Ima tale avion težave? NLY190T

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.610
4.568
113
50
Na sončni strani ALP
Kaj bo tale narisal?

http://fr24.com/YUBTD



Men zgleda kot da bo narisal bika.
Roge še mora narisat...
grin1.gif
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Po videni tiskovni konferenci izgleda, da jim je zadeva povsem odšla izpod nadzora: vprašanja o acarsu so ignorirali (gre za napravo, ki sprejemniku periodično pošilja podatke o letalu), ne vedo, ali se je letalo po izklopu transponderja pomikalo proti zahodu ali ne itd.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Sej stvar je dokaj preprosta, letalo je enostavno razpadlo/eksplodiralo v zraku na veliki višini. Da bi našli posamezne delce ki so se raztresli par 100km naokoli je pa bolj vprašanje sreče kot pa kaj drugega. To je edina logična razlaga zakaj ni bilo klica v sili (ker je v par sec od letalo ostal samo prah), zakaj je kar naenkrat izginilo iz radarjev (ker pač prah nima več enake reflekcije radarskih valov) in zakaj ne morejo ničesar najti.

Acars pa tudi črna skrinjica tu ne koristita nič, imaš "good data" do trenutka razpada potem pa ni več ničesar. No če je črna skrinjica (ena od njih) preživela in jo kdaj najdejo bo točno taka sekvenca podatkov potrdila da je šlo za nenadni konstrukcijski razpad letala.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Problem te teorije je, da je nekdo izklopil transponder - torej letalo je izginilo iz sekundarnega radarja, na primarnem pa je bilo še vidno (ne vemo, koliko časa, saj so informacije kontradiktorne). Prav tako ne želijo povedati, kdaj je bilo prejeto zadnje sporočilo acarsa.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Pa nebi naj črni skrinjici bili zmožni preživet eksplozije? Saj sta zato tudi na različnih koncih letala, pod vodo pa bi tudi naj do globine 4200m oddajali dovolj močen signal, da pride do površja.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Gre se za to da radarji zračne kotnrole lahko nadzirajo samo "prijavljen" zračni promet oz. promet ki javlja IDje. Ko letalo razpade v zraku ne pošilaj več ničesar, ostane pa radarska refleksija ki jo lahko s klasičnimi radarji (analogna slika) vidiš še precej časa, pač odvisno od tega kako dober je radar in kako gosta je snov v "oblaku".

Torej ne gre za to da radarji niso videli nič, s stališča raw data so rtadarji videli ostanke letala dokelr so ti pač ostali v zraku (alu pleh na višini 10k in več km bo lahko padal par ur na zemljo, odvisno od zračnih tokov itd.).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Pa nebi naj črni skrinjici bili zmožni preživet eksplozije? Saj sta zato tudi na različnih koncih letala, pod vodo pa bi tudi naj do globine 4200m oddajali dovolj močen signal, da pride do površja.

Problem je da je črna skinjica lahko kjerkoli, oddaja pa samo beep signal za fino lokacijo. Če je pod vodo (100% je), dokler nimaš sprejemnika tik nad njo ti tak signal čisto nič ne koristi.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Potem bi bilo letalo na območju, kjer je sekundarni radar izgubil stik, pa ga (vsaj tako pravijo Malezijci) ni. Zato ga tudi iščejo na tako širokem območju.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Če je razpadlo letalo v eksploziji na veliki višini so delci letala nekako enako vidni kot vsaka povprečna smet v morju. Torej oni iščejo celo letalo, velik madež kerozina, rešilne jopiče ipd. dejansko je pa letalo razpadlo na prafaktorje in se raztreslo na zelo veliko območje. Da najdeš tako male predmete moraš dejansko preverit vsako smet na morju, to se z helikopterja z par 100m višine ne vidi več.

