Ima kdo kaj izkušenj z Autohome strešnimi šotori?

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.564
36
48
41
Ljubljana
Ravno smo bili nekje in ga je imel kolega in kolikor sem si ogledal zadevo je ful prirocna in uporabna. edino smotano je, ker si omejen s potovalno hitrostjo..
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Matjaz1974 pravi:
Kako to misliš, da si omejen s potovalno hitrostjo? A ni to isto, ko da maš na strehi trugo?

A je kolega kaj omenil, kako je z nabiranjem kondenza v notranjosti? Ali pa s hrupom, če dežuje?

saj kolk pa misliš da lahk s truglo voziš 100 al 120 mislim, da je omejitev
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Matjaz1974 pravi:
Kako to misliš, da si omejen s potovalno hitrostjo? A ni to isto, ko da maš na strehi trugo?

A je kolega kaj omenil, kako je z nabiranjem kondenza v notranjosti? Ali pa s hrupom, če dežuje?


saj kolk pa misliš da lahk s truglo voziš 100 al 120 mislim, da je omejitev


Če maš Thulejevo pol 130.
Jaz sem se pelal že 150 tudi bp.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj se lahko pelješ tudi 210 s trugo. Samo ko ti bo zletela dol in ubila koga za tabo, bo pa sploh zanimivo. Zastojn ričet na Dobu press.

Ogo
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Hja sam sem kar nekajkrat že opazoval te šotore, konkretno sem malo bolj plezal po Magiolini (mogoče je to samo model tega proizvajalca), pa se mi je zazdelo, da bi lahko imela stvar kar nekaj pomankljivosti, seveda tudi prednosti.

Moji pomisleki za in proti pa so:
- zadeva dokaj enostavna za postavit, vendar po videnem v praksi nič kaj hitreje od navadnega šotora
- če si par dni na enem mestu, je velik minus to, da moraš vsakič posebaj zadevo spet potavljati in pospravljati ko se hočeš kam peljati z avtom,
- kako je z nosilnostjo strehe ipd, saj je polovico spalne površine praktično nepodprte,
- kako se obnese v vetru
- ko ga zložiš in je zjutraj vse vlažno, to vlago v bistvu zapreš not (plesen itd)
- kako sexsaš v tem šotoru če pač nočeš bit vsem na očeh (pa ne mi rečt, da na dopustu na paše
smile-1.gif
)
- vedno je težko najti raven prostor, spet kako se obremenitve prenašajo na streho


Za samo hitrost verjetno ni problema, se ti pa tovrstna zadeva precej pozna na porabi, vsaj nekateri modeli, ki so zelo oglati, nekateri so tanjši in bolj aerodinamični kot klasični kufri in praktično ni razlike.

Verjetno bo nekdo, ki je navdušenec takega šotora našel še enkrat več razlogov in odgovorov za kot jaz pomislekov, me pa je motilo predvsem to, da možakar na sejmu ni ravno videl kao nekih problemov z tem, konkretno pa ni podal nobenega zanesljivega odgovora na to problematiko.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.127
113
Jaz sem si pobliže ogledal nekaj teh šotorov, točno ne vem katera firma je bila, bi pa dodal tole:

- olfa - se strinjam
- v bistvu imaš na strehi kovček, ki to ni, omejen si s hitrostjo po avtocestah, kaj dodatnega ne moreš spakirat notri, ker se precej na stisnjeno zloži, dodaten minus je poraba
- če imaš avto z ozko streho, ti na vseh koncih čez štrli, pri meni pri Toledu popolnoma odpade, sem računal pri konkretnemu modelu, da bi štrlelo na vsaki strani 15 cm čez
+ večina modelov ima trdno streho in platno zgolj na strani
+ zanimiv koncept
+ zanimiv pristop do postelje, lojtrca
+ to paše na terence, še bolj pa na kombije
- za osebne avte je to skoraj povsem odveč, napram navadnim šotorom

Skratka, za veliko denarja malo muzike.

Ko bo denarja dovolj, bo padla California in to bo to.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
jaz tudi menim, da je tole bolj tak-tak

predvsem naj bi bila prednost, da si mobilen.. pa nisi glih najbolj. Pospravljanje postelje in zapiranje kufra traja ziher +-5 minut.
V tem času zložim 10 Quechua šotorov
smile-1.gif

Edin lahko mal bolj mirno spiš "na šverc" na kakem travniku...

Mal sem skeptičen tudi glede nostilnosti strehe... sicer je odvisno od modela avta, pa vseeno mislim, da nese cca 150-200kg..(smo že bliz..
smile-1.gif
)
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
se ena rec je, spis prakticno brez zuzkov in ostale golazni v spalni vreci. tudi jarkov okoli sotora za odtok vode ne rabis kopati in pripravljati podlago
grims-1.gif


streha vecine avtomobilov drzi cca 50-100kg. ampak tukaj je hec, ker mora streha zdrzati taksen tovor na poskakujocem se vozilu in so takrat obremenitve v sunkih kar nekajkrat vecje. ko je avto parkiran in vkolikor je teza enakomerno razporejena drzi tudi twingo 300kg. kar probajte.
 

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Prenesel ti bom iskušnjo dveh kolegov ki ga imata: oba zelo zadovoljna

Eden ga je uporabljal na potepanju po Afriki - Tuniziji in ga vsak dan pospravljal in sestavljal ...

Ima ga konstantno na vozilu - LR Defender ...

Model Maggiolina

Drugi kolega ga ima na Freelanderju in je zelo zadovoljen ... On ima model Overcamp ...

Prvi ga ima že nekaj let in je vsedno BP ...

