Hrvaška, avtobus v nadvoz, xy mrtvih

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
verjetno bi stardec izrezal še luknje ven iz betona, da bi bile podobno nevarne za motoriste, kot so kovinske (enojne).
Tako je. Jaz bi v te ograje monitiral ošiljene špice ali gnojne vile. Pa bi veliko norcev bolj počasi vozilo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Tako je. Jaz bi v te ograje monitiral ošiljene špice ali gnojne vile. Pa bi veliko norcev bolj počasi vozilo.
Saj sploh ni treba. Poglej tvoje sošolce na Hrvaškem, kako so končali zaradi idej, podobnih tvojim...
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
kot monter jvo(jeklene varnostne ograje) sem videl že veliko razbitin na ograji.sam tuki mi ni čist jasno, kaj se je zgodilo.ker je ograja cela ,kjer se je avtobus ustavil .ker je to pred mostom je prav verjetno, da je varovan samo steber mosta.to je 80 metrov pred mostom naletna stran.verjetno je zajahal zaključnico ali poševnino in priletel v steber.če bi bila tam bvo(betonska varnostna ograja)po istih merilih varovanja ,bi bil enak rezultat.saj je ograja v bistvu nedotaknjena in je prišel avtobus po zunanji strani ograje do stebra. hitrost in masa vozila pa naredita svoje????????????? to je moje mnenje na podlagi kar sem videl na posnetku,
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
A potem je po tvojem za smrt vseh teh 14 kriva ograja?? Kaj pa če je voznik zaspal,delal samomor, počila guma....? V vsakem primeru je kriv voznik, ne pa ograja v katero je priletel oz steber mosta. Res je " da če bi bilo..." mogoče ne bi priletel v steber mosta, ampak še vedno je voznik vozil avtobus ne ?
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Dejte še enkrat prebrat kam se je zaletel.
"Prebil je varnostno ograjo in se zaletel v betonski steber nadvoza nad avtocesto. "
Ne pa v betonsko ograjo.
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
Če se še mal popravim sem opisal stanje ograje. sem še mal brskal po netu in našel slike mal bol oddaleč.voznik avtobusa nima kaj iskati zunaj avtoceste .zakaj je zapeljal na bankino ne vem.tudi ograje ni prebil ker potem ne bi vozil v sporedno z ograjo kot je.ograja je udarjena malo pred mostom v cesto in od tam v steber.kdo je kriv ne bom sodil je pa res da se neve kaj se je dogajalo z voznikom. bom še mal iskal po netu
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
"Autobus slovačkih registarskih oznaka prije udarca u betonski stup nadvožnjaka Mogoriæ, doslovno je "pomeo" 20-ak metara čelične zaštitne ograde."

bus je zadel ograjo, jo pojahal in prebil, pol pa šel po njeni desni strani v betonski steber nadvoza. zato se na enih slikah zdi, da je ograja cela, tam je bil že mim. je pa bilo pri nas nekaj smrtnih žrtev, ko se je folk na AC zabil v te stebre pol so pa postavili ograje. od takrat ni bilo žrtev, nesreče pa še (recmo na dolgem mostu, tipična točka)
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
ksz

V takih primerih bi bilo najbolje, če bi gradili nadvoze s konstrukcijo loka, zato ker nimajo podpornih stebrov. Vendar se takšni objekti gradijo kvečjemu v useku trase, je pa tudi res, da je tovrstna gradnja bistveno dražja.

Kar se BVO-jev tiče. Nepomične BVO-je imamo na vseh novejših premostitvenih objektih (mostovi, viadukti), na trasah ala Lj obvoznica (od Šiške do razcepa Zadobrova, razcep Kozarje) pa so BVO-ji podbetonirani. V praksi to pomeni, da se premaknejo šele, ko je pri trku določena sila presežena. Sicer je to težko za izvedbo pa tudi rezultat je vprašljiv, je pa sigurno bolje kot, da bi bili BVO prosto stoječi ali pa povsem fiksirani.

@Hanzi, zapelji se po obvoznici od Šmartinske proti Šentjakobu. Tam na ovinku imaš možnost videti sledi kamionov, ki jih je ograja obdržala na cesti.

Sicer so Nemci pred leti patentirali nek nov sistem fiksiranja in povezave BVO, ki dovoli določen pomik BVO ob trku. Ne vem pa, če je v SLO kdo že začel uporabljati to tehnologijo.

Pa da dodam še ceno posameznega BVO-ja (seveda je popust odvisen od količine naročila). 6m komad stane od 470€ (84 cm višine) do 500€ (114 cm višine). To je zgolj cena posameznega BVO-ja, torej brez transporta, montaže in DDV. Pa pred montažo je potrebno zabetonirati še temelje, na katere se postavi BVO-je. Jeklene odbojne ograje so bistveno cenejše.

Sem pa mnenja, da "idjot proof" (j zaradi cenzure
grin1.gif
) avtocest ni možno zgraditi. Vedno se najde nekdo, ki mu uspe manever, ki ga noben "scenarij" ni predvidel. Pa še, boljši ko ima voznik občutek varnosti, manj je pozoren na dogajanje okoli sebe, pa še hitreje pelje običajno.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zanimivo, zgleda, da je res bila guma....
 