Ker je območje nad morjem je zelo verjetno da zadnjih par km padca noben radar s celine ni več lovil ničesar tako da je tudi približna lokacija padca ranga par 100km levo/desno/gor/dol.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
V zraku je razpadlo že ogromno letal (TWA800, Air China 611 itd) - vedno ostanejo vidni sledovi na morju (in signal FDR-ja). Jutri bodo Malezijci javno objavili pot neznanega letala, ki je bilo vidno na primarnem radarju v času nesreče. Je pa res, da včasih traja tudi več kot teden, da najdejo ostanke letala.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Sej bodo v kratkem dobili razbitine, ampak tako na hitro na začetku SAR enote delujejo površno ker je cilj iskanje preživelih oz. se išče "jasne sledove" nesreče.

Ko bodo s parimi ladjami začeli pobirat smeti iz morja se bo pa našlo tudi ostanke letala.

Je pa treba vedet da tam okoli azije po oceanih plavajo celi otoki svinjarije, tako da je iskanje nekega specifičnega predmeta (aploh od daleč) dokaj težko.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.934
6.012
113
http://avherald.com/h?comment=4710c69b&opt=0
By Peregrine on Tuesday, Mar 11th 2014 20:27Z
Local villagers in 2 locations near Kota Bahru (one just N and the other 30 miles S or SW) reported seeing and hearing an aircraft flying very low WITH ITS HEADLIGHTS ON at about 1:30am on the 8th. The military radar detection at Pulau Perak was at 2:40am, about 1 hr 10 mins after KLIA & Vietnam lost contact with the flight. Hopefully, the military didn't send out their jets to confront a possible enemy aircraft (unresponsive with its systems out) and didn't shoot it down.


Kota Bahru je na vzhodni strani Malezije zgoraj, Pulau Perak je otok na sredini Malaške ožine, oba kraja sta na približno isti geografski širini.

lokaciji na https://maps.google.com/
Kota Bahru 1:30am

Z rumeno je predvidena pot letala iz Kuala Lumpurja mimo Vietnama proti Pekingu.


Pulau Perak 2:40am



Malezijci so ali nesposobni ali pa nekaj prikrivajo.
Ne more b777 kar izginiti iz vseh radarjev, pred 30-40 leti so lahko z radarji zaznali jato ptic, velika kanta b777 pa misteriozno izgine
?? Področje okoli Malezije ni sredina Atlantskega oceana, kjer so mrtve točke radarjev s celine.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Uradno verzijo so sedaj spremenili:
Citat:
It was picked up by defence radar at 2.15 am on Saturday morning, 200 nautical miles or 360 kilometres NW of Penang as an unidentified aircraft at 29,500 feet according to the chief of the Royal Malaysia Air Force, Rodzali Daud.
Citat:
This time he said “I am not saying it was MH370.” And he also gave the radar trace a new time, 2.15 am local time, not 2.40 am, which was coincidentally or otherwise the time of last contact with the airliner originally given by Malaysia Airlines before it began a process of changing times and event descriptions on a regular and confusing basis.
http://blogs.crikey.com.au/planetalking/2014/03/12/mh370-day-five-and-a-new-last-possible-radar-fix/
Glede na zmedo in prikrivanje informacij se že pojavljajo ugibanja o morebitni sestrelitvi.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.152
672
113
sj ni dvakrat za rečt, da je nekdo kj zaj***l, pa so ga ponesreči dol sklatli. se je že zgodilo. nakoncu je bilo narejeno poročilo kot, da je bil teroristični napad z bombo, ampak dejansko je bilo letalo sestreljeno.

nekdo nekaj prikriva oz. verjetno tudi medijem in javnosti ne pokažejo takoj vseh podatkov.
tudi če izgine iz sekundarnega radarja, bi ga primarni moral zaznati, tudi večje kose pleha(turbina motorja narejena iz titana) mora zaznati, sedaj je pa vprašanje ali nočejo povedat ali pa so res v taki buli, da ne vejo kje, kaj pa kam je letelo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.104
16.305
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Kaj bo tale narisal?

http://fr24.com/YUBTD



Men zgleda kot da bo narisal bika.
Roge še mora narisat...
grin1.gif

Ok, Keber se je malce pohecal in napisal, da riše chemtraile.....kaj je pa dejansko razlog za takšna kroženja? Učenje pristajanja in vzletanja tu odpade, se uči letet v "krogih" ali kaj?
confused-1.gif