Honda kosilnica ima preveliko obratov

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Ko jo zaženem imam občutek, da bo v 30s mašino razgnalo, če je ne ugasnem. Do zadnjič je delala ok, bencin je dolit, olja je ravno prav. In obrate tudi pridobiva, ne samo da jim ima preveč
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Zdaj se je umirila. Je možno, da je o zato, ker je bil čisto brez bencina in je hlape oz. zrak not potegnilo?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.820
6.784
113
pri taščici
30sekund ne bi laufala na hlape. Sicer pa sploh ne vemo kaka kosilnica oziroma kak motor. Lahko samo predvidevamo da nekaj najbolj pogostega od vrtnih hond
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Pogleam jutri, kaj jaz vem kater motor je. Sicer pa to verjetno je ali ni posledica nečesa, ne glede na motor...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.101
5.644
113
Ne vem kako je pri Hondi...sam imam B&S motor....tam obrate kontrolira krilce zravn ventilatorja in to dela prek vzmeti...

Če se krilce (pod pikrovom) zatakne zaradi svinjarije ali stare trave ki jo zračni tok potegne tja...maš take probleme....

Spucaj vse okoli tega vzvoda in malo namaži z wd40...da bo lepše skakal in kontroliral obrate
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-380
113
a ni tko, da wd40 ni ravno za podmazovanje? da je bolj razmascevalec?

kar naredi v takem primeru, je da zrahlja staro mast... sam po sebi pa dolgorocno ne podmaze?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.101
5.644
113
Ja res je....ampak ta vzvod nikoli ni bil mišljen da bo masten...isto je pri B&S motorju...bolj ko je mastno (okol motorja zmeram malo je) več svinjarije se nabere na fedru in na premikajočih delih...bolj se to zatika...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Wd 40 je zelo univerzalna zadeva, čistilo, opere zasušeno in umazano maščobo, pa še vodo veže nase, ker vsebuje alkohol. Mislim da metanol.
Na koncu pa še podmaže - vse skupaj kot en tak ekonom lonec :D .
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.367
9.621
113
EU
Na vrtni kosilnici Husqvarna, je motor Honda GCV 160. Nima ročice za gas, samo je ročica napenjalca jermena za vožnjo naprej. Obrate sama vzdružuje prek regulatorja. To je tisti vzvod na levi strani, kateri ima zapeto vzmet. Na zgornjem delu pod rezervoarjem za bencin isti vzvod ima žico, katera gre vodoravno naprej do vplinjača. Najprej sem mislil, da gre proti veterani loputo, s pomočjo katere zračnim tokom nastavlja obrate. Lopute tam ni videti, torej obrate nastavlja centrifugalni regulator v spodnjem delu ohišja, kjer avtomobili imajo "karter". Meni se je tista vzmet sprodaj odpela, in kosilnica, v nasprotju s tvojo, ni hotela povišati obrate in je delala stalno pod "štandgasom". Preveri tisto dolgo vodoravno žico katera je delno pod pokrovom turbine za hlajenje. Ponavadi turbina vrže kakšno smet med hladilna rebra, in se ta dotika žice in ji moti prosti premik.

Na večji kosilnici (As motor) za visoko travo je motor z več kubiki. GCV 190. Mehanizem in vzvodi so enaki, samo ima dodano "zajlo" za gas za hitro in počasi.
Nastavljene obrate drži tako točno, da imam občutek da krtovinec vidi prej kot jaz in se ustrezno pripravi. :valjamse:
Snemi ohišje filtra in preveri stanje umazanije zunaj okrog vplinjača.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Peror
I

Izbrisan uporabnik #9334

Za hitro čiščenje je odličen. Za podmazat pa jaz uporabljam Krown-a .
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N