Priponke

  • 441357-dokaz1.doc
    561 KB · Ogledi: 196

grube386

Geek pohotnež
20. jul 2007
2.174
0
36
40
Za vogalom
To sem tudi jaz gledal, samo to je lahko nastalo tudi med jahajnjem ograje ali pa ob trku. Bodo že ugotovili.
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
A si na KSZ pozabil? Ker jaz že od začetka kritiziram plehnate mesoreznice ... dej SJTV1 blje mi razloži
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Citat:
A si na KSZ pozabil? Ker jaz že od začetka kritiziram plehnate mesoreznice ...
Ja seveda, ti kritiziraš, ampak kar nekaj brezveze in na pamet. Kot vidimo, je avtobus kovinsko ograjo zajahal na poševnini. Kaj pa je razlika, če zajahaš kovinsko ograjo al pa betonsko?
A majo drugod po svetu pa skoz celotno traso ceste, betonske ograje?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
A potem je po tvojem za smrt vseh teh 14 kriva ograja?? Kaj pa če je voznik zaspal,delal samomor, počila guma....? V vsakem primeru je kriv voznik, ne pa ograja v katero je priletel oz steber mosta. Res je " da če bi bilo..." mogoče ne bi priletel v steber mosta, ampak še vedno je voznik vozil avtobus ne ?
Seveda, ker je kiksnil (in je kriv) voznik busa, je treba 14 potnikov kaznovati s smrtno kaznijo. Res pametno razmišljanje.
Objekti ob cesti naj bodo pač taki, da zmanjšujejo posledice napak in bedarij, da je čim manj (krivih ali nedolžnih) žrtev. Ker napake bodo vedno, škoda pa je, da ljudje zaradi njih po nepotrebnem umirajo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik franci pravi:Jeklene odbojne ograje so bistveno cenejše.
Ja in? A niso ministri po TV vplili, da "se splača, pa s tem rešimo le eno samo življenje"? naj zdaj takoj spremenijo predpise za ograje. Ups, zmanjka pameti in jajc ...

PS: Tole ni mišljeno kot opazka čez tvoje pisanje, samo izkoristil sem ga, da ilustriram dvoličnost tistih, ki pri nas skrbijo za cestno varnost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik pepy pravi:
A si na KSZ pozabil? Ker jaz že od začetka kritiziram plehnate mesoreznice ... dej SJTV1 blje mi razloži
Odgovorjal si name, ko si zapisal:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Kaj se sedaj čez ograje pritožujete...? Ko sem jaz omenil, da so ograje nevarne za motoriste, so pa vsi v en glas tulili, da so varne, da drugih ne potrebujemo, strdec pa še ene dva modela sta bila pa glavna pri tem. A sedaj pa kar na enkrat niso več dobre, bi pa betonske pa ne vem kakšne še... verjetno bi stardec izrezal še luknje ven iz betona, da bi bile podobno nevarne za motoriste, kot so kovinske (enojne).

Pa sem ti samo pojasnil, da sem jaz proti tem neuporabnim in nevarnim ograjam. Mesoreznicam v primeru motoristov ...
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.150
1.112
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:Jeklene odbojne ograje so bistveno cenejše.
Ja in? A niso ministri po TV vplili, da "se splača, pa s tem rešimo le eno samo življenje"? naj zdaj takoj spremenijo predpise za ograje.
In kdo bo to plačal? Boš še tako navdušen, ko se bo zaradi te gradnje cestnina povečala za recimo 50%?
Treba je poiskati nek kompromis med varnostjo in ceno.

Enako je z nataliteto v Slovoeniji.
Za čim boljšo rodnost so podaljšali porodniško, uvedli cel kup standardov za vrtce, prevoze otrok,...

In kaj se dogaja?
Ženska ima težave z zaposlitvijo in delodajalcem zaradi (morebitne) porodniške,
če že ima otroka in ga mora dati v vrtec ali jasli, jo tam cepijo za nekaj 100€ mesečno,
ker ni prostora za vse otroke. Cene pa ne bodo padle zaradi negradnje javnih ali privatnih
vrtcev, ker morajo upoštevati vse mogoče in nemogoče in nepotebne standarde.

In končni rezultat?
Če nebi upoštevali vseh teh standardov, bi bilo letno nekaj 10 otrok mrtvih (nesreče, zastrupitve,...)
Ker imamo neke standarde, temu hvalabogu ni tako.
Imamo pa letno nekaj 1000 rojstev manj, ker je staršem enostavno predrago imeti še kakšnega otroka več.
Kaj je zdaj nacionalni interes? Nekaj 10 manj mrtvih ali nekaj 1000 več rojenih?
 

pepy

Pripravnik
3. jan 2008
91
0
6
na odbojne ograje se pač spoznam. sem to montiral po celi slo.če bi bil izletni pas, kot je po širjavah amerike ni problema.ne govorim na pamet" če bi avtobus zadel odbojno ograjo na polno, ne na začetku kot jo je, bi bil rezultat drugačen."verjemi mi da sem videl teste ograje tovarne fracasso iz italije, ko pod kotom 35 stopinj prileti tovornjak težak 100 t in ne prebije ograje.ograja ga vrne nazaj na cesto.zato je narejena.en tak avtobusek ne prebije ograje.normalno pa je, da je za motoriste je premočna in tudi z bvo je enako.namen ograje je ,da se zaščiti udeležence v prometu na drugem pasu ali pa objekte ob avtocesti.sam še vedno obstaja dejanje ko se to ne uresniči.na žalost.(naj počivajo v miru)