Intersport bicikli

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
niti ne...
glede pojma kasete sem res zamešal... mislim sem nekaj drugega, pa nima veze zdaj to
smile-1.gif

glej: nova gonilka z lagerjem enakga ranga kot jo imam zdaj (LX) me stane 135€ (pusti ebay pri miru
grin1.gif
) in to mam komplet fuč da bi vse tri menjaval me pride dražje kot celoten komplet.
zadnji zobniki (slx) - tudi uničeni, veriga, zadnji koleščki (dura ace - tak malo zaradi šminke hehe)..... pa sem že čez 200€
no... mogoče je 300 res malo preveč
smile-1.gif
okoli 250 bi pa res skoraj blo

se spomnim... pred leti je foter samo za deore gonilko dal 100€
tongue-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
računaj na to, da normalni delovni dan mojega bicikla zgleda takole:


in da najboljša čistoča, ki jo doseže nekaj takega:


asfalta pa vidi samo 5% povprečno na turo (tlko da do terena pridem
evil.gif
)
srce-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Sprednji verižniki ne bi smeli biti več kot 20€/komad, in to že vrhunske kvalitete, recimo od stronglight-a ali truvativ-a. Sredinski ležaj stane od 30 do 70€. Zadnja piramida stane od 30 do 70€, kjer je slednja sramova iz grupe X0. Potem imaš še verigo, ki tudi ni dražja od 30€. Za zajle in bovdne več kot dobrih 10€ ne bi smel dat, komplet ploščic pa tudi ni več kot 15-20€. Aja, koleščka za zadnji menjalnik dobiš, kot sem ti rekel. Pojdi na kakšen kolesarski forum (tabla.mtb.si je največji pri nas) in tam bi moral brez težav dobiti polomljen menjalnik, potem pa koleščka pobereš ven. Za 250€ moraš torej dobit že vrhunske komponente, ne jajc tipa shimano slx. Pa če boš že delal vse to, ne pozabi dat poservisirat tudi vilice. Ker se v njej nabere čuda svinjarije, sploh, če imaš navado voziti po blatu. Amortizerje se itak servisira vsaj enkrat letno ob redni in konkretni uporabi.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
no no no.... jaz sem šimano fanatik in slx je daleč od jajca.... za moje pojme je jajc truvativ.
to tak veš da se komponent se NE meša..... ali vse šimano (pomožnosti enake grupe) ali vse sram.
piramida je 55€ (xt) 40€(lx), veriga 15€, koleščeki 19€ (nočem jajca
smile-1.gif
), pakne 2 x 15€ in gonilka 90€ (deore) 135€(slx)..... centriranje okrog 5€ po felni, dve zajli..... in to je to
suma?
135+40+15+19+30+10 = 250€ od oka + ostalo delo
in potem so moje-tvoje cene tu-tu nekje
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Moraš biti pa res dober, da ti je Holzfeller grupa od Truvativa jajc.
shocked-1.gif
Poceni roba je sranje, kar itak velja za vsako firmo, tudi za Shimano.

Da se firm in grup ne meša, pa ne vidim nobenega pametnega razloga. Beri: bučke. Z lahkoto daš na shimano zobnike sram verigo, ti bo delala ko šus. Celo shimano verigo lahko spajaš s sramovih quick linkom, pa stvar vseeno dela.
wink-1.gif
Edina stvar, na katero moraš pazit, je kakšno prestavno razmerje uporablja zadnji menjalnik in kakšno prestavna ročica. Ker shimanovo razmerje ročic ne funkcionira s sramovimi zadnjimi menjalniki. Dajo se pa dobiti sramove ročice za shimanove menjalnike. Pa tudi shimanovi verižniki so daleč od najboljših. Dobiš pa lahko cel kup robe, ki je popolnoma kompatibilna s shimano ali sram verigo in to je vse, kar šteje.