Drugi ga ima cca. 1 leto in tudi nima problemov ...
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
No glih neka izkušnja to ni, pač hvaljenje kupljenega, če pa mata možnost, pa naj svoje vidnenje tukaj podata, mogoče pa dobim kakšen odgovor na svoja vprašanja. Kakšne slike itd pa le naj veselo objavita tukaj
smile-1.gif
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Informacija in izkušnje iz prve roke ...

Vsi strešni šotori se v osnovi delijo na v dve skupini - Overland ali Maggiolina (kot primer sem navedel modela od Autohoma). Vsak ima svoje dobre in slabe lastnosti.

Maggiolina
Plusi:
- zelo enostavno odpiranje in zapiranje
- velik volumen šotora
- vso posteljnino/spalke in vzglavnike lahko pustiš v njem, pa ga še vedno brez problemov zložiš
- ustvari zelo malo kondenza (ko smo zjutraj v precej vlažnem okolju primerjali količino kondenza z drugimi tipi šotorov sta bili magiolini praktično suhi, medtem, ko smo ostali imeli kar precej mokre stene v šotorih)
- adventure verzija ima še možnost nalaganja dodatnega tovora na šotor (čeprav jaz nebi ravno nalagal tja gor kakih bolj konkretnih stvari)

Minusi:
- cena, ki je res pretirana
- velika teža (okoli 70 kg), kar precej vpliva na stabilnost vozila na terenu
- zasede ti celo streho in nimaš možnosti uporabe prtljažnika, razen kakšnih manjših stvari
- lestev ni "integrirana" v šotor, tako da jo moraš imeti pospravljeno nekje drugje
- nima “nadstreška” nad vhodom”, kar zna biti malo nerodno ob dežju


Overland
Plusi:
- preklopno odpiranje, zloži se na polovico svoje velikosti, tako da nimaš zasedene celotne strehe
- velik volumen šotora ko je odprt
- vso posteljnino/spalke in vzglavnike lahko pustiš v njem, pa ga še vedno brez problemov zložiš
- integrirana lestev
- na voljo so tudi verzije z “nadstreški” nad okni in vrati, kar je pride zelo prav ob dežju

Minusi:
- pojavlja se problem s kondenzom, ki zna biti zelo moteč


Glavni plus strešnih šotorov pred normalnimi (talnimi), je ta da ne rabiš iskati primerne (ravne) podlage. Avto hitro zniveliraš. Jaz sem se velikokrat znašel na terenu, kjer je bilo praktično nemogoče postaviti šotor, ker je bil teren ali poraščen s kako čudno travo, ali pa poln kamenja.

Čas postavljanja je podoben kot pri Quechua šotorih – za oboje rabiš par minut in že spiš

Jaz trenutno uporabljam podoben model kot je Overland.
Zame osebno je najboljši strešni šotor Magiollina, a uporabljam drug tip šotora predvsem zato, ker potrebujem na prtljažniku prostor še za druge stvari.

Težko pa rečem kako se kaj ti šotori obnesejo na osebnih avtomobilih, predvsem kar se tiče nosilnosti strehe. Definitivno bi jaz priporočil montažo na tri ali štiri prečke in ne samo na dve kot je v navadi pri strešnih kovčkih. Jaz imam na potovanjih na strehi okoli 200 kg robe(skupaj s prtljažnikom) ampak pri meni nosilnost strehe ni problem. Tudi kar se hitrosti tiče se čisto normalno peljem 130 po AC. Definitivno pa taka stvar precej vpliva na težišče vozila. Sam sem bil že nekakrat blizu tega da zvrnem avto na bok, pri vožnji z velikim bočnim naklonom.
 

Stejsn

Zelenc'
26. apr 2017
1
0
1
Zgoraj se je pojavila dilema glede vetra. Če ste sparkirani na windsurf spotu, potem se je priporočljivo poiskati zavetje, enako kot z navadnim šotorjem - je pa velika verjetnost, da bo šotor prenesel več vetra, kot ga bo tisti v šotoru.

Glede nosilnosti strehe osebnih vozil: Strešni šotor pogojuje nosilnost strehe nad 70kg, kar načeloma ima vsak avto nad velikostjo Golfa (nekateri tudi manjši) - to piše v specifikaciji avta in se nanaša na obremenjenost med vožnjo, ne čas mirovanja.

Strešni šotor zagotovo vpliva na težišče avta, je pa res, da večina ljudi ne vozi po razritih terenih (tisti, ki pa imajo terence in jih uporabljajo v njihovem "domačem" okolju, pa imajo ponavadi tudi znanje in izkušnje za tovrstno vožnjo).

Platno strešnega šotora je narejeno iz Dralon® sintetičnega materiala, ki ni klasičen šotorski material, saj je pomembno, da diha, se hitro posuši, je prijetno na otip ter hkrati ne prepušča vode (http://www.autohomeus.com/roof-top-tents/details/). Če dežuje nekaj dni zapovrstjo ni problema kar se vlage tiče, pomembno je le, da se ob prvem lepem vremenu šotor odpre, dobro posuši ter prezrači (podobno kot je z navadnim šotorom ali npr tendo pri kamperju).

Za vse podrobnosti se obrnite na zastopnika za Slo, Vitanet int d.o.o.

V primeru, da bi želeli dopust preživeti v strešnem šotoru ali ga pred nakupom testirati, pa si ga lahko izposodite pri nas:
https://www.outdoorstation.si/kampiranje/, kjer najdete tudi vso ostalo kamping, športno in outdoor opremo
smile-1.gif


Lep pozdrav,
Ekipa Outdoor Station