Delam v zasebnem sektorju in tega pač nisem navajen, zato me zanima, če je to standard nivo javnega sektorja ali sem naletel na "slab dan"?
Potrebujem eno storitev, ki jo po zakonu upravlja služba javnega sektorja. Na njihovi spletni strani najdem telefonsko in zraven tudi mail, kjer lepo vabijo, da se jim zaradi zasedenosti telefona pošlje raje mail. Ok, super, itak mi je to ljubše kot čakati, da bo kdo dvignil slušalko.
Mail pošljem v ponedeljek zjutraj, naročim storitev in prosim za termin. Odgovora.....ni. Na zadevo pozabim in se zopet spomnim danes (petek). Najdem spet cifro in tokrat pokličem. Čakam...čakam, noben ne dvigne. Ok. Poizkusim 5x in le uspe. Na drugi strani IZREDNO neprijazen "JA, HALO?". Ker nisem prepričan več, če je sploh prava številka, vprašam, če sem dobil te in te....nazaj dobim tišino. Hm, ok, pač nadaljujem, da kličem zaradi storitve in, če lahko naročim in dobim termin? In dobim nazaj: "Ja zakaj pa za to kličete sem ("am, zato, ker imate to cifro objavljeno?), to se zmente z delovodjo in zdrdra cifro, da sem jo žal moral še enkrat vprašat zanjo, kar je bilo spet prehud napor. In na koncu še blekne, da naj ga ne kličem danes, ker je na sejmu v Celju.
Saj ne, da bi ona prevzela naročilo in uskladila z delovodjo...čisto preveč. MImogrede, na strani sta mail in telefonska prav te ženske in zraven piše: naročanje na to storitev
To ni nek s.p., ampak velik javni zavod...mogoče bo direktor kaj drugače reagiral, ker bo tudi dobil sporočilce, ampak močno dvomim, jebe se njim.
Potrebujem eno storitev, ki jo po zakonu upravlja služba javnega sektorja. Na njihovi spletni strani najdem telefonsko in zraven tudi mail, kjer lepo vabijo, da se jim zaradi zasedenosti telefona pošlje raje mail. Ok, super, itak mi je to ljubše kot čakati, da bo kdo dvignil slušalko.
Mail pošljem v ponedeljek zjutraj, naročim storitev in prosim za termin. Odgovora.....ni. Na zadevo pozabim in se zopet spomnim danes (petek). Najdem spet cifro in tokrat pokličem. Čakam...čakam, noben ne dvigne. Ok. Poizkusim 5x in le uspe. Na drugi strani IZREDNO neprijazen "JA, HALO?". Ker nisem prepričan več, če je sploh prava številka, vprašam, če sem dobil te in te....nazaj dobim tišino. Hm, ok, pač nadaljujem, da kličem zaradi storitve in, če lahko naročim in dobim termin? In dobim nazaj: "Ja zakaj pa za to kličete sem ("am, zato, ker imate to cifro objavljeno?), to se zmente z delovodjo in zdrdra cifro, da sem jo žal moral še enkrat vprašat zanjo, kar je bilo spet prehud napor. In na koncu še blekne, da naj ga ne kličem danes, ker je na sejmu v Celju.
Saj ne, da bi ona prevzela naročilo in uskladila z delovodjo...čisto preveč. MImogrede, na strani sta mail in telefonska prav te ženske in zraven piše: naročanje na to storitev
To ni nek s.p., ampak velik javni zavod...mogoče bo direktor kaj drugače reagiral, ker bo tudi dobil sporočilce, ampak močno dvomim, jebe se njim.