Imt težave

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Pr hiši je IMT 533, zadnje čase mam z njim nekaj problemov. in sicer začeo je kr konkretno puščat olje (lokacija označena na priloženi sliki, je pa tam nek kot en gumi manikot, kot neka povezava med zgornjim in spodnjim delom - tam pušča) Drugi simptomi pa so da ustvarja pritisk v hladilniku in zmanjkuje vode/hladilne tekočine.
Drugače pa traktor normalno vžge in deluje, izpušni plini normalni, (nič beli, ali da bi metalo olje al vodo ven), normalno vleče.
Možno da je počila glava motorja?
Je pa smo pa pred kratkim že menjali tesnilo glave (je prebilo tesnilo in je zalilo en cilinder z vodo) in je bilo neki cajta ok zdaj pa to, glavo sem nesel poravnat, videt ni bilo da bi bila kje počena - razen če je bla kje znotraj)
Je pa ti imt z bati od 539 (tak je bil že kupljen)
Do zdaj imam dve diagnozi... in sicer da je šel motor - srajce cilindrov in druga pa da je hin glava.
2574268-1595833-IMG_0987.JPG
 

Priponke

  • 2574268-1595833-IMG_0987.JPG
    2574268-1595833-IMG_0987.JPG
    107,5 KB · Ogledi: 7.204

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
kot praviš ti nabija pritisk v hladilnik potem je najbrž prepihal tesnilo glave. najbrž si ga uspel še malo pregret, zato ti pa tudi pušča olje...
se ti pritisk nabije takoj ko ga zalaufaš ali šele s časom?

če ti voda iz hladilnega sistema zmanjkuje potem nekam mora iti... ali v cilindre ali pa (bolj verjetno) meče ven pri kilerju
smile-1.gif
tako da si malo nerodno napisal da vode ne meče nikamor:)

čimprej podret motor, pogledat kaj je pa zadevo sanirat. glavo daj stestirat (tlačni preizkus) da izločiš kakšno notranjo razpoko...

a termostat ti funkcionira ok? vodna pumpa tudi?

pridem tudi na dom:)



tale imt je po sliki videt en bolj suhih:)))
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Pritisk nabije takoj...

glede pritiska olja .... ta je pa ok
Traktor sicer lepo vžge ... tudi po cca 1 mesecu mirovanja

Tesnilo je novo oz je blo pred cca pol leta menjano, (s tem da je prej metalo vodo ven skoz izpš. cev), zdaj ni nikjer videt kam bi voda šla....
zakaj se je zdaj to ponovilo ....
sprasujem se.gif
zna bit pa res da je bil pregret (kaj za motor to pomeni?)
Mi se nagibamo k menjavi glave (ma frend eno ki bi mi jo lahko odstopu) upam da ni kaj ve oz kaj dražjega....
Je pa suh motor k je slika stara, zdaj ni več tako suh ....:)
smirk-1.gif
 

SHTF

Fizikalc
6. jan 2017
374
49
28
Za devetimi gorami
www.binance.com
Citat:
Uporabnik danielt pravi:
Pritisk nabije takoj...

glede pritiska olja .... ta je pa ok
Traktor sicer lepo vžge ... tudi po cca 1 mesecu mirovanja

Tesnilo je novo oz je blo pred cca pol leta menjano, (s tem da je prej metalo vodo ven skoz izpš. cev), zdaj ni nikjer videt kam bi voda šla....
zakaj se je zdaj to ponovilo ....
sprasujem se.gif
zna bit pa res da je bil pregret (kaj za motor to pomeni?)
Mi se nagibamo k menjavi glave (ma frend eno ki bi mi jo lahko odstopu) upam da ni kaj ve oz kaj dražjega....
Je pa suh motor k je slika stara, zdaj ni več tako suh ....:)
smirk-1.gif

Lepo ga v pleničke ovij, pa redno olje dotakaj... Na vsake toliko časa pa pleničke menjavaj. Fergi pač pušča olje.
 

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.753
-838
83
Samo delajo pa kar, čeprav so večinoma stari 30plus let. Pri kakšnem 533 pod štandgasom, lahko tudi obrate prešteješ.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.448
9.738
113
EU
Citat:
Uporabnik SHTF pravi:
Citat:
Uporabnik danielt pravi:
Pritisk nabije takoj...

glede pritiska olja .... ta je pa ok
Traktor sicer lepo vžge ... tudi po cca 1 mesecu mirovanja

Tesnilo je novo oz je blo pred cca pol leta menjano, (s tem da je prej metalo vodo ven skoz izpš. cev), zdaj ni nikjer videt kam bi voda šla....
zakaj se je zdaj to ponovilo ....
sprasujem se.gif
zna bit pa res da je bil pregret (kaj za motor to pomeni?)
Mi se nagibamo k menjavi glave (ma frend eno ki bi mi jo lahko odstopu) upam da ni kaj ve oz kaj dražjega....
Je pa suh motor k je slika stara, zdaj ni več tako suh ....:)
smirk-1.gif

Lepo ga v pleničke ovij, pa redno olje dotakaj... Na vsake toliko časa pa pleničke menjavaj. Fergi pač pušča olje.
IMT pomeni "Industrija Mastnih Traktorjev"
aplauz.gif
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Vidm da se ne razumemo .... ni to puščanje da pusti par kapljic pod motorjem, puščanje je tako da je črta za menoj ko vozim .....
 

escort

Pripravnik
19. maj 2009
348
11
18
preveri če imaš vodo v olju. Lahko ti kje voda pride v karter in potem ti zaradi preveč tekočine pač nekje pride ven.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
danielt lahko da je tesnilo bilo slabo. ali pa slaba montaža. voda nekam mora iti. lahko jo poriva tako kto pravi escort. v olje (preveri če je majoneza)

stari motorji so bili zelo vzdržljivi... so laufal skorajda na vodo (je bil primer ko so na eno obdobje spuščal iz karterja vodo (če je bil topel motor na enih 20minut ali pa še manj) pa je kar laufal traktor... vzrok je bil pa počen blok, notranjost


ja imt nekaj boljšega kar so naredili v jugoslaviji... masti ampak dela pa.

težko je po forumu ugibat...

vzemi glavo natakni jo gor pa boš videl. ko boš razkopaval pa preveri če ni kje kaj drugega poškodovanega/počenega... stanje bloka...

lahko pa naložiš traktor na avtovleko pa pošlješ k meni:)
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Imam novo vprašanje.....drugi traktor.

Massey ferguson 135 mk3, .....zavore..... občutek imam da delujejo po sistemu ON/OFF, torej pritisneš predal, malo zaustavi, pritisneš se lih eno malenkost.... blokira kolesa.
Zavore so v oljni kopeli - mokre zavore.
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Mislim (upam) da ja .... 10-30, je pa ravnokar zamenjano, ker je bla prej notr neka kremasta zmes snb barve..... vendar po menjavi nisem opazil neke razlike v delovanju
Ima pa komoro zavor in menjalnika ločeno.

... je pa res da traktor ni pretirano težek (imel naj bi cca 1600-1700kg), zavopre so pa dokaj agresivne....
 
Nazadnje urejeno:

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
si mislil smb boje:) drugače pa probaj bremzat obremenjenega... pa boš videl. lahko da nisi navajen na delujoče zavore:))))

v najslabšem primeru, če bo še štekalo, razkopat pa preverit stanje lamele cilindra.... kaj pa glavni cilinder je ok ali morda šteka?