Jaz imam trenutno lx-ovo verigo (edina, ki je bila takrat na lagerju
jezen.gif
, v celi Ljubljani nobenega srama ali xt-ja, kolo sem pa nujno rabil) na X0 piramidi in stronglight sprednjih zobnikih (pa še to samo zato, ker sem tamali sprednji verižnik 20T od mountain goata uničil, nisem imel pa časa čakati en mesec na drugega iz Nemčije), sramov zadnji menjalnik SX-5 (tega v prosti prodaji sploh ni, je samo za prvo vgradnjo, komplet iz aluminija, nič plastike) na sramovih grip shiftih (zadaj 9.0, spredaj rocket), na race face gonilki in sredinskem ležaju. Vse skupaj dela kot ura, čeprav je zbrano iz vseh sort grup, od najvišjih do srednjih. Aja, zadnje pesto sram 9.0 (skoraj neuničljivo), sprednje grimeca 20mm (lahko bi našel tudi kaj boljšega, ampak že spet je bil hud problem z dobavljivostjo, jaz pa nestrpen).

Meni osebno je sicer pomembnejše vzmetenje v kombinaciji z zavorami, zraven pa seveda paše še primeren okvir.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
no... saj sam vidiš klko problemov je z dobavo poljubno željene robe
tongue-1.gif

jaz sem samo dostavil mojemu trgovcu pa mu rekel naj porihta na enako ali boljše za ugodno ceno + obvezno šimano
tongue-1.gif

to je to
smile-1.gif
nategnil me ziher nebo.... da se da boljše dobit pa verjamem... samo se meni ne da utrujat s tem.
 

KStoner

Majstr
31. dec 2007
2.131
190
63
če bi kolo redno /tedensko/ čistil in redno menjal verigo bi imel minimalno stroškov.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
ne strelat takih da je slx gonilka jajca, če še je videl nisi od blizu. je 100% best buy za svoje pare, ima boljše ratinge kot xt in večine race face gonilk.
Sem imel race face ride xc 2 leti, to je šele jajca. Lager crknil 2x, odtegovanje konstantno. Zdaj imam od novembra slx in sem čisto navdušen nad njo. Poleg tega sem jo že ene parkrat konkretno nabil v skalo, enkrat celo direkt šus pri 30-40 km/h, da mi je pedalo polomilo. Kot da nič ni bilo, dela kot urca
smile-1.gif

No pa nazaj na temo, v 99% je roba iz teh trgovin totalni crap. Sploh balance od hervisa. Eni modeli imajo celo plastične gonilke in xt menjalnik zadaj
hysterical-1.gif

Je pa kolega kupil neko nakamuro v interšportu za 300€ in tisto je presenetljivo dobro delalo. Po enem letu matranja po gozdnih poteh dol iz pohorja, je delal brez napakie! Vilco je nokavtiralo na vsaki korenini, pa še vedno dela. Edino bremze so se pregrevale, ostalo dela bp. je pa en drugi kupil balance mtb in ga vozil veliko bolj nežno. Na koncu sezone je bil precej bolj zjahan kot tista nakamura
smirk-1.gif


Te dni se splača it pogledat giante v freestyle, imajo lepe popuste na lanske modele!
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Seveda ima boljše ratinge kot xt, saj xt običajno uporabljajo bolj zahtevni uporabniki in so zato tudi ratingi temu primerni. Druga tema je pa price/performance. Kje si gledal ratinge, na mtbr.com ali kje drugje?

Tudi Fun Sports ima 25% znižanje na lanske modele biciklov.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Je pa kolega kupil neko nakamuro v interšportu za 300€ in tisto je presenetljivo dobro delalo. Po enem letu matranja po gozdnih poteh dol iz pohorja, je delal brez napakie! Vilco je nokavtiralo na vsaki korenini, pa še vedno dela. Edino bremze so se pregrevale, ostalo dela bp. je pa en drugi kupil balance mtb in ga vozil veliko bolj nežno. Na koncu sezone je bil precej bolj zjahan kot tista nakamura
smirk-1.gif

Tudi sam si 2 leti lastim Nakamuro iz IS in lahko samo rečem, da sem s kolesom zelo zadovoljen, saj je tudi moj prestal spust s Pohorja in to kr direkt po progi mimo Lukeja
smile-1.gif
....drugače pa sem z njim naredil ca. 1500km, večinoma na Pohorje (Belleveue, Areh) po cesti in tudi s pekrske strani po šodru, spust pa je bil po cesti in nikoli nisem čutil nobenih težav. Vse kaj sem do sedaj zamenjal so bile le bremz gumice, kar pa je itak logično.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.765
6.750
113
pri taščici
Imam nakamuro z deore zadnjim menjalnikom, staro slabe tri leta, takrat stal 300 evrov, v dobrih dveh sezonah sem naredil 5 jurjev. Res je da nisem nikdar kaj več vozil koles za kakšnega jurja evrov, ampak ta mi zaenkrat dobro služi. edina napaka je bila ta, da sem prepozno menjal ketno in sem potem moral menjat še zadnji zobnik.

