Išče se oseba

Tomas

Pripravnik
6. avg 2007
527
15
18
Išče se oseba na sliki. Sem samo posrednik pri iskanju. Za vsako informacijo kje se nahaja se vam iskalec že v naprej zahvaljuje. Baje se ukvarja z vrtenjem glasbe pod vzdevkom Mboy DJ.

mare.jpg
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Ko kaj takega vidiš, se pa že mal zamisliš....
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
ccc...
frown-1.gif


čeprav mi je čudno, da je kamionar kriv... tud če se je nepravnilno vključeval, bi šofer kombija moral imeti dovolj časa, da se nekam umakne... kot je videti na sliki se je zaletel v zadnji del prikolice...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Kam pa se umakneš natančno, če levo ne moreš, desno te pa en šlepar izsili?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.587
2.631
113
še v SLO - ampak komaj
Kot prvo - RIP
roza.gif


Je pa to "lep" primer, kako je naša statistika prometnih nesreč zgrešena. Ta primer bo šel v "predalček" nepravilna sprememba smeri vožnja (ali kako se pač imenuje).

Mene bi pa zanimalo zakaj je prišlo do "nepravilne spremembe smeri". Ker nekako se mi zdi, da voznik tovornjaka ni imeli namen "zapreti" kombi in tudi voznik kombija nekako ni imel namena se zaleteti v tovornjak. Torej je eden ali drugi pač spregledal drugega - in tu se je treba vprašati "zakaj".
Pa gremo iz strani voznika tovornjaka:
Kombi v mrtvem kotu - ogledala vsa tako kot morajo biti?
Kombi brez ali s "preslabimi" lučmi in zato "neviden"?
Kombi sploh ni bil na voznem, ampak se je vračal iz prehitevalnega in ga zato ni bilo moč "videti".

Pa iz strani voznika kombija:
Tovornjak brez ustreznih zadnjih luči in ga je zato spregledal.
Nepozornost - klepet s sovoznikom in sploh ni opazil kaj se dogaja spredaj.
Glej 3 točko zgoraj - vračanje na vozni iz prehitevanja. Pa smo spet pri prejšnjih dveh točkah s strani voznika kombija.

In ta vprašanja, in verjetno še kaj drugih, bi bilo treba razrešiti, da bi našli dejanski vzrok nesreče. In potem se je treba vprašati kaj lahko storimo, da te vzroke odpravimo.
Torej:
boljša ogledala ali druge rešitve, da se zmanjšajo mrtvi koti
obvezna oprema vozila, da voznika opozori na nedelujoče luči
kontrola in "kaznovanje" vožnje z neprimerno osvetlenim vozilom (seveda ne ravno s poudarkom na prižgane meglenke - čeprav so tudi te potencialni razlog za kakšno nesrečo)
obvezna vgradnja asistenčnih sistemov - radarski merilnik razdalje (za kamione mislim, da že velja obveza) - tudi ESP je šele sčasoma postal "obvezna oprema"

Ampak ostalo bo pri "nepravilni spremembi smeri vožnje" - Mahoneyji pa bodo še kar nabirali ukrepe iz področja prevelike hitrosti.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
piše da je vozil po desnem pasu... in enga 20m kamiona ne mores tok spregledat da se mu na polno v prikolo zaletis... pa ce je un ful sunkovito zavil na levo, preden pride rit od prikolice na vozni pas pretece kar nekaj metrov...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kot prvo - RIP
roza.gif


Je pa to "lep" primer, kako je naša statistika prometnih nesreč zgrešena. Ta primer bo šel v "predalček" nepravilna sprememba smeri vožnja (ali kako se pač imenuje).

Mene bi pa zanimalo zakaj je prišlo do "nepravilne spremembe smeri". Ker nekako se mi zdi, da voznik tovornjaka ni imeli namen "zapreti" kombi in tudi voznik kombija nekako ni imel namena se zaleteti v tovornjak. Torej je eden ali drugi pač spregledal drugega - in tu se je treba vprašati "zakaj".
Pa gremo iz strani voznika tovornjaka:
Kombi v mrtvem kotu - ogledala vsa tako kot morajo biti?
Kombi brez ali s "preslabimi" lučmi in zato "neviden"?
Kombi sploh ni bil na voznem, ampak se je vračal iz prehitevalnega in ga zato ni bilo moč "videti".

Pa iz strani voznika kombija:
Tovornjak brez ustreznih zadnjih luči in ga je zato spregledal.
Nepozornost - klepet s sovoznikom in sploh ni opazil kaj se dogaja spredaj.
Glej 3 točko zgoraj - vračanje na vozni iz prehitevanja. Pa smo spet pri prejšnjih dveh točkah s strani voznika kombija.

In ta vprašanja, in verjetno še kaj drugih, bi bilo treba razrešiti, da bi našli dejanski vzrok nesreče. In potem se je treba vprašati kaj lahko storimo, da te vzroke odpravimo.
Torej:
boljša ogledala ali druge rešitve, da se zmanjšajo mrtvi koti
obvezna oprema vozila, da voznika opozori na nedelujoče luči
kontrola in "kaznovanje" vožnje z neprimerno osvetlenim vozilom (seveda ne ravno s poudarkom na prižgane meglenke - čeprav so tudi te potencialni razlog za kakšno nesrečo)
obvezna vgradnja asistenčnih sistemov - radarski merilnik razdalje (za kamione mislim, da že velja obveza) - tudi ESP je šele sčasoma postal "obvezna oprema"

Ampak ostalo bo pri "nepravilni spremembi smeri vožnje" - Mahoneyji pa bodo še kar nabirali ukrepe iz področja prevelike hitrosti.

glede na uro, bi jest rekel da je voznik kombija dremal ali celo spal
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.587
2.631
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Kam pa se umakneš natančno, če levo ne moreš, desno te pa en šlepar izsili?

Recimo, da se umakneš "nazaj" - zmanjšaš hitrost ali pa stopiš na bremzo.

Meni osebno se namreč nekako ne leži pod cipreso z napisom "Imel je prednost" na kamnu - ostali pa kakor hočete.

Pa nikakor nočem voznika tovornjaka oprati krivde (vkolikor je dejansko izsilil kombi - glej moj prejšnji post).
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Fajn napisano.

Sem se pred kratkim to tudi sam spraševal. Letos XY več mrtvih na cestah kot lani. Kaj se dogaja? Se nam vsem na cesti bliža konec?

Kaj pa če je bilo 20 več deževnih dni kot, leto poprej v enakem obdobju? Daljša zima in posledično slabše razmere na cesti? Kaj pa če je bilo 10 smrtnih žrtev zaradi ''drkanja kurca namesto pozorne vožnje''....

Te statistike so totalen kretenizem. Vsaj v takem smislu, kot nam jih prodajajo.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Jaz bi rekel splet nesrecnih okoliscin..., kombi je sibal sredi noci po AC sofer zamisljen, sopotnik je verjetno spal, kamion je pa lepo pocasi saltal navzgor in zapeljal kar direkt iz pocivalisca na vozni pas, mislec, ah saj je frej cesta saj je sredi noci.