Inox se največkrat vari po Tig postopku (volframova elektroda) s pomočjo zaščitnega plina (argon,, helij).
Pri varjenju cevi iz pločevine je obvezno imeti podpih plina, da se var lepo razvije na obeh straneh. Običajo se za varjenje takih cevi uporablja vzdolžno varilni stroj, katerega imajo izdelovalci dimnikov in vinskih sodov.... (
http://www.avp.si/modules/aktualno/uploads/vsv_101_d.jpg )
Odgovor vincent-u: Tudi v MDM ti bodo prodali inox, kateri bo zarjavelj (pa še dragi so
), ker vsak inox kateri ni pravilno obdelan bo zarjavel, se pravi da kvazi mojstri ne kupijo slabega inoxa ampak ga ne znajo obdelovati. Vsak var narejen na inoxu je potrebno spasivirati (namazati z kislino), ali pa mojstri izberejo napačni material, ker na tržišču obstaja veliko inoxov po kvaliteti (aisi 304, aisi316, duplex....), zato ga moramo pravilno izbrati po namenu uporabe (navtična industrija, kemična industrija, prehrambena industrija....) in predstavljajte si, da neki mojster, ki misli, da je inox inox in vzame za izdelek kateri bo vgrajen na barki navaden inox (aisi304) mu bo kljub mogoče pravilni izdelavi na koncu zarjavel.In kot je že bilo napisano nekaj postov nazaj nujno je potrebno uporabljati drugo orodje kot za železo (z isto brusliko ne smemo brustiti železo in potem inox...).
lp