Če ne boš sam šravfal si dobi enega mehankarja ki ne bo drag ko žafran.

Za 10x na leto (če ne boš delal po nekaj 100 km/na furo)bo kolo do 500 evrov kar OK razen če si lahko privoščiš bp več denarja za bicikel.
ergonomije pa itak ne boš zadel s prvim biciklom
 
Nazadnje urejeno:

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
Citat:
Uporabnik KStoner pravi:
če bi kolo redno /tedensko/ čistil in redno menjal verigo bi imel minimalno stroškov.

hysterical-1.gif


in pri več kot 20.000km prevoženih bi lahko uporabljal še prvo verigo ane?
grims-1.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
a daj no.... veriga je bla menjavana na vsakih 5k km
za vsako krat ko se grem furat pa res ne mislil bicikl glancat, ker potem bi ga več čistil kot se z njim gonil
pač.. offroad ma svoj davek ko s sprednjimi zobniki na polno zahaklaš v kako poljubno oviro, itd...itd...
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.022
10.767
113
kod Džej-Zija
Jaz samo razlagam, kaj ti je želel povedati KStoner. Seveda ne moremo vedeti, kako ti voziš in kako skrbiš za svojo opremo. Vsekakor pri toliko kilometrih pride čas, ko je treba opremo temeljito prenoviti. Glede haklanja verižnikov v oviro pa ne bi vedel, že dolgo nimam tavelikega verižnika spredaj. Ga kvalitetno nadomešča bashring.
grin1.gif
Dokler sem ga imel, je bil pa res kvalitetno zbirališče za vse sorte ovire na poti. Sem kar nekaj zobov na njem odbil, na koncu pa še grdo skrivil, ko je fasal direkt en velik kamen.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
pa saj meni je jasno, če pucaš in redno skrbiš in bla bla bla... zdrži dalj časa... je čisto logično.
ampak ampak vse ma svoje meje in moje so že zglodane
grin1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
Citat:
Uporabnik DMX pravi:


Tudi sam si 2 leti lastim Nakamuro iz IS in lahko samo rečem, da sem s kolesom zelo zadovoljen, saj je tudi moj prestal spust s Pohorja in to kr direkt po progi mimo Lukeja
smile-1.gif
....drugače pa sem z njim naredil ca. 1500km, večinoma na Pohorje (Belleveue, Areh) po cesti in tudi s pekrske strani po šodru, spust pa je bil po cesti in nikoli nisem čutil nobenih težav. Vse kaj sem do sedaj zamenjal so bile le bremz gumice, kar pa je itak logično.

spuste po progi dol do stadiona smo včasih vozli s kolegi z citibajki ---> blatniki, lučke, zvonec pa to
hysterical-1.gif

hočem samo povedat da ta nakamura res zdrži presenetljivo dosti, glede na denar in od kot izvira. največje presenečenje so bile felne. Po 1 letu nabijanja v korenine in skale so bile samo 1x centrirane
stupid-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.964
1.846
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Seveda ima boljše ratinge kot xt, saj xt običajno uporabljajo bolj zahtevni uporabniki in so zato tudi ratingi temu primerni. Druga tema je pa price/performance. Kje si gledal ratinge, na mtbr.com ali kje drugje?

ja mtbr, izkušnje iz table in lastne izkušnje. ta gonilka trga gate, probaj!
wink-1.gif

jaz bi naj sicer na novem bajku po specifikacijah dobil race face gonilko (sem se že križal) in xt zadnji menjalnik, prišla pa je slx gonilka in xtr shadow zadnji
grims-1.gif
 
Nazadnje urejeno: