiu in pa tempomata, kar mi je za avto letnika 2014 precej zanimivo (oboje recimo ima naš drugi avto, ki je francoz letnika 